Uploaden via Tinypic.com.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef ikke1980 het volgende:
Het is gekomen nadat ik 6 weken geleden voor het kanker fonds mijn haar af heb laten scheren zodat er pruiken van gemaakt kunnen worden. Het plekje zit er nu een maand ongeveer. Ik wil best een foto plaatsen, maar krijg dat niet voor elkaar. Hoe doe ik dat?
Lekker hè, maar voor het echt goor wordt loop je er al een tijdje mee. (*heeft ooit ringworm overgehouden aan een trektocht door de zwitserse bergen) Meer dan twee of drie ringetjes hoef je echt niet te hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:20 schreef Ericjuh het volgende:
Heerlijk.. afbeeldingen googleen op ringworm:
http://www.google.com/images?q=ringworm
Ik heb het ook een keer gehad en toen kwam het idd door mijn kitten. Hij had jeuk op bepaalde plekken en zijn haar viel uit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:02 schreef ikke1980 het volgende:
En ik denk dat het schimmel is, omdat tijdens dat charity-event voor kanker wel 100 mensen met de tondeuse werden bewerkt, dus zal me niets verbazen als daar en schimmeltje tussen zat. Of ik heb het van mijn kat, die heeft nogal jeuk laatste tijd.
Dat zal het zeker niet zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:54 schreef tho_Omas het volgende:
Een second opinion aanvragen bij een andere huisarts. Die zal je vertellen dat je Munchausen by proxy hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |