Gewoon puzzelen en je eigen oordeel trekkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:28 schreef Etcetera het volgende:
Eerst was het allemaal op Faceoff en nu ineens niet meer en is Stali maffiaIs Faceoff nu ineens helemaal weer uit the picture
Dat soort dingen snap ik nooit
Nou ja, ik lees het morgen wel, ga nu slapen
Als ik jou was zou ik het vandaag nog doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat is me bij Bartjebart ook goed geluktGa morgen weer speuren
Liesje?quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zit te hakken op mij, staat niet open voor mijn sterkere hints naar Silent toe.
Maar op Silent reageer je zooo mild:
[..]
Ik denk dat jullie allebei maffia zijn.Dit is gewoon raar en niet logisch.
Dus pas als ik de hints naar jou post zoek ik mij de pleuris en mag ik op jou stemmenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moe, slapen.
Maar nee, ik ben totaal niet actief en zoek helemaal niet mee.
Mijn hints worden ook niet opgepikt, zie mijn stali post.
Of mijn bartjebart post. Of mijn faceoff post.
maar ik zoek mij verder niet de pleuris, natuurlijk
Alleen maffia zegt friet!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Je kunt je er wel tegen verdedigen maar serieus, alle moorden die gepleegd zijn zouden betrekking op mij kunnen hebben. Ik heb steeds in de late uurtjes heel veel naar hints gezocht.
Maar intussen gaat er heel wat dorp aan. Het is wat het is. Ik heb weer zo'n saaie dorpsrol en ben sowieso minder actief omdat ik bezig ben met het opzetten van een frietkraam naast mijn werk.
Lynch me maar dan. Ik kan me echt niet verdedigen.
En alleen wolven zeggen patat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maffia zegt friet!!!
Ik moet nog flink teruglezen zie ik.
quote:
Zou vrij stom zijn dan van haarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde of ik deze zou posten omdat ik zelf ook in het ringwormtopic heb gepost maar jullie moeten mij maar op mijn woord geloven dat ik geen maffia ben. En anders wordt het stofhappen.
bartjebart en stukje 4±
groen:
[HOMO] #2875 spannende dagen voor de homo's, rood of groen
Insecten die uit de mond kropen, meestal zitten er wormen in fruit:
ringworm
Ok ringworm is een schimmel, maar ok.
niet heel erg overtuigend maar ik vond de hints eerder naar hem ook wel wat hebben.
Ringworm naar iets anders laten verwijzen, tja, jezelf proberen vrij te pleiten kan. En iemand 1x schuldig aanwijzen om daarna als dorp te worden gezien is een klein offer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Zou vrij stom zijn dan van haarAangezien ze zelf met deze hint is aangekomen.
En hints leveren naar Bartje, die maffia bleek te zijn.
Je offert je familie niet, dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ringworm naar iets anders laten verwijzen, tja, jezelf proberen vrij te pleiten kan. En iemand 1x schuldig aanwijzen om daarna als dorp te worden gezien is een klein offer.
Ik sliep al.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
Maar wat zijn nou de hints tegen Vliesje precies?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
Ik vertrouw Liesje niet. Sex is overduidelijk aanwezig als SEX-moderator zijnde. Die slang zou een ringworm kunnen zijn.
ringworm
Dan is zijn er nog de kleurpotloden:
[Paint competitie!] Win één van de tekentabletten! #2
In het fotoboek wordt er ook hevig geknutseld en is er een survival.
En ze post in RLS, wat wijst op er een filmpje maken van alledaagse dingen.
Dus:
Nee hoor, maar Stali zei dat ik nooit naar hints zocht, daar ben ik net niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 oktober 2010 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus pas als ik de hints naar jou post zoek ik mij de pleuris en mag ik op jou stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |