Is het weer bij H. thuis?quote:
Dat ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
no shit, nigga, tis zaterdagavond
Ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is het weer bij H. thuis?
jij moet wel elke keer reizen hey
Ik zou er weer een slang in verwerkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben met hint 1 bezig, dus ik heb nog wel even nodig
Juichen om dode mafia mag altijdquote:
Zat tie int verkeerde gat?quote:
Ja, bedenk eens wat hints voor je eigen kill.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bedenk eens wat hints voor je eigen kill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar bovenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me nu af of ik niet een dubbel stuk heb ..
Onthoud dat gevoel van verbazing. Heb je nodig voor als je mij blijft beschuldigenquote:
Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat seksen in het park komt wel heel sterk naar boven
Nee dat niet hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het over een exact hetzelfde stuk.
Zie je nou wel!!!!!!!!!!!!quote:
Wat? Dat degene waar ik op stemde mafia was?quote:
Klinkt als een zware dag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.
Yepzquote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar meteen stemmen want nu ben ik nog redelijk nuchter en even niet zwaar aan het huilen.
Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.
##vote Liesje
Liesje (1) Huppelmuts
XDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Tha_Erik!
Met wie moet ik nou 's nachts hints zoeken?
hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten doodquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Door dat rode potlood, dus weer een verwijzing naar de politiek, ga ik voor Liesje. Ik vind haar toch al verdacht.
##vote Liesje
Liesje (1) Huppelmuts
Ik zit al de hele dag bijna non stop te janken. Mag ik evenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hoezo huil je niet? Er zijn 3 stadsgenoten dood
En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
Mij niet opgevallen, maar mss is faeoff ook maffia.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef CaLeX het volgende:
En liesje was gister wel opvallend hard bezig op mensen op faceoff te krijgen ipv BB
Het kan zomaar zo zijn dat liesje bij bb in de groep zit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen, maar mss is hij ook maffia.
Ik vond alleen de hints voor faceoff overtuigender.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde of ik deze zou posten omdat ik zelf ook in het ringwormtopic heb gepost maar jullie moeten mij maar op mijn woord geloven dat ik geen maffia ben. En anders wordt het stofhappen.
Ja. Maar dan moet er wel een veroordeeld worden. En dan moet eerst ff gekeken worden naar de hints van vandaag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan zomaar zo zijn dat liesje bij bb in de groep zit.
Dan heeft ze liever mafia van het andere team dood he
Dan benadruk ik even dat ik als eerste op BB stemdequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Susi het volgende:
Ach ja. Er is in elk geval reden genoeg om elk die niet op Bartjebart heeft gestemd even na te lopen
Groot gelijk. Die andere SL mag ook wel iets doenquote:
Ik wil wel, maar het is niet leuk als je niets meer mág zeggen.quote:
Haar PH staat vol politieke topicsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:08 schreef Susi het volgende:
Het rode potlood is wel het enige wat ik aan een topic (Stem in de paintcompetitie) aan Liesje kan linken. Voorts niets (ogenschijnlijk).
quote:
Nee ik ook nietquote:
Helemaal onderaan idd, klopt ja. Maar alsnog, da's maar 1 hint, geen 2/3.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar PH staat vol politieke topics
Vol met.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar PH staat vol politieke topics
Ja maar bij de eerste nacht werd er ook iemand vermoord met heel wat politieke hints in het stukje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Helemaal onderaan idd, klopt ja. Maar alsnog, da's maar 1 hint, geen 2/3.
Het maakt niet uit waarom je er postte het ging erom dat je postte.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vol met.
Ik kom verder ook nooit in VKZ, alleen 1 dagje een CDA congres gekeken, niet eens zozeer om de politiek, maar meer omdat dat hele congres deed denken aan een slechte RLS.
Nou weet je wat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waarom je er postte het ging erom dat je postte.
Bloody heeft bij de vorige lynch toch wel gestemd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:21 schreef Susi het volgende:
Bloodysunday komt ook veel in VKZ. Maar die heeft al twee keer niet gestemd en gaat dus dood als die morgen niet stemt.
Ohja, het was drie keer op een rij zeker, bedenk ik me nu ? Ik dacht in totaal 3 keer. Want BS heeft de eerste keer niet gestemd, excuus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bloody heeft bij de vorige lynch toch wel gestemd?
De eerste stemming telt dan weer niet mee omdat het om de burgemeester ging...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Ohja, het was drie keer op een rij zeker, bedenk ik me nu ? Ik dacht in totaal 3 keer. Want BS heeft de eerste keer niet gestemd, excuus.
Bij burgemeester hoefde je van SG niet te stemmen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De eerste stemming telt dan weer niet mee omdat het om de burgemeester ging...
(dat heeft Hara volgens mij aangegeven destijds?)
Ik koos dit nu zodat we beide hebben meegemaakt om later tot een middenweg te komen. Als het spel is afgelopen kunnen we het daarover gaan hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Stali het volgende:
Btw, dit spel gaat veel sneller dan het vorige. Voor mij een beetje te snel om het allemaal te kunnen volgen. Misschien volgende keer toch liever weer terug naar de langere tijden? Ik kan niet zoveel en vaak online zijn om echt op de spits mee te spelen.
Ze heeftquote:zarGon zat aan de keukentafel en las rustig de krant met zijn laatste flesje water in de hand. Al dat leed in de wereld, waarom kijken en lezen we hier toch nog over? zG besloot er een filmpje over te maken maar hij moest eerst zijn haar fatsoeneren. Op weg naar zijn kam en andere haarproducten struikelde hij haast over zijn voeten, maar hij bleef overeind. Toen hij bijna klaar was voor het filmpje werd hij overvallen door een angstig gevoel. "Hallo, is daar iemand?" Geen respons. zG ging zitten, zette de computer en camera aan en begon met zijn verhaal. Het is dat het geen livestream was, anders had de hele wereld de dader kunnen zien.
De mob trok een plastic zak over zG's hoofd en bond deze vast. zG(Dokter) zou spoedig stikken.
Kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ok voor ik weer fout ga zoeken, correct me if i'm wrong:
In stukje 1 gaat het alleen om de hints over de moodernaar van thevulture, want de hints in het stukje over tha_erik gaan over thevulture?
Het gaat er om wie hij beschermd heeft, en dat is alleen Bart?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:41 schreef Susi het volgende:
Even topic #25 doorgenomen:
TheVulture beschuldigt eerst Tombolafan met een klein lijstje, noemt in een zinnetje nog Myraela over de treinen (maargoed, da's nu opgelost). Dan gaat ie heel hard door op SilentAlarm, vindt het gek dat mensen op Bartjebart stemmen terwijl de verdenkingen naar Faceoff en SilentAlarm véél sterker zijn en lala. Daarna denkt ie Huppelmuts weer.
Sort of. Dat de hints over Bartjebart stom waren iig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat er om wie hij beschermd heeft, en dat is alleen Bart?
Maar dan kun je er toch ook vanuit gaan dat de mensen die hij verdacht maakt geen maffia zijn?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat er om wie hij beschermd heeft, en dat is alleen Bart?
Nee, kan andere familie zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan kun je er toch ook vanuit gaan dat de mensen die hij verdacht maakt geen maffia zijn?
Die vinden het enig en zeiken er nooit over.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
En wat vinden jullie partners nou van dit spelletje?
Wat is dit nou met die mensen tegenwoordig die gewoon zeggen lynch me maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:28 schreef Stali het volgende:
Ik zit te zoeken naar EllaNhints door de post van Susi en ineens ben ik zelf verdacht!.
Zou mezelf eerder betrekken op de moord van Isdatzo want ik heb ook nog eens gemopperd op het huishouden.
Lynch me trouwens voor het gemak meteen maar voor alle moorden want ik lees de krant, heb ook recent gepost dat ik een nieuwe kaarsachtige lamp heb, En ik luister ook vaak naar dezelfde nummers, ik heb haar en ik heb een zonnebril.
Daar kan ik me allemaal echt niet tegen gaan verdedigen natuurlijk. Zet maar een lynch op me in maar ik ben echt dorp.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die vinden het enig en zeiken er nooit over.
Jezelf verdedigen helpt ook echt. Immers, daar ben ik het niet zo levende bewijs van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dit nou met die mensen tegenwoordig die gewoon zeggen lynch me maar
Ik heb jou niet zien huilen anders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jezelf verdedigen helpt ook echt. Immers, daar ben ik het niet zo levende bewijs van.
Ik huil nooit in het openbaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb jou niet zien huilen anders.
Heb je jezelf verdedigd?
Op 41 mensen leiden ze naar iedereenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik huil nooit in het openbaar![]()
En ik heb in ieder geval heel hard geroepen dat ik onschuldig was.Maar op een gegeven moment ben je er wel klaar mee als iedereen je dood lijkt te willen hebben.
Stomme SL's met die hints die naar mij leidden!
Je kunt je er wel tegen verdedigen maar serieus, alle moorden die gepleegd zijn zouden betrekking op mij kunnen hebben. Ik heb steeds in de late uurtjes heel veel naar hints gezocht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dit nou met die mensen tegenwoordig die gewoon zeggen lynch me maar
Maar mogelijke taalhints met een taalkundige zijn wel erg obvious.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op 41 mensen leiden ze naar iedereen
Ik ga niet 41 mensen bij langs om te kijken of de hints ook naar die en die persoon leidenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar mogelijke taalhints met een taalkundige zijn wel erg obvious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |