Daarom wannabequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Er is toch maar 1 BM per spel? Of komt er een nieuwe als deze is vermoord?
Nee, iemand heeft denk ik zijn naam weggehaald maar niet het cijfertje veranderd. Gewoon een foutje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Ja BOL is toch niet overtuigd van mijn mafiazijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft denk ik zijn naam weggehaald maar niet het cijfertje veranderd. Gewoon een foutje.
Denk dorpsoudstewannabe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Nee iemand heeft zn stem voor mij ingetrokken maar het cijfertje niet veranderdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dorpsoudstewannabe.
BM doet toch niet altijd twee, kan wel 1 keer kiezen voor een dubbele lynch. Althans, ik ben een newb maar zo heb ik het iig begrepen.
Als je nog harder gaat juichen dan ga ik jou verdenken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja BOL is toch niet overtuigd van mijn mafiazijn![]()
Sorry dat ik blij ben dat ik niet gelyncht ga worden als dorp!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je nog harder gaat juichen dan ga ik jou verdenken.
Zou het?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
Dit is niet zo'n handige set geweest of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |