Uploaden via Tinypic.com.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef ikke1980 het volgende:
Het is gekomen nadat ik 6 weken geleden voor het kanker fonds mijn haar af heb laten scheren zodat er pruiken van gemaakt kunnen worden. Het plekje zit er nu een maand ongeveer. Ik wil best een foto plaatsen, maar krijg dat niet voor elkaar. Hoe doe ik dat?
Lekker hè, maar voor het echt goor wordt loop je er al een tijdje mee. (*heeft ooit ringworm overgehouden aan een trektocht door de zwitserse bergen) Meer dan twee of drie ringetjes hoef je echt niet te hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:20 schreef Ericjuh het volgende:
Heerlijk.. afbeeldingen googleen op ringworm:
http://www.google.com/images?q=ringworm
Ik heb het ook een keer gehad en toen kwam het idd door mijn kitten. Hij had jeuk op bepaalde plekken en zijn haar viel uit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:02 schreef ikke1980 het volgende:
En ik denk dat het schimmel is, omdat tijdens dat charity-event voor kanker wel 100 mensen met de tondeuse werden bewerkt, dus zal me niets verbazen als daar en schimmeltje tussen zat. Of ik heb het van mijn kat, die heeft nogal jeuk laatste tijd.
Dat zal het zeker niet zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:54 schreef tho_Omas het volgende:
Een second opinion aanvragen bij een andere huisarts. Die zal je vertellen dat je Munchausen by proxy hebt.
Nee, niet altijd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef ikke1980 het volgende:
Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts.
En terecht. Pillen geven veel meer kans op bijwerkingen; en antimycotica zijn geen onschuldige medicijnen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef ikke1980 het volgende:
Toch geen alopecia areata waarschijnlijk want schimmeldraden bevonden. Dus toch ringworm wat ik in eerste instantie dacht. Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts. Als je zelf weet dat het anders zit, dan is dat meestal ook zo.
Alleen nu vindt de dermatoloog wel dat het misschien met alleen zalf ook wel verdwijnt, omdat het maar klein plekje is.
Ik lees overal op internet dat het beter is om meteen pillen te slikken ertegen. Ik heb liever meteen alles dat ik ervan ben, maar dat wil ie dus niet
Gelukkig heb jij ook je medische diploma en weet je precies hoe je jezelf moet diagnosticeren. En daarbij zelfs hoe je 'ziekte' moet behandelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef ikke1980 het volgende:
Toch geen alopecia areata waarschijnlijk want schimmeldraden bevonden. Dus toch ringworm wat ik in eerste instantie dacht. Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts. Als je zelf weet dat het anders zit, dan is dat meestal ook zo.
Alleen nu vindt de dermatoloog wel dat het misschien met alleen zalf ook wel verdwijnt, omdat het maar klein plekje is.
Ik lees overal op internet dat het beter is om meteen pillen te slikken ertegen. Ik heb liever meteen alles dat ik ervan ben, maar dat wil ie dus niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |