Maar mogelijke taalhints met een taalkundige zijn wel erg obvious.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op 41 mensen leiden ze naar iedereen
Ik ga niet 41 mensen bij langs om te kijken of de hints ook naar die en die persoon leidenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar mogelijke taalhints met een taalkundige zijn wel erg obvious.
Ik zeg ook niet dat je het gedaan hebt, ik verzamel alleen hints.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:28 schreef Stali het volgende:
Ik zit te zoeken naar EllaNhints door de post van Susi en ineens ben ik zelf verdacht!.
Zou mezelf eerder betrekken op de moord van Isdatzo want ik heb ook nog eens gemopperd op het huishouden.
Lynch me trouwens voor het gemak meteen maar voor alle moorden want ik lees de krant, heb ook recent gepost dat ik een nieuwe kaarsachtige lamp heb, En ik luister ook vaak naar dezelfde nummers, ik heb haar en ik heb een zonnebril.
Daar kan ik me allemaal echt niet tegen gaan verdedigen natuurlijk. Zet maar een lynch op me in maar ik ben echt dorp.
Ik heb me in ieder geval vermaakt met zoeken naar wie ze wel leiden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga niet 41 mensen bij langs om te kijken of de hints ook naar die en die persoon leiden
neem je mijn stem ook even mee in je lijstjequote:
Door je smileygebruik vroeg ik me dat afquote:
Aangepastquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
neem je mijn stem ook even mee in je lijstje
Da's een beetje mijn 'stopwoordje'quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door je smileygebruik vroeg ik me dat af
Heb je meer hints?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk o.a. dat hij het is met die fietsbel
[VOH]Myrthe Ringeling
Heb er een paar, maar allemaal wel vergezochtquote:
Nee niks! I knew it!quote:
En de vorige ronde ben ik ook nog niet vergeten want toen stemde ik ook op Silentalarm want toen gingen de hints ook naar het haarverhaal. Ik verdenk hem zelfs daarom van de kill op Ladidadida. Want daar zat ook haar in. En verder echt liefhebber van muziek en het liefst van eigen bodem ook. En voila, hij speelt zelf gitaar.quote:Op 03-04-2009 06:50 schreef Silentalarm
hehe het is mn schoolfoto.
Ik had mn haar niet gedaan, en toen met wat water een beetje verwildert en toen een scheikunde bril opgezet. En die fotograaf vroeg nog of het mijn bril was, dus ik zeg zo, ja. Toen geloofde hij me niet, toen zei ik ja, hij is sterkte -2 en zonder bril zie ik niks, dus ik ga gewoon met bril op de foto. Dus toen geloofde de fotograaf het.
Wel grappig, staat ook op mn schoolpasje en het computerbestand van de school, af en toe die hoofden van die mensen waar je je moet melden ofzoiets
Ik ben geen maffia maar doe je ding.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:18 schreef Silentalarm het volgende:
Na een aantal drankjes kan ik meestal het beste stemmen op gevoel:
**Vote liesje
Liesje (2) Huppelmuts, Silent
iBenny(1) D.
quote:Op 03-04-2009 06:50 schreef Silentalarm
hehe het is mn schoolfoto.
Ik had mn haar niet gedaan, en toen met wat water een beetje verwildert en toen een scheikunde bril opgezet. En die fotograaf vroeg nog of het mijn bril was, dus ik zeg zo, ja. Toen geloofde hij me niet, toen zei ik ja, hij is sterkte -2 en zonder bril zie ik niks, dus ik ga gewoon met bril op de foto. Dus toen geloofde de fotograaf het.
Wel grappig, staat ook op mn schoolpasje en het computerbestand van de school, af en toe die hoofden van die mensen waar je je moet melden ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |