Maar omdat we het er nu over hebben, weer niet. Want dan valt het op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor he dat je nu goed zit met je idee he. En die groep is opeens bang he. Dan is er een kans dat jij vanavond dood gaat
Nog 7quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef BeamofLight het volgende:
Al 3 van die idioten pleite? Nog 2 te gaan?
Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.quote:
+ een spion?quote:
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.
En het kan zijn dat de verhouding 5/5 en 2/5 is, dat weten we ook allemaal niet.
Was aan het begin van deze ronde al bekend hoor. Wel opletten hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?
Kon leuk met de 41 mensen van nu.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?
Het maakt het ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kon leuk met de 41 mensen van nu.
Doe maar stoer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En 't gaat ook leuk. We lopen 1 op 1 geloof ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kon leuk met de 41 mensen van nu.
Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Was blijkbaar dus toch een goeie lynch
3 down... 7 to go.....
Of zijn er nu ook twee spionnen ipv 1?
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tje
Huhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
Drie lynchesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
Oh ok...quote:
1min10quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Was blijkbaar dus toch een goeie lynch
3 down... 7 to go.....
Of zijn er nu ook twee spionnen ipv 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |