abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:48:50 #201
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87474253
Ben benieuwd!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:50:30 #202
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87474368
Ik ben dood maar leef als de :+
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:51:09 #203
163094 Ladidadida
pi_87474405
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef -SG- het volgende:
22.00 komen de hints.
En gebabbel over Yuri :Y
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87474598
Bloodysunday is maffia, en heeft Huppelmuts vermoord.

Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " [1] "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." [2]Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

1. Dit gaat absoluut over de klaagbaak, een typische kleine frustratie waar een topic over gemaakt wordt. De enige 2 levenden die KLB als Favoforum hebben zijn Bloodysunday en mijzelf, en ik weet dat ik dorp ben dus hij is maffia :+
2. Nederlanderschap afgepakt bij zwaar misdrijf Ik ben dan ook een Nederlander > Nederlanderschap afgepakt.

En nog een reactie op zijn fobo met de text "KIPPEEEEEEENNN !!". Kippetjes staat ook in de text maar ik weet niet precies waar de reactie precies over gaat. Moet nog even uitzoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door StijnDa op 12-10-2010 22:02:05 ]
pi_87474726
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef StijnDa het volgende:
Bloodysunday is maffia, en heeft Huppelmuts vermoord.

Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen " [1] "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander." [2]Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

1. Dit gaat absoluut over de klaagbaak, een typische kleine frustratie waar een topic over gemaakt wordt. De enige 2 levenden die KLB als Favoforum hebben zijn Bloodysunday en mijzelf, en ik weet dat ik dorp ben dus hij is maffia :+
2. Nederlanderschap afgepakt bij zwaar misdrijf Nederlander, Nederlanderschap, duidelijk.
Dat eminem is wel 2x terug gekomen en daarom wel cruciaal denk ik. Dit is de tweede moord van de dader. Enige link met eminem die ik vond, is de sig van Etcetera, maar de rest kon ik dan weer niet plaatsen.
pi_87474840
Huppelmuts liep al bellend over straat waardoor hij niet oplette. "Ugh, kijk uit waar je loopt man, hier ga ik een topic over openen1 " "Stel je niet zo aan, je bent Eminem of zo niet." "Dat klopt, ik ben dan ook een Nederlander2." Huppelmuts vroeg wat zijn probleem in gods Huppelmuts is en of hij er niet over wil praten tijdens een hotdog of een pizza of zo. De andere man lachte hartelijk "Ben je mal, ik spreek alleen met kippetjes af3. Maar weet je wat, voor jou maak ik een uitzondering." Huppelmuts (dorpsbewoner) liep met de man mee en toen ze een steegje passeerden trok de man hem de steeg in. bedenk hier een dood.

1 Klaagbaker
2 Zijn naam is Jelle, had die niet een eminem spoof?
3 SA in Chicks die hun ping niet willen geven
Silentalarm

Dood The Vulture
PH: Snee in mijn Arm
“De mob sneed TheVulture vervolgens open en liet geen enkel orgaan liggen. TheVulture(Mafia) leed erg veel pijn tot de dood uiteindelijk volgde”

Handbel/fietsbel/Gealarmeerd.. Silent Alarm?
handbel en fietsbel lijken mij vrijwel identieke moordwapens... verder wordt er gehint op 'gealarmeerd (=Alarm)
UI lijkt op een bel

Ik wou hiermee komen na 10 uur..
pi_87474887
Bloodysunday
Eminem > [KLB SC #3302] MUSIC IS MY LIFE
pi_87475117
Wat is een Eminem spoof?
pi_87475211
Ik denk dat je mss gelijk hebt Kalkmaar :D. De andere hints vind ik dan weer niet zo sterk..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:05:26 #210
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87475251

Er was een Maffia dood! Tijd voor een feestje, tenminste zo vond Etcetera. Bier en fris mogen nog ontbreken. Maar het moet een vrolijke aangelegenheid zijn dus vele vrolijker kleuren mogen zeker niet ontbreken! Maar al met al moeten er natuurlijk ook leuke dames aanwezig zijn :~, denkt Etcetera. Oh wacht, dat leuke meisje van vorige week moet ik niet vergeten uit te nodigen. Alleen weet ik haar adres niet. 'Hmm, hoe ga ik daar achter komen.Misschien moet ik naar dat cafe gaan waar ik haar ontmoet had.' Etcetera liep even later over straat naar het cafe toe.
Plotseling stopte er een donkere auto voor zijn neus. 'Je wilde een feestje houden omdat er 1 van ons dood is? Deze kan je krijgen! Met 3 kogels in zijn hoofd liet hij Etcetera (maffia) dood achter.

Bloodysunday lag lekker in het park een boek te lezen. 'Pff, wat een slecht boek. Veels te veel moeilijke termen :{w.' 'Ik ga maar eens naar huis, het is al zo laat.' 'Waarom staat mijn deur open :o'. Gesneld maar met enige angst liep ze naar binnen. Eerst dacht ze nog dat ze de deur vergeten was dicht te trekken, maar ze was zo overtuigd van haarzelf dat ze de deur opslot heeft gedaan,
dat die gewoon niet kon. 'Alles overhoop gehaald! Dit kan toch niet!'. 'Mijn scriptie :o!' Riep ze geschrokt, ze hebben toch niet.... ' 'Haha, bedoel je deze?' zei een zware stem. 'Helaas, deze gaat met mij mee.' zei de vreemde man vervolgens. Nee geeft hier! riep Bloodysunday. Hij viel de man aan, de man pakte bloodysunday op en en gooide hem vervolgens op de grond. Met flinke trappen werd Bloodysunday (mafia) om het leven gebracht.

Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87475263
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:04 schreef EllaN het volgende:
Is wel heel goed gevonden.
Legt tektonische plaat weer lekker over zijn kuil. Echt nooit van gehoord.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87475282
Bloody maffia, zei het toch :P
pi_87475285
RIP Myraela ;(.

En Etcetera dan toch de eminem-moordenaar?
pi_87475318
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:04 schreef EllaN het volgende:
Ik denk dat je mss gelijk hebt Kalkmaar :D. De andere hints vind ik dan weer niet zo sterk..
Dit dus Stijnda!
pi_87475333
2 Maffia, en 1 verdachte, niet slecht voor een nachtpost :P
Kans dat Myr er anders alsnog aan was gegaan.
pi_87475348
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef Kalkmaar het volgende:

[..]

Dit dus Stijnda!
Zie nachtpost ;)
Vind dat een beetje vergezocht.
Wel grappig nummertje btw :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:07:32 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87475354
Myraela onschuldig O+!
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:08:16 #218
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87475395
LOL, 2 maffia dood en maar 1 dorp *O*
pi_87475423
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Legt tektonische plaat weer lekker over zijn kuil. Echt nooit van gehoord.
Ik ben gelukkig niet de enige die er wel van heeft gehoord!
Muziekliefhebber *O*
pi_87475493
Weer overleefd :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:10:42 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87475536
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:11:31 #222
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87475581
Het doet me goed dat jullie zo je best doen mijn moordenaar te vinden *;

Last van schuldgevoel?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87475596
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
_O-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:12:12 #224
163094 Ladidadida
pi_87475615
Uhu, that's right, aha, oh no
Fix yourself girl, you got a cameltoe!