The Hills wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
MTV MAN.
Shit neger, Net5. Ik zou zweren dat het MTV was.
Villen.. Ja.. Dat kan.. Zoals Willow in Buffy doet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gelijk villen, tenzij je wel van een knapperig velletje houdt.
In principe heb ik er een hekel aan om te modden in een SC.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
Zoals Ludo het aanpakt werkt het wel. En dan bedoel ik niet dat Symphonic het nu slecht doet, maar we hebben hier nare ervaringen met bepaalde optredens van de crew.
Ok!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In principe heb ik er een hekel aan om te modden in een SC.
Ik doe dat uit principe eigenlijk nooit, en het zou ook niet nodig moeten zijn.
Ik ben tijdelijk bijgevoegd bij KLb, en ik bemoei me verder niet met de SC.
Ik haal mijn plezier uit andere SC's...
Maar als ik signalen krijg dat het ff niet goed gaat moet ik wel even komen kijken. En ik ga echt niet om me heen meppen hoor, dat is mijn stijl niet. Maar het is gewoon jammer als een SC door zulke dingen vernaggeld worden. Ik ga niemand op zijn rug zitten, ik kom alleen ff scheidsrechtertje spelen
Spikey.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Villen.. Ja.. Dat kan.. Zoals Willow in Buffy doet?
I know, maar probeer het gewoon te negeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef MouzurX het volgende:
@symphonic
De sc wordt alleen vernageld door users als lamon en AP.
Als die gewoon wegblijven is er niks aan de hand.
Wat had je niet gezien?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef ynuhh het volgende:
Oh, sorry Sok, dat had ik niet gezien.
Fok doet het weer niet normaal, het hele scherm is weer wit en ik kan niet eens quoten.
Mwoppppquote:
Exterminate the trolls when they enter your garden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know, maar probeer het gewoon te negeren.
Don't feed the trolls
Haha, dit klinkt echt als een pedofiel die op zijn gluurgedrag wordt aangesproken en zegt: ''Ik deed niks hoor, ik haal mijn plezier uit andere dingenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik haal mijn plezier uit andere SC's...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt echt als een pedofiel die op zijn gluurgedrag wordt aangesproken en zegt: ''Ik deed niks hoor, ik haal mijn plezier uit andere dingen''
/random
Jij bent toch ook een pedofiel? Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt echt als een pedofiel die op zijn gluurgedrag wordt aangesproken en zegt: ''Ik deed niks hoor, ik haal mijn plezier uit andere dingen''
/random
Chris is efebofiel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een pedofiel? Wat is het probleem dan?
Ahum, een beetje respect voor mijn aandoening zou niet verkeerd zijn. Ik ben een efebofielquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een pedofiel? Wat is het probleem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |