Deze dorpsgenoten staan vanaf nu op het hitlijstje voor morgen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef -SG- het volgende:
Vote van dorpsoudste.
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
Ja als die er ook niet was geweest hadden we maar 1 optie per nacht gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig maar dat ik de gekke dokter heb teruggehaald
Maak de hints dan ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De beste en sterkste rol van het dorp,
Hoe krijgen we het voor elkaarquote:
Ja Ijsdraakje had wel wat harder mogen roepen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe krijgen we het voor elkaar
Ze had ook gewoon overtuigender moeten zijn!
De rest wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Misschien moeten we de 1e lynch afschaffen. Die gaat nooit goed geloof ik
Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....quote:
Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.quote:Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk nog steeds huppel en isdatzo
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wacht..... de hints kunnen niet naar IJsdraakje geleid hebbn....
Ja als nachtwaker kan ze doden, maar ze heeft niet gedood.... want de nachtwaker mag niet doen in de 1e nacht.
[..]
Degenen die IJsdraakje verdacht hebben zaten dus fout.
Toch?
Ik ben dorp GVD!!quote:
Kerel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
O wacht... je chapeau was vast sarcastisch
Zou het?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, de nachtwaker afmaken is toch ook geen ramp?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh. ze zaten sowieso fout. Want IJsdraakje was een nachtwaker, geen maffia.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |