mijn les van vandaagquote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
regel 1: altijd je wasgoed checken
Dat zijn van die lessen die je in één keer onder de knie hebt.quote:
leermomentjequote:
Oh, als ie dan kapot gaat, stuur je een brief naar de fabrikant. Zet je daarin: ik heb hem getest, maar hij doet niet wat jullie beloven. Dus ik wil mn geld terug en een vergoeding voor het uitvoeren van een gebruikerstest.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, gebruiksaanwijzing zei dat ie ook onder de douche kon
ik zou er bijna zelf een wasmachine door kopenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat zijn van die lessen die je in één keer onder de knie hebt.
dan is die niet echt slim als ze zoveel dingen nog moet leren!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leermomentje
kheb n collega die dat altijd zegt... echt nekschot dat wijf
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh, als ie dan kapot gaat, stuur je een brief naar de fabrikant. Zet je daarin: ik heb hem getest, maar hij doet niet wat jullie beloven. Dus ik wil mn geld terug en een vergoeding voor het uitvoeren van een gebruikerstest.
Hmm, deze was in mijn hoofd leuker
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou er bijna zelf een wasmachine door kopen
op elke leeftijd kan je lerenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
dan is die niet echt slim als ze zoveel dingen nog moet leren!
ik heb er geen ruimte voorquote:
Eensquote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op elke leeftijd kan je leren
m'n zoontje naar z'n moeder brengen en buurten bij Yukiquote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef beetjeB het volgende:
Waar was je heen dan Joe? vraagt ze nieuwsgierig
Ruim die rotzooi dan ook eens opquote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er geen ruimte voor
Maar als ze altijd zegt leermomentje.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op elke leeftijd kan je leren
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n zoontje naar z'n moeder brengen en buurten bij Yuki
ik had nog een halfjequote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef beetjeB het volgende:Naar is dat, dan denk je dat je nog een half jointje hebt, ligt er alleen nog een bijna opgerookte in de asbak.
Hahaha ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had nog een halfje
Ik heb er nu alleen 5 nodig om over de shock heen te komen
zelfs zonder rotzooiquote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ruim die rotzooi dan ook eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |