tot straksquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga borrelen (verplicht) op m'n werk. Tot vanavond![]()
O God die komt straks echt al finaal hips aankakkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga borrelen (verplicht) op m'n werk. Tot vanavond![]()
En dat is een schok voor je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O God die komt straks echt al finaal hips aankakken
Ik zou in ieder geval je lenzen indoen voordat je gaat poepen, anders kan het zo zijn dat je ook nog moet poetsen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog groenten kopen
Ik moet Vampire Diaries Seizoen 2 aflevering 3 kijken
Ik moet nog douchen
Ik moet mijn haren nog wassen
Ik moet poepen
Ik moet dienbladen kopen
Ik moet mijn lenzen indoen
POE HEEEEEEEEEEEEEEEY!
Ik heb nu een bril op dus ik zie welw aar ik poep hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval je lenzen indoen voordat je gaat poepen, anders kan het zo zijn dat je ook nog moet poetsen!
Ik moet zeggen dat me dat meer aanstaat dan zo de pot in kijkeen om te zien waar ik poeepquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
of je moet expres de andere kant opkijken.
Je gaat zingen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond maar even kijken of ik hitpotentie heb
Goed?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Verassend goede film!Helemaal geen griezel/sci-fi zoals ik had verwacht in 1e instantie.
2e instantie zei me ook, toen ik zag dat de regisseur van Cube was, dat het wellicht iets meer kon worden.
En.... dat was 't ook!
erst eens kijken of het liedje geschikt is, ik heb nu 2 versie's een smartlap en een drinkliedquote:
Het verhaal is voorspelbaar en eeuwenoud, maar hoe ze er mee omgaan was lekker verfrissend. Geen shock sci-fi maar meer et menselijk drama. Ik ben het metd e overwegend goede recensies eens hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed?Zo fucking voorspelbaar, alsof ze een sjabloon hadden gebruikt voor het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |