Deze dorpsgenoten staan vanaf nu op het hitlijstje voor morgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
Vote van dorpsoudste.
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
Ja als die er ook niet was geweest hadden we maar 1 optie per nacht gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig maar dat ik de gekke dokter heb teruggehaald
Maak de hints dan ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De beste en sterkste rol van het dorp,
Hoe krijgen we het voor elkaarquote:
Ja Ijsdraakje had wel wat harder mogen roepen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe krijgen we het voor elkaar
Ze had ook gewoon overtuigender moeten zijn!
De rest wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Misschien moeten we de 1e lynch afschaffen. Die gaat nooit goed geloof ik
Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....quote:
Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.quote:Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk nog steeds huppel en isdatzo
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....
Ja als nachtwaker kan ze doden, maar ze heeft niet gedood.... want de nachtwaker mag niet doen in de 1e nacht.
[..]
Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.
Toch?
Ik ben dorp GVD!!quote:
Kerel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
O wacht... je chapeau was vast sarcastisch
Zou het?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, de nachtwaker afmaken is toch ook geen ramp?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffia.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet wel wat ze zeggen.........quote:
Volgens mij hebben jullie de grootste lol achter de schermenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffia.
Nachtwaker afmaken is wél een ramp. Hij kan fout zitten, maar 1 mob is ongeveer 5 dorpelingen waard, dus dat mag ook af en toe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, de nachtwaker afmaken is toch ook geen ramp?
Is weliswaar geen maffia, maar kan er wel op los moorden en ook fout zitten daarin.
We zullen je missen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer begint het gekruip?
Rip aan mezelf
Je wilt niet wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie de grootste lol achter de schermen
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten. Wat voor pm's we ook krijgen
!
Ik hoef niet te kruipen, maar ik zat wel echt te twijfelen tussen jou en Isdatzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wanneer begint het gekruip?
Rip aan mezelf
Zo gaat dat..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kruipen, maar ik zat wel echt te twijfelen tussen jou en Isdatzo.
Vorige ronde was ik er van overtuigd dat Hara de boel zat te flessen en die bleek ook zo onschuldig als een pasgeboren baby. Gaat fijn..
Neeeeeheeee. Misschien na het spel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar![]()
Kan je die niet posten zonder naam erbij
We weten toch niet of de 2e keuze wél maffia was?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, gelukkig had de BM geen dubbellynch ingesteld
daaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We weten toch niet of de 2e keuze wél maffia was?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nachtwaker afmaken is wél een ramp. Hij kan fout zitten, maar 1 mob is ongeveer 5 dorpelingen waard, dus dat mag ook af en toe.
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:
Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo gaat dat..
Ik denk zelfs dat Isdatzo onschuldig is
Ja ik ben maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je offert ons zo gemakkelijk op?
Volgens mij.... ben jij gewoon maffia
Zo van: Pfoeiii, laat die nachtwaker maar wat dorpelingen killen... die kans is groter dan dat ie maffia pakt!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
We angels should stick together
Die kunnen we gemist hebben, sommige hints waren geloof ik heel vaag de vorige ronde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.
Ik zei toch dat ik je niet vermoord hadquote:
Ja, dus de kans dat een nachtwaker een onschuldige vermoord is groter dan dat ie een maffia vermoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik ben maffiaBij deze vertel ik het jou, niet doorvertellen he.
Reken maar uit, 40 man, 8 maffia (of10?).
Dus 1 op de 5 of 1 op de 4 is een maffia.
Could have been worsequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik je niet vermoord had
Wat een dood trouwens, piranha's.
Bartjebart heeft ook een TT over onderbroeken in zijn history.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Het was overtuigend maar die onderbroeken waren me een raadsel. Ik denk daarom dat hij ook gewoon onschuldig is.
Dat is zielig ja, maar je moet toch het risico nemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus de kans dat een nachtwaker een onschuldige vermoord is groter dan dat ie een maffia vermoord.
Da;s toch keisieluuuugh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |