Sterretjequote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wie van de 4 Oh Cherso-dudes nu het meest kansloos vind
Mwa, ik vond 'm niet zo hoor. Inderdaad een aparte mond.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Vlarp het volgende:
OMG de nieuwe Glee!!!!
Ik wil die nieuwe jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Met die rare grote waffel?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Vlarp het volgende:
OMG de nieuwe Glee!!!!
Ik wil die nieuwe jongen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Hoedjes topic?Jij kunt het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Gelukkig woon ik 5 minuten van het station dus ik kan me even thuis omkleden... en het concert is ook 5 minuten bij me vandaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Dus je komt in een met bier bekledderd shirtje?
En dan komt ie van friso vandaan met een wijn bekledderd shirt, homo's kennende.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Dus je komt in een met bier bekledderd shirtje?
Zoetewittewijnmetijsvlekken zie je niet zo goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan komt ie van friso vandaan met een wijn bekledderd shirt, homo's kennende.
quote:
Anders heb ik voor niks 26 euro uitgegeven aan een kamer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat heb ik ook altijd op de dag zelf!
Met Lowlands, concerten, reizen etc.
En als ik dan eenmaal onderweg ben is't over.
Bier gooien is nog tot daar aan toe... maar als mijn shirt gescheurd wordt vallen er klappenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Dat scheelt, want het staat bekend om shirts scheuren en bier gooien
Friso?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Dat scheelt, want het staat bekend om shirts scheuren en bier gooien
Wat is dat voor vaag goedkoop hotelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders heb ik voor niks 26 euro uitgegeven aan een kamer.
Nee dat was een garpje van Ang3l. Die wilde me in één of andere jeugdherberg neerplempen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaag goedkoop hotel
Niks mis mee... jong vleesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat was een garpje van Ang3l. Die wilde me in één of andere jeugdherberg neerplempen.
In zo'n stay okay ding of zo? Goh... leuk...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat was een garpje van Ang3l. Die wilde me in één of andere jeugdherberg neerplempen.
Dat jonge vlees zal vast ook wel op Friso zijn.quote:
Je blijft lachen met die Brabo's.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In zo'n stay okay ding of zo? Goh... leuk...
Wat een slechte garp...
Brabantquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je blijft lachen met die Brabo's.
Rib uit je lijf! (kun je jezelf wel beter pijpen)quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders heb ik voor niks 26 euro uitgegeven aan een kamer.
Ik zou een oud shirt aandoen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bier gooien is nog tot daar aan toe... maar als mijn shirt gescheurd wordt vallen er klappen
Budgethotel is geen jeugdherbergquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gaf toch al aan wat het wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je blijft lachen met die Brabo's.
Nóg beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rib uit je lijf! (kun je jezelf wel beter pijpen)
In 2003 was het mijn ex nog niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zou je je ex altijd bezoeken?
Dat is eerder een bareback-hostel dan een backpack-hostel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben wel ergens een backpack-hostel, in de gaystraat zit dat
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is eerder een bareback-hostel dan een backpack-hostel?
Wat een Stroekiesque grapje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is eerder een bareback-hostel dan een backpack-hostel?
En hij lijkt nog wel zo op Steve!quote:
Ja hij is even weg...moest even plassen en je weet hoe lang dat kan duren bij oude mannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |