Ja tuurlijk maar wie niet betaald, krijgt ook niks.quote:Mag water überhaupt wel worden afgesloten? Want het is toch levensbehoefte nummer één.
Dit dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:22 schreef NeetNormaal het volgende:
Afsluiten gebeurd echt niet zomaar...
Dan is er toch herhaaldelijk niet betaald en niet gereageerd...
Als ze "denkt" een betalingsregeling te hebben getroffen..
Dan moet ze toch weten wat ze betaald heeft de afgelopen maanden.
Tja en ¤ 220 afsuitkosten is natuurlijk veel geld..
Zal met name de kosten zijn voor aan te sluiten..
Denk niet dat zij er onderuit komt..
Of ze moet bewijs hebben, dag/datum en naam medewerker, waarmee ze "denkt" de betalingsregeling te hebben getroffen...
Nou ja... dan schiet ik het voor. Ik kan het eigenlijk niet missen, maar zal haar wel even op dr flikker geven, maar ik doe het vooral voor haar zoontje.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dit dus.
Bij het waterleidingbedrijf waar ik werk, gebeurt zoiets ook echt niet zomaar, dan zijn er genoeg kansen geweest om te reageren en/of te betalen. En er zou dan idd een bevestiging gestuurd moet worden van de regeling. Wel is het hier zo dat als er 1 termijn te laat betaald wordt dat dan de regeling eruit gehaald word en er geen nieuwe meer wordt ingezet.
Moet je zelf weten, ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja... dan schiet ik het voor. Ik kan het eigenlijk niet missen, maar zal haar wel even op dr flikker geven, maar ik doe het vooral voor haar zoontje.
Dat is lief van je.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja... dan schiet ik het voor. Ik kan het eigenlijk niet missen, maar zal haar wel even op dr flikker geven, maar ik doe het vooral voor haar zoontje.
Met een kind. Kom op zeg.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ik zou het niet doen.
Zonder water kan je best overleven, hygiëne is alleen minder...
Haha daar ben ik zelf ook niet een enorme ster inquote:Op donderdag 30 september 2010 11:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Met een kind. Kom op zeg..
Maar ik vermoed dat ze niet eerlijk is en er meer aan de hand is. In dat geval zou hij beter haar administratie oppakken en met haar naar de schuldhulpverlening kunnen gaan.
Wel een behoorlijke vergissing als ze ¤500 achter loopt.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Haha daar ben ik zelf ook niet een enorme ster inIk vergeet soms ook dingen te betalen, maar het gaat gelukkig allemaal nog net goed. En bij haar op zich ook wel, maar ze heeft zich alleen flink vergist met de waterrekeningen. Ze is daar gewoon erg slordig in geweest.. Nou ja.. laat dit een les voor haar zijn.
Ja is toch niet haar probleem?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Met een kind. Kom op zeg..
Maar ik vermoed dat ze niet eerlijk is en er meer aan de hand is. In dat geval zou hij beter haar administratie oppakken en met haar naar de schuldhulpverlening kunnen gaan.
Het gaat bij jou allemaal net goed en nu ga je geld geven dat je eigenlijk helemaal niet kunt missen. Vind je dit echt een goed idee?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Haha daar ben ik zelf ook niet een enorme ster inIk vergeet soms ook dingen te betalen, maar het gaat gelukkig allemaal nog net goed. En bij haar op zich ook wel, maar ze heeft zich alleen flink vergist met de waterrekeningen. Ze is daar gewoon erg slordig in geweest.. Nou ja.. laat dit een les voor haar zijn.
Ik weet het. Maar ja... het wordt nu opgelost en ik blijf dit ook niet doen, want ik heb ook geen bodemloze bankrekening. Zou wat zijn zeg dat ik dalijk zonder die troep zit als ik haar wil helpen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wel een behoorlijke vergissing als ze ¤500 achter loopt.
Water kost namelijk geen reet.
Waterprijs in 2009... 500 euro aan water over het hoofd gezien.quote:DEN HAAG - De prijs van het Nederlandse water blijft in 2009 gelijk. Vewin, de vereniging van waterbedrijven, heeft dat donderdag bekendgemaakt. Mensen betalen inclusief belastingen 1,68 euro per kubieke meter (1000 liter water).
Spaarrekening. Ik heb haar echt op dr sodeflikker gegeven, want ¤ 500 achter lopen is toch echt te gortig.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Het gaat bij jou allemaal net goed en nu ga je geld geven dat je eigenlijk helemaal niet kunt missen. Vind je dit echt een goed idee?
En wrs. los je hiermee haar problemen niet op en je hoeft er geen ster in te zijn om hulp te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |