Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn zequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Bwaaaaaahahahh Isdatzo, ze noemt je homo
Isdatzo dan ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh, dit gaat je klop opleveren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn ze.
Isdatzo zou beter bij het Blessed stukje passenquote:
De eerste nacht, de moord op Ladi:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen geloven, maar ik zie nergens terug waar de "eagle" op zou moeten slaan, waar in de hints komt dat terug?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu realiseer dat het over Janies ging, omdat er verwijzingen naar manen en paarden instaan, waar haar fobo vol van is.quote:'Oktober alweer. Dat is echt zo'n maand van niets. De zomer is net voorbij, de winter is er nog niet waardoor we in oktober opgescheept zitten met nat, lauw weer. Mijn man vindt dat ik niet zo moet zeuren, maar jullie zijn het vast wel met mij eens! Stuur maar een videoreactie als jullie willen, ik ga even douchen. Bedankt voor het kijken ' Ladidadida wilde na het douchen op weg naar zijn paard om zijn manen te vlechten voor de aankomende wedstrijd. Wie denkt dat het niet om het uiterlijk gaat is niet goed wijs. Als je paard niet tot in de puntjes verzorgd is kun je wel het beste springen, maar winnen doe je niet. "'t Is dat je een vent bent, anders was je een mooi paardenmeisje geweest!"
Ladidadida schrok zich rot. "Wie ben jij?! Wat doe je hier?! Mijn man is straks zo thuis, pas maar op!" Arme Ladidadida, deze mob had helemaal niet veel tijd nodig om hem te doden. De onbekende vreemdeling richte zijn Eagle op Ladidadida zijn slaap, en binnen twee tellen was het gebeurd. Wat zou er nu met Ladidadida(Rechercheur) zijn paard gaan gebeuren?
Ja ik zie 'tquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:24 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen weet toch dat ik speciaal voor jou een uitzondering maakquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet die pm's naar mij toe eens lezen, daar schrik ík zelfs van, zo homo zijn ze.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Stali het volgende:
Ang3l post trouwens wel heel bitchy, maar het is echt een engeltje om te zien..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdacht voor Isdatzo is wel dat van de moorden van vannacht Ang3l, Blessed19 en Sheep allemaal op Isdatzo gestemd hebben. Probeert de maffia zichzelf daarmee te beschermen? Zaten die mensen op het juiste spoor? Teken ik met deze opmerking mijn doodvonnis?
Ik heb deze avond al 4 anderen beschuldigd, waarvan de meeste ook met aanwijzingen uit de teksten, dit over jou is gespeculeer en gewoon iets wat me enorm opvalt. Maar ik merk het de volgende nacht wel, als ik dan sterf dan is het duidelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
Erik, zeg maar gedag tegen die uitzonderingspositie.
Bedankt, als de maffia nu slim is vermoorden ze jou en dan krijg ik de schuld. Smooth move.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb deze avond al 4 anderen beschildigd, waarvan de meeste ook met aanwijzingen uit de teksten, dit over jou is gespeculeer en gewoon iets wat me enorm opvalt. Maar ik merk het de volgende nacht wel, als ik dan sterf dan is het duidelijk.
.
Dus je zit morgen met wallen bij mij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik kan er weer niet van slapen.
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus je zit morgen met wallen bij mij?
Wel: IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudstequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Hara, is er een lijstje beschikbaar met de mensen die niet gestemd hebben voor de lynch?
TheVulture kwam opeens in me op.quote:'t Was een mooie dag om in het park te zitten. Veel mensen waren het hier mee eens en het park zat dan ook bomvol mannen en vrouwen. Zo vol dat ze niet eens opmerkten dat Blessed19 de hele tijd lag te rampetampen.
In fobotekst staat "Aanvullingen zijn welkom", komt overeen met meer en meer.quote:Het leek wel alsof zij gewoonweg niet te bevredigen was, ze wilde meer en meer.
Aanmoedigen kan met sporten te maken hebben. Profileert zichzelf in fobo als sportgek, pohi levert verschillende sporttopics op, en verschillende TT's mbt coachen:quote:Op een gegeven moment kreeg iemand het toch door, en hij begon ze zelfs aan te moedigen. "Kom op, je kunt het wel! Komen!"
[HOMO #2876] Rutte in de darkroom... wie volgt?quote:Blessed19 vond dit wel een beetje gênant, maar ze ontdekte ook dat ze het geil vond om zo bekeken te worden, tot deze man ook een ritje wilde.
Gierig - gier - Vulture - TheVulturequote:"Komaan, niet zo gierig, gun mij ook eens wat!"
Erin-eruit, wisselen bij voetbal? Veel voetbaltopics in pohi. Kan ook met tennis IN en OUT zijn, en voila meneer heeft ook tennistopics in zijn pohi.quote:Blessed19 keerde hem de rug toe en deed alsof hij er niet was waarop de onbekende man naar beide kwam toelopen en haar een mes in het rug stak. Eruit, en er weer in. Eruit, en er weer in. Blessed19(spion) stierf zoals ze leefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |