Nee, niet altijd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef ikke1980 het volgende:
Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts.
En terecht. Pillen geven veel meer kans op bijwerkingen; en antimycotica zijn geen onschuldige medicijnen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef ikke1980 het volgende:
Toch geen alopecia areata waarschijnlijk want schimmeldraden bevonden. Dus toch ringworm wat ik in eerste instantie dacht. Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts. Als je zelf weet dat het anders zit, dan is dat meestal ook zo.
Alleen nu vindt de dermatoloog wel dat het misschien met alleen zalf ook wel verdwijnt, omdat het maar klein plekje is.
Ik lees overal op internet dat het beter is om meteen pillen te slikken ertegen. Ik heb liever meteen alles dat ik ervan ben, maar dat wil ie dus niet
Gelukkig heb jij ook je medische diploma en weet je precies hoe je jezelf moet diagnosticeren. En daarbij zelfs hoe je 'ziekte' moet behandelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef ikke1980 het volgende:
Toch geen alopecia areata waarschijnlijk want schimmeldraden bevonden. Dus toch ringworm wat ik in eerste instantie dacht. Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts. Als je zelf weet dat het anders zit, dan is dat meestal ook zo.
Alleen nu vindt de dermatoloog wel dat het misschien met alleen zalf ook wel verdwijnt, omdat het maar klein plekje is.
Ik lees overal op internet dat het beter is om meteen pillen te slikken ertegen. Ik heb liever meteen alles dat ik ervan ben, maar dat wil ie dus niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |