In de wraps zitten ook groenten en kipquote:
In 1 week tijd ook gewoon, prutserquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:56 schreef RealZeus het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor de tweede keer in een week mijn autolampen laten branden.![]()
Mijn zoemer is stuk maar die moet ik toch maar even maken. Nu mijn stiefvader maar even gebeld want om nou voor de tweede keer de wegenwacht er voor te bellen.
wraps.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
In de wraps zitten ook groenten en kipMaar bedoelde meer zal ik pasta en groenten koken met kip.
Of de kip in de wraps doen met rauwe (komkommer, tomaat, ...) groenten doen.
En ik heb hongerMaar ik moet nog een tijdje wachten
long time no see!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In 1 week tijd ook gewoon, prutser
En die TT
heb ik begin dit jaar ook 2 keer in 1 week gedaan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:56 schreef RealZeus het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor de tweede keer in een week mijn autolampen laten branden.![]()
Mijn zoemer is stuk
Jaaaaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef xFriendx het volgende:
Bij mij gaat overal de stroom vanaf zodra ik het contact omdraai, ideaal. Nooit gezeur met dat soort ongein.
Als ik aangereden word valt er niks te rijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krea gaat een kloteweekend tegemoet.
Idem.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef xFriendx het volgende:
Bij mij gaat overal de stroom vanaf zodra ik het contact omdraai, ideaal. Nooit gezeur met dat soort ongein.
Ik zet ze evengoed wel uit. Ik dacht namelijk dat als je ze aan laat staan en je start de lampen meer te verwerken krijgen qua stroom en daardoor sneller kapot gaan. Maar je mag mij corrigeren als ik er naast zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaaaaMet als groot voordeel dat je lampen ook automatisch aan gaan als je start
Ik kwam moe thuis van het werk, ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In 1 week tijd ook gewoon, prutser
En die TT
Klopt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zet ze evengoed wel uit. Ik dacht namelijk dat als je ze aan laat staan en je start de lampen meer te verwerken krijgen qua stroom en daardoor sneller kapot gaan. Maar je mag mij corrigeren als ik er naast zit.
ja dat is waar, veel buitenland enzo he? is het nog een beetje vol te houden?quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik begin dit jaar ook 2 keer in 1 week gedaan...
sukkel
Ik zeg: lekker boeiend!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zet ze evengoed wel uit. Ik dacht namelijk dat als je ze aan laat staan en je start de lampen meer te verwerken krijgen qua stroom en daardoor sneller kapot gaan. Maar je mag mij corrigeren als ik er naast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |