Want? D'r is toch nog een tweede maffia groep?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa!
Stelletje idioten die op faceoff gingen stemmen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo,
Ik ben Hara en ik heb geen tijd voor een leuk verhaaltje. Ik kan jullie wel vertellen dat Bartjebart niet blij is met het doodgaan, want nu zullen zijn mafiamaatjes het zonder hem moeten rooien.
Veel plezier in de hel, BartjeBart(mafia)
af en toe vraag ik me af hoe debiel mensen mij vindenquote:
Oja kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want? D'r is toch nog een tweede maffia groep?
Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe vraag ik me af hoe debiel mensen mij vinden
Die kan nog net zo makkelijk mafia zijn hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa!
Stelletje idioten die op faceoff gingen stemmen.
Ja, het maakt voor ons dorpelingen toch niet uit welke groep je bij zat. Je bent mafia en die moet doodquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want? D'r is toch nog een tweede maffia groep?
Maar niet op basis van de "hints" die we net gezien hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan nog net zo makkelijk mafia zijn hoor![]()
Dit is wel echt een hele grote desillusie...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hallo,
Ik ben Hara en ik heb geen tijd voor een leuk verhaaltje. Ik kan jullie wel vertellen dat Bartjebart niet blij is met het doodgaan, want nu zullen zijn mafiamaatjes het zonder hem moeten rooien.
Veel plezier in de hel, BartjeBart(mafia)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.
Want anders had je op Faceoff gestemd he?quote:
Oh jullie verdachten ze beide voor dezelfde moord.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar niet op basis van de "hints" die we net gezien hebben.
Nee, ik ook niet maar die hints waren zo niet-overtuigendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jullie verdachten ze beide voor dezelfde moord.
Ik niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is wel echt een hele grote desillusie...
Iedereen krijgt een leuk verhaaltje...Maar goed... volgende keer beter
Geef jij die arme knul eens een leuk verhaaltje!quote:
Er was eens.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geef jij die arme knul eens een leuk verhaaltje!
Nu is het als mosterd na de maaltijd...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geef jij die arme knul eens een leuk verhaaltje!
Een dode maffia. Zijn naam was Bartjebart MOEHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:15 schreef Susi het volgende:
Volgens mij is TheVulture ook maffia en hoort TV bij de groep van JB en BB.Stel je voor he dat je nu goed zit met je idee he. En die groep is opeens bang he. Dan is er een kans dat jij vanavond dood gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar omdat we het er nu over hebben, weer niet. Want dan valt het op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor he dat je nu goed zit met je idee he. En die groep is opeens bang he. Dan is er een kans dat jij vanavond dood gaat
Nog 7quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef BeamofLight het volgende:
Al 3 van die idioten pleite? Nog 2 te gaan?
Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.quote:
+ een spion?quote:
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze zijn in twee groepen tegen elkaar, niet mét elkaar.
En het kan zijn dat de verhouding 5/5 en 2/5 is, dat weten we ook allemaal niet.
Was aan het begin van deze ronde al bekend hoor. Wel opletten hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?
Kon leuk met de 41 mensen van nu.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf2? Sinds wanneer is da? Wie verzint er hier die regels? Wie was er bij vanaf Artanis1? Wie heeft er geen ronde gemiist?
Het maakt het ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kon leuk met de 41 mensen van nu.
Doe maar stoer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En 't gaat ook leuk. We lopen 1 op 1 geloof ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kon leuk met de 41 mensen van nu.
Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Was blijkbaar dus toch een goeie lynch
3 down... 7 to go.....
Of zijn er nu ook twee spionnen ipv 1?
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het er 2 waren is het er nu nog maar 1tje
Huhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
Drie lynchesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok maar die heeft als ik de regels dus goed gelezen heb na vanavond dus een maffiastatus dus dan zijn er weer 8 waar we achteraan moeten....
Oh ok...quote:
1min10quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Was blijkbaar dus toch een goeie lynch
3 down... 7 to go.....
Of zijn er nu ook twee spionnen ipv 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |