Goed bezig RZquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, op zich wel. Ik ben verder gekomen dan ooit te voren. Veel knuffelen en zoenen ook.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest dit ff quoten om zeker te weten dat er stond wat ik las
3u.. 6u.. what's the difference..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vanaf 3 uur.
(Ok, ik was om 9.30u vrij maar toen moest ik nog naar huis rijden. )
kan jij geen vrouwen afmaken met je vingers dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest dit ff quoten om zeker te weten dat er stond wat ik las
Ik toon mijn emoties niet zo makkelijk in het openbaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar soms wil je het gewoon even horen!
Op zijn Frans klopt het: Le petit mort.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan jij geen vrouwen afmaken met je vingers dan?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik toon mijn emoties niet zo makkelijk in het openbaar
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik zei toch dat ik los kwam.
En erger nog: ik krijg zoveel complimentjes, ik begin het te geloven.
ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik heel blij voor je benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik zei toch dat ik los kwam.
En erger nog: ik krijg zoveel complimentjes, ik begin het te geloven.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nieuwe lippiercing, bolletje eraf
only one way to find outquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan jij geen vrouwen afmaken met je vingers dan?
Ik ben ook blij voor mij. Heel soms twijfel ik nog maar dat wordt steeds minder. Let maar op: over een tijdje ben ik echt een sloerie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik heel blij voor je ben
Dat is mijn "stoere" imago... daar prik jij toch zo doorheen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar afkatten in het openbaar kan je dan weer wel? Godverdomme
Jup.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik heel blij voor je ben
Ik zei het even omdat ik vermoedde dat je er serieus ook zo over dacht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat Mata het nu qua seks bedoelde
Liev is het nieuwe stoer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is mijn "stoere" imago... daar prik jij toch zo doorheen?
Oui oui, c'est vrai!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op zijn Frans klopt het: Le petit mort.
een sloerie? wat is er mis met onvoorwaardelijke liefde?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ook blij voor mij. Heel soms twijfel ik nog maar dat wordt steeds minder. Let maar op: over een tijdje ben ik echt een sloerie.
dit helpt niet mataquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
Maar welke lame bitch valt nou in slaap als je haar aan het vingeren bent?![]()
Nee, ze viel in slaap nadat ze klaar was gekomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup.
Maar welke lame bitch valt nou in slaap als je haar aan het vingeren bent?![]()
Of RZ doet er 3 uur over, dat kan ook heel goed natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is mijn "stoere" imago... daar prik jij toch zo doorheen?
Ik spreek echt maar een heel klein beetje Frans , schat. Het wordt wel steeds meer, maar het is echt niks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef Merel- het volgende:
[..]
Oui oui, c'est vrai!
Btw..
Tu parles franςais, donc je t'aime
Heb je Tally gevingerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef RealZeus het volgende:
Dat goede vriend zijn van al die jaren gaat nu zijn vruchten afwerpen.
Hé, mijn hormonen mogen eindelijk naar de kermis. Dan wil ik alle attracties uitproberen ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
een sloerie? wat is er mis met onvoorwaardelijke liefde?
je kent nu lust?
nou...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
het is nog nieuw voor mij maar ik ben hard op weg
Goed zo. Al die onvriendelijkheid de hele tijd. Heb er nix mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
het is nog nieuw voor mij maar ik ben hard op weg
iedereen zei dit al he.... en jij maar volhouden van nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, mijn hormonen mogen eindelijk naar de kermis. Dan wil ik alle attracties uitproberen ook.
Nee? Tally en ik zijn ook niet bevriend.quote:
Kijk maar uit dat Angel dit niet leestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, mijn hormonen mogen eindelijk naar de kermis. Dan wil ik alle attracties uitproberen ook.
onvriendelijkheid zie je bij mij al ffies niet als het goed isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo. Al die onvriendelijkheid de hele tijd. Heb er nix mee.
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen zei dit al he.... en jij maar volhouden van niet
Die attractie sla ik even over.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Angel dit niet leest
Quelle déception!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik spreek echt maar een heel klein beetje Frans , schat. Het wordt wel steeds meer, maar het is echt niks.
quote:
Je miste de grap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee? Tally en ik zijn ook niet bevriend.
Geduld hebben, dat zal ik je de komende tijd leren... dat maakt het leven zoveel relaxterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb toch geen geduld, leer dat nou eens.
Je ne sais pas... un petit, très petit peu..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet wel steeds beter de weg in Frankrijk inclusief goede Routiertjes.![]()
Is dat ook goed?
Vruchteloze poging, denk ik zo.quote:
Je leert de vrouwelijke anatomie nog wel beter kennen, RZ. Wacht maar af.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Ik snapte er ook geen hol van eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |