Zucht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Je ne sais pas... un petit, très petit peu..
Dat valt best mee..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zucht.
Vrouwen, wat zijn ze ook veeleisend.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leert de vrouwelijke anatomie nog wel beter kennen, RZ. Wacht maar af.
Dat lijkt mij ook. En in een apart bed.quote:
Er is nog veel meer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zei: ik kreeg complimenten.
![]()
En die vrouwelijke anatomie , daar heb ik redelijk aan gezeten en van geproefd.
Naast mijn manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. En in een apart bed.
Ik vond het een leuk begin.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is nog veel meer!![]()
En ook meer dan ik ooit gedaan heb, maar het moet wel leuk blijven zeg maar.
Ik zie RZ hem al anaal klaarvingeren.quote:
Doe niet.. nee.. plaatsvervangende schaamte...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ken wel plat praot'n , is dat ook goud?
Daar gaat het om. Zorg wel voor een vervolg. Ze moet jouw Martinitorentje nog in haar strotje/grotje voelen.quote:
Uhmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie RZ hem al anaal klaarvingeren.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie RZ hem al anaal klaarvingeren.
Er komt ook wel een vervolg. Sowieso heb ik over een week of wat nog een date.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Zorg wel voor een vervolg. Ze moet jouw Martinitorentje nog in haar strotje/grotje voelen.
Zal ik je dan maar in je nek kussen en bijten, misschien werkt dat beter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef Merel- het volgende:
[..]
Doe niet.. nee.. plaatsvervangende schaamte...
Om je vingers bij af te likken toch?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar in je nek kussen en bijten, misschien werkt dat beter.
Bij jou is dat anders, begrijp ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDaar moet hij dus niets van hebben. Dan krijg je een knal
Als je ook maar in de buurt zit
Dat ligt aan mijn bui en aan de setting.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij jou is dat anders, begrijp ik.
Joh?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn bui en aan de setting.
Als iemand zo maar zijn vinger in mijn reet stopt dan kan hij net zo goed een vuist op zijn oog krijgen
Mata!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om je vingers bij af te likken toch?
quote:
Jij bent wel van het ATM gebeuren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef El_Matador het volgende:
Om je vingers bij af te likken toch?
quote:
Hijs inderdaad scheel. Hij heeft je niet geraakt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Samzz het volgende:
Ik werd net bijna aangereden door een schele bejaarde in een Peugeot. Kijken voor je van een parkeerplaats de straat op rijdt is natuurlijk moeilijk
Nou nee, maar ik kan wellicht wat leuke suggesties geven aan RZ om es uit te proberen. Tenslotte wil hij de topsloerie van Noord-Drenthe worden. En dat zonder een schaap te neuken, ik vind het knap.quote:
Respect voor de jeugd is inderdaad ver te zoeken. Of hij wou graag tegen je op botsen, alleen zou ik dat dan niet met een auto doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Samzz het volgende:
Ik werd net bijna aangereden door een schele bejaarde in een Peugeot. Kijken voor je van een parkeerplaats de straat op rijdt is natuurlijk moeilijk
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hijs inderdaad scheel. Hij heeft je niet geraakt.
Dit is een mooi moment om de auto te wassen en naar de winkel te gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Je hapt zo lekker.
En dat smaakt je nog ook.
Ik ga zo douchen en verder voorbereiden op mijn hippieweekend. Zonder anale pret, maar met heel veel mooiers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is een mooi moment om de auto te wassen en naar de winkel te gaan.![]()
Hopelijk ben je straks weer uit de anale fase.
Alleen omdat ik wel uitkeekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hijs inderdaad scheel. Hij heeft je niet geraakt.
Gelukkig heb je goeie airbagsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen omdat ik wel uitkeekDaar moet ik eens mee stoppen!
Een auto is wel meteen een trapje teveel hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Respect voor de jeugd is inderdaad ver te zoeken. Of hij wou graag tegen je op botsen, alleen zou ik dat dan niet met een auto doen
Jaquote:
Inderdaad. Dan stuur ik liever mijn winkelwagentje 'per ongeluk' tegen de jouwe aan. Dan heb je ook wel de aandacht te pakken en niemand raakt gewondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een auto is wel meteen een trapje teveel he
Krea gaat een kloteweekend tegemoet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Dan nog word ik niet graag aangereden
500 gram Semtex shoppen en je zal versteld staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan stuur ik liever mijn winkelwagentje 'per ongeluk' tegen de jouwe aan. Dan heb je ook wel de aandacht te pakken en niemand raakt gewond
Doe het beide!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef Tally het volgende:
Zal ik wraps maken. Of zal ik gewoon groenten eten?
Dat is iig een stuk subtielerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan stuur ik liever mijn winkelwagentje 'per ongeluk' tegen de jouwe aan. Dan heb je ook wel de aandacht te pakken en niemand raakt gewond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |