ik dacht dat ik alle relevante informatie erbij had gezet?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:34 schreef Xrtzsck het volgende:
Wendytje, welke gegevens hebben we volgens jou nodig voordat we mee kunnen denken, denk je?
Doel je op foto's van haar tieten?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:34 schreef Xrtzsck het volgende:
Wendytje, welke gegevens hebben we volgens jou nodig voordat we mee kunnen denken, denk je?
Het typenummer was dus inderdaad wel zo makkelijk, al een software update gedaan? Dat kan wel eens een makkelijke oplossing zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef wendytje het volgende:
[..]
ik dacht dat ik alle relevante informatie erbij had gezet?Maar daarom kom ik ook hier he.... het is een mda III, draait op mobile 6.1..... Roep maar wat u nodig heeft .....
en....? zie je al wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:30 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zal even mijn glazen bol erbij pakken.
Hoe doe ik een update? Kan ik die online vinden?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het typenummer was dus inderdaad wel zo makkelijk, al een software update gedaan? Dat kan wel eens een makkelijke oplossing zijn.
Laatste update die ik kan vinden via de site van T-mobile:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
Hoe doe ik een update? Kan ik die online vinden?
en hoe doe ik dat? niks in de gebruiksaanwijzing.......quote:Op donderdag 22 april 2010 07:39 schreef mschol het volgende:
heb je al een soft reset gedaan van de telefoon?
Een legale TomTom is toch zo weer geinstalleerd?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef wendytje het volgende:
die update durf ik niet goed te doen... hij zegt dat hij dan alles wist en dan ben ik mijn tom tom ook kwijt ben ik bang
dat klopt.....quote:Op donderdag 22 april 2010 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een legale TomTom is toch zo weer geinstalleerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |