![]()
Tha_Erik huppelde wat door het park. Hij had allang niets meer gedaan dus hij was even in discussie met zichzelf: Echt sporten of seksen. Hmm. Moeilijke keuze. Ik kan dat sporten ook gaan vergeten om te gaan zuipen. Wat een dilemma! Hij besloot zijn vrienden en vriendinnen te bellen om wat te gaan drinken. Iemand stelde nog voor om levend stratego te gaan spelen, maar de rest ging toch liever drinken. Terwijl Tha_Erik op zoek ging naar de drank in de eetkamer verraste iemand hem van achteren. Hij schakelde Tha_Erik uit, bond een touw aan de kroonluchter en hing Tha_Erik hieraan op.
Tha_Erik(Dorpsbewoner) zou nooit meer zuipen want hij hing dood in de kamer. De mob snelde het huis uit en liep vervolgens op zijn dooie gemak over straat. Hij kreeg al snel het idee dat hij gevolgd werd, maar dat kan toch niet? Hij zette zijn zonnebril nog even goed voor zijn ogen en wilde weer doorlopen. Maar gealarmeerd door haastige voetstappen draaide hij zich om waardoor hij nog net de fietsbel zag aankomen die hem knock out sloeg. De mob sneed TheVulture vervolgens open en liet geen enkel orgaan liggen.
TheVulture(Mafia) leed erg veel pijn tot de dood uiteindelijk volgde.
Het was een dag als altijd. Niets speciaals, niets bijzonders. Isdatzo zat daarom gewoon relax binnen en was wat komedies aan het downloaden, dat deed hij immers altijd dus waarom ineens van het gebruikelijke gedrag afwijken? Het was helaas ook weer die dag van de week om te moeten stofzuigen. Maar daar had hij geen zin in. "Ik moet dat elke week al doen, elke week is het hetzelfde liedje. Bah, ik heb er geen zin in en ik doe het niet!" Maar opeens doemde daar een bekende op vanuit het niets. "Wacht maar, ik help je wel." Isdatzo wist van dankbaarheid even niet wat te zeggen, maar kreeg daar de kans ook niet toe. Toen hij weer recht op zijn benen stond drukte de mafia drie kleurpotloden via zijn neus zijn hersenen in. Het rode potlood is het laatste wat
Isdatzo(Dorpsbewoner) nog zag.
zarGon zat aan de keukentafel en las rustig de krant met zijn laatste flesje water in de hand. Al dat leed in de wereld, waarom kijken en lezen we hier toch nog over? zG besloot er een filmpje over te maken maar hij moest eerst zijn haar fatsoeneren. Op weg naar zijn kam en andere haarproducten struikelde hij haast over zijn voeten, maar hij bleef overeind. Toen hij bijna klaar was voor het filmpje werd hij overvallen door een angstig gevoel. "Hallo, is daar iemand?" Geen respons. zG ging zitten, zette de computer en camera aan en begon met zijn verhaal. Het is dat het geen livestream was, anders had de hele wereld de dader kunnen zien.
De mob trok een plastic zak over zG's hoofd en bond deze vast.
zG(Dokter) zou spoedig stikken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.