Heb je Tally gevingerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef RealZeus het volgende:
Dat goede vriend zijn van al die jaren gaat nu zijn vruchten afwerpen.
Hé, mijn hormonen mogen eindelijk naar de kermis. Dan wil ik alle attracties uitproberen ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
een sloerie? wat is er mis met onvoorwaardelijke liefde?
je kent nu lust?
nou...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
het is nog nieuw voor mij maar ik ben hard op weg
Goed zo. Al die onvriendelijkheid de hele tijd. Heb er nix mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
het is nog nieuw voor mij maar ik ben hard op weg
iedereen zei dit al he.... en jij maar volhouden van nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, mijn hormonen mogen eindelijk naar de kermis. Dan wil ik alle attracties uitproberen ook.
Nee? Tally en ik zijn ook niet bevriend.quote:
Kijk maar uit dat Angel dit niet leestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, mijn hormonen mogen eindelijk naar de kermis. Dan wil ik alle attracties uitproberen ook.
onvriendelijkheid zie je bij mij al ffies niet als het goed isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo. Al die onvriendelijkheid de hele tijd. Heb er nix mee.
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen zei dit al he.... en jij maar volhouden van niet
Die attractie sla ik even over.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Angel dit niet leest
Quelle déception!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik spreek echt maar een heel klein beetje Frans , schat. Het wordt wel steeds meer, maar het is echt niks.
quote:
Je miste de grap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee? Tally en ik zijn ook niet bevriend.
Geduld hebben, dat zal ik je de komende tijd leren... dat maakt het leven zoveel relaxterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb toch geen geduld, leer dat nou eens.
Je ne sais pas... un petit, très petit peu..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet wel steeds beter de weg in Frankrijk inclusief goede Routiertjes.![]()
Is dat ook goed?
Vruchteloze poging, denk ik zo.quote:
Je leert de vrouwelijke anatomie nog wel beter kennen, RZ. Wacht maar af.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Ik snapte er ook geen hol van eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |