Ja. Maar dan moet er wel een veroordeeld worden. En dan moet eerst ff gekeken worden naar de hints van vandaag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan zomaar zo zijn dat liesje bij bb in de groep zit.
Dan heeft ze liever mafia van het andere team dood he
Dan benadruk ik even dat ik als eerste op BB stemdequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Susi het volgende:
Ach ja. Er is in elk geval reden genoeg om elk die niet op Bartjebart heeft gestemd even na te lopen
Groot gelijk. Die andere SL mag ook wel iets doenquote:
Ik wil wel, maar het is niet leuk als je niets meer mág zeggen.quote:
Haar PH staat vol politieke topicsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:08 schreef Susi het volgende:
Het rode potlood is wel het enige wat ik aan een topic (Stem in de paintcompetitie) aan Liesje kan linken. Voorts niets (ogenschijnlijk).
quote:
Nee ik ook nietquote:
Helemaal onderaan idd, klopt ja. Maar alsnog, da's maar 1 hint, geen 2/3.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar PH staat vol politieke topics
Vol met.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar PH staat vol politieke topics
Ja maar bij de eerste nacht werd er ook iemand vermoord met heel wat politieke hints in het stukje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Helemaal onderaan idd, klopt ja. Maar alsnog, da's maar 1 hint, geen 2/3.
Het maakt niet uit waarom je er postte het ging erom dat je postte.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vol met.
Ik kom verder ook nooit in VKZ, alleen 1 dagje een CDA congres gekeken, niet eens zozeer om de politiek, maar meer omdat dat hele congres deed denken aan een slechte RLS.
Nou weet je wat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waarom je er postte het ging erom dat je postte.
Bloody heeft bij de vorige lynch toch wel gestemd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:21 schreef Susi het volgende:
Bloodysunday komt ook veel in VKZ. Maar die heeft al twee keer niet gestemd en gaat dus dood als die morgen niet stemt.
Ohja, het was drie keer op een rij zeker, bedenk ik me nu ? Ik dacht in totaal 3 keer. Want BS heeft de eerste keer niet gestemd, excuus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bloody heeft bij de vorige lynch toch wel gestemd?
De eerste stemming telt dan weer niet mee omdat het om de burgemeester ging...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Ohja, het was drie keer op een rij zeker, bedenk ik me nu ? Ik dacht in totaal 3 keer. Want BS heeft de eerste keer niet gestemd, excuus.
Bij burgemeester hoefde je van SG niet te stemmen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De eerste stemming telt dan weer niet mee omdat het om de burgemeester ging...
(dat heeft Hara volgens mij aangegeven destijds?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |