Making sacrifices for the greater good en zo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is zielig ja, maar je moet toch het risico nemen![]()
Als je en mob afmaakt dan kunnen zij weer minder kills maken en dit scheelt ook weer dorpelingen. Bovendien is ook het doel van het spel om ze af te maken dus we moeten wel.
Ja maar de rest is weer een stuk minder sterk dan bij Isdatzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bartjebart heeft ook een TT over onderbroeken in zijn history.
Iets over de ideale homo onderbroek.
Zit je mij nu verdacht te maken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bartjebart heeft ook een TT over onderbroeken in zijn history.
Iets over de ideale homo onderbroek.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Making sacrifices for the greater good en zo?
Wie kaatst.........quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit je mij nu verdacht te maken?
Hadden we het slechter kunnen treffen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry ijsdraakje![]()
Hebben we gewoon de nachtwaker gelynched
Pffquote:
Je kent me tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Isdatzo, ik heb geen schuld in je lynch, hopelijk wordt dat vertrouwen niet geschonden.
Toen won het deurp ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Zo![]()
Gaat toch niet dezelfde kant op als het vorige rondje he
Ook maar niptquote:
onenigheid?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef -SG- het volgende:
Boh boh, bloed zweet en tranen achter de schermen.
Lolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg, trouwens hè. Die 21.40 is een deadline, je hoeft niet per se tot 21.40 te wachten. Liever niet zelfs.
Om nog maar een keer een gooi te doen.quote:Toen de schemering viel zat Trevland aan zijn keukentafel (1) te mokken. De televisie staat aan, maar meer als achtergrondgeluid dan dat hij er echt naar kijkt. Na een aantal borreltjes kwam Trevland tot zijn conclusie: 'Die Burgemeestersverkiezingen kloppen niet.' zei hij tegen zichzelf. 'Er moet mee geknoeid zijn!' riep hij kwaad. Op dat moment kwam er een onbekend figuur binnen. 'Hoezo geknoeid! De uitslagen kloppen gewoon!' 'Echt niet!' riep Trevland. 'Maar die discussie ga ik niet eens met je aan, wat doe je hier, ga mijn huis uit!' (2) Trevland probeerde de onbekende man nog te verjagen met het gooien van servies(3), maar weg ging hij niet. 'Nee, jouw tijd is gekomen, je mag lekker uitrusten in de hemel.' grijnsde de mob.
Plop, plop, plop (4). De 3 schoten werden Trevland(dorpsbewoner) fataal.
4. is bagger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
IDZ:
[..]
Om nog maar een keer een gooi te doen.
1: IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard?
2: Z'n avatar ("Yes it is. No, it isn't".) Maar ook z'n ondertitel en sig ("Algemeen expert, quote van L.no)
3. Deze kan ik niet plaatsen, maar moet toch een hint zijn?
4. 3 schoten. IDZ zijn nick bestaat uit "Is, dat, zo". 3 woorden.
Dit kan allemaal toeval zijn natuurlijk, dus ik ben benieuwd of IDZ zelf betere verklaringen kan geven voor de hints in dat stukje van Nacht 1.
Volgens mij hebben jij en SG wel veel meer lol achter de schermenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest trouwens echt hard lachen toen PS zei dat de nachtwaker ijsdraakje moest doden
Neuh, geen zin in. Weet je, lynch me maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
IDZ:
[..]
Om nog maar een keer een gooi te doen.
1: IDZ heeft gepost in Wat zijn deze tafel en stoelen waard?
2: Z'n avatar ("Yes it is. No, it isn't".) Maar ook z'n ondertitel en sig ("Algemeen expert, quote van L.no)
3. Deze kan ik niet plaatsen, maar moet toch een hint zijn?
4. 3 schoten. IDZ zijn nick bestaat uit "Is, dat, zo". 3 woorden.
Dit kan allemaal toeval zijn natuurlijk, dus ik ben benieuwd of IDZ zelf betere verklaringen kan geven voor de hints in dat stukje van Nacht 1.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest trouwens echt hard lachen toen PS zei dat de nachtwaker ijsdraakje moest doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |