Roffa jeweetzquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt nog best wel centraal juist. Waar woon jij dan?
Mannen die ontkennen regelmatig aan hun ballen te ruikenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Een beetje lijkt me zachtjes uitgedrukt als jij het zelf kan ruiken.
Eh ik kan mijn ballen niet ruiken hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mannen die ontkennen regelmatig aan hun ballen te ruiken.
mijn bierbuik maakt dit onmogelijk voor mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent ook een jongetje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh ik kan mijn ballen niet ruiken hoor
Niet elke man is hypermobiel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Straks beweer je nog dat je ze niet parfumeert voor het uitgaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh ik kan mijn ballen niet ruiken hoor
Ga jij maar lekker je ballen ruiken, stinkende zwerverquote:
Ja. Ik heb nog nooit van mijn leven een lemming geschreven. Dit was mijn eerste.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Salatrel het volgende:
laatste keer dat ik een lemming maakte ging KLB 3 dagen op slot en had ik een ban.
een ban terwijl KLB op slot was dus had sowieso geen nut om op fok te zijn.
Ik ben blij dat je interesse toont voor deze kunstvorm.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog nooit van mijn leven een lemming geschreven. Dit was mijn eerste.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je ballen ruiken, stinkende zwerver
:lquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef S.Seagal het volgende:
Deze:
Circussen met dieren.
En deze:
Allochtonen die het met dieren doen.
Die reacties. Zijn wel facepalm waardig.
Lekker.quote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga morgen voor de gratis pizza van de appie
Wat probeer je me nou te bashen ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke playboy. Zeg je het wel even op fok wanneer je in de club bent?
ik 1 hawaiiquote:
de watquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga morgen voor de gratis pizza van de appie
Mag niet meer van de AIVD.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik mis tegenwoordig eig topics van 16 jarige meisjes chris2k.
Puppeteer is er ook niet meer
16quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik mis tegenwoordig eig topics van 16 jarige meisjes chris2k.
Puppeteer is er ook niet meer
Vanavond eten met de gangquote:
Ja dan doe ik mijn 3de en 4de. Na trainen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou te bashen ?
[..]
ik 1 hawaiiover uurtje ofzo doe ik wel een 2de
Sowieso. Hartig en zoet samen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef Salatrel het volgende:
kanker wat ananas op een pizza en noem het hawaiiwie dat heeft verzonnen moet tegen de muur
Ik voel me zo skeer als ik daar met een uitgeprinte coupon komquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
IEquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef MiVer het volgende:
zweikwijven, doe gewoon veel zoekopdrachten na elkaar
wedden dat ik niet besmet ben
[ afbeelding ]
Hahaha nogal, vooral omdat het ook nog eens om de allergoedkoopste pizza's ooit gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik voel me zo skeer als ik daar met een uitgeprinte coupon komno thanks
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
er zitten 3 pizza's in zon doos? en als je met die coupon en een bonuskaart bij de kassa komt krijg je dat gratis mee?
Al gezienquote:
Rechter is te doen linker is een ginger.quote:
:l :lquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef S.Seagal het volgende:
Jo. CN ik ga nog even trekken. Kom jij rond kwart over 7?
vies manquote:
17 hequote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Salatrel het volgende:
zijn die euroshopper pizza's een beetje te vreten?
Een pizza kost ook echt 1,30 ofzo .. van de AHquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die naar de winkel gaan voor een gratis Euroshopper pizza, behoren wel echt tot de bodem van de maatschappij.
het zijn er 3quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die naar de winkel gaan voor een gratis Euroshopper pizza, behoren wel echt tot de bodem van de maatschappij.
Moet jij ook hoor, als je straks een bijstandsmoeder bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou hem geen hand geven zo dadelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
:l :l
Ja ik ga nu spullen pakken en dan pak ik waggie. Trek ze
ik kom er zo aanquote:
Lekker, zo'n oud stuk deeg met 2 plakjes pepperoni per pizza. Nederlanders en geld, blijft toch treurig.quote:
Jonge je kan zeggen wat je wilt, maar daar gewoon allerlei heerlijke kazen overheen gooien zorgt echt wel voor een goeie pizza hoor, waarom dan niet de bodem gewoon gratisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker, zo'n oud stuk deeg met 2 plakjes pepperoni per pizza. Nederlanders en geld, blijft toch treurig.
Ik heb hier nog wat restjes in de prullenbak liggen, die mag je ook komen ophalen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge je kan zeggen wat je wilt, maar daar gewoon allerlei heerlijke kazen overheen gooien zorgt echt wel voor een goeie pizza hoor, waarom dan niet de bodem gewoon gratis
Mensen die kliekjes weggooien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat restjes in de prullenbak liggen, die mag je ook komen ophalen.
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat restjes in de prullenbak liggen, die mag je ook komen ophalen.
Nee man. Het gaat er om dat het gratis is. Je bent Hollander of je bent het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik laat ze altijd bezorgen.quote:
idd net als met die actie die ze hadden als het je product elders goedkoper vond je het gratis kreeg en mensen met busjes vol coca cola vertrokkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Het gaat er om dat het gratis is. Je bent Hollander of je bent het niet.
Nee, net een dag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het is vast al meer dan een dag oud.
Ik had het niet over pizza's, maar over kliekjes. Dat kan vanalles zijn dus. Maargoed, kliekjes blijven kliekjes dus als ik jou daar blij mee maak.quote:
Ik reis niet meer met korting, dus zou een duur grapje worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had het niet over pizza's, maar over kliekjes. Dat kan vanalles zijn dus. Maargoed, kliekjes blijven kliekjes dus als ik jou daar blij mee maak.
Verwend nest. Bah. Eten weggooien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had het niet over pizza's, maar over kliekjes. Dat kan vanalles zijn dus. Maargoed, kliekjes blijven kliekjes dus als ik jou daar blij mee maak.
Een lekker kippetje.quote:
Vind jij Allure niet knap dan? Ik dacht dat je haar wel een lekkere chickie vond.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met respect over vrouwen praten?
PACT! PACT! PACT! PACT!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat hoorde oom Lamon, jij wilt mij pijn doen?
Waarom en hoe?
Respect moet je verdienen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met respect over vrouwen praten?
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom en hoe?
Doe dit gewoon via PM.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Kut, ik ben gelukkig, dit is mijn laatste post in deze sc.
Succes allemaal.
Pop de champagne maar open, want het is geen grap.
En nu belangrijke dingen doen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
IEDEREEN VERLAAT HET SCHIP.
VROUWEN EN KINDEREN EERST
STERKE MANNEN MOETEN MEE HELPEN MET DE REDDINGSVLOTTEN LOS TE MAKEN!
TVP.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom en hoe?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bedreigingen....
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bedreigingen....
LEAVE US ALONE.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Kut, ik ben gelukkig, dit is mijn laatste post in deze sc.
Succes allemaal.
Pop de champagne maar open, want het is geen grap.
En nu belangrijke dingen doen.
Goed voorbeeld, meteen.quote:
Ja toch!! Boksssquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
Zijn we toch blij gemaakt met een
[ afbeelding ]
Omdat de 2 verlaters weer terug zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de SC nu, links wel te verstaan.
Yeahno.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat de 2 verlaters weer terug zijn?
Ik zie er maar 1, sorry.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat de 2 verlaters weer terug zijn?
Zoals seks?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Maar laten we het weer gezellig over andere dingen gaan hebben zodat hij zich niet geroepen voelt hier nog te komen.
Ik was gister al terug na de uitleg van Fyah, mocht je dat gemist hebben.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef Allure_ het volgende:
Mensen hier begrijpen de pact gewoon serieus niet.
Ik heb t ook over die keer daarvoor, en die daarvoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was gister al terug na de uitleg van Fyah, mocht je dat gemist hebben.
Ik ook! Maar ik heb ze terug gebrachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb hele mooie suede over the knee laarzen gehaald.
Oké.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb t ook over die keer daarvoor, en die daarvoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
quote:
Sok, wat wil je nu bereiken bij WD? Laat haar hier gewoon posten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk elke nacht zieke work-outs, daarom gaat hij zo laat slapenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:28 schreef Mozy het volgende:
Chriz, heb jij weleens die spieren van MiVer gezien?
Zeker dat ik op hem wed.
In een of ander kamper winkeltje hier op de drieslag. Echt een mega fout winkeltje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik heb ze terug gebrachtWaar heb je ze gekocht?
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In een of ander kamper winkeltje hier op de drieslag. Echt een mega fout winkeltje.
Van mij mag ze gewoon posten hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sok, wat wil je nu bereiken bij WD? Laat haar hier gewoon posten.
Maar even serieus die gast heeft echt nice armen man.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk elke nacht zieke work-outs, daarom gaat hij zo laat slapen!
Nee ik heb die sc delen waar je dat verzonnen toen niet meegelezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:32 schreef Allure_ het volgende:
Mensen hier begrijpen de pact gewoon serieus niet.
Oh ik heb toen 3 stappen binnen gezet en meteen weer omgedraaid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zijn de beste
Ik had de mijne bij de Bijenkorf gekocht met de DDD
Door haar iedere keer op d'r plaats te wijzen, wordt het posten voor haar niet leuker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Van mij mag ze gewoon posten hoor.
Zeg dat trouwens dan ook tegen de huilies die tegen Lamon bezig zijn
Ik kan wel uitleggen wat het doel daarvan was, iemand herinneren aan uitspraak.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Pas op dat je geen stijfje krijgt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar even serieus die gast heeft echt nice armen man.
Lamon kun je niet vergelijken met WD lieve schat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
En dat is erg omdat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pas op dat je geen stijfje krijgt.
Goh, en wat verschilt daar in met wat ik doe dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan wel uitleggen wat het doel daarvan was, iemand herinneren aan uitspraak.
Ja ik was heel vroeg gegaan speicaal voor die laarzenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik heb toen 3 stappen binnen gezet en meteen weer omgedraaid.
Oh noes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door haar iedere keer op d'r plaats te wijzen, wordt het posten voor haar niet leuker.
Over dat tweede doe ik geen uitspraken omdat mijn pact wel werkt.
Nee ik gaf vast antwoord op de vraag van Luur die ze van jou aan o.a. mij moest stellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Sok. het volgende:
[..]
Goh, en wat verschilt daar in met wat ik doe dan?
Oooooo.....wat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik gaf vast antwoord op de vraag van Luur die ze van jou aan o.a. mij moest stellen.
Zaten er gespjes aan dan? Of? Ik draag ze nu met een zwarte legging een zwart jurkje en een groot wollen vest en dat ziet er best leuk uit zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik was heel vroeg gegaan speicaal voor die laarzenZe waren van 120 voor 69 toen. Maar kon ze niet echt leuk combineren zonder dat het tacky werd dus toch maar terug gebracht
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sok, wat wil je nu bereiken bij WD? Laat haar hier gewoon posten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Rustig aan man. Ik heb mijn boner in bedwang.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De volgende stap is dat hij er vandoor gaat met een man.
Als hij zich daar prettiger bij voelt moet hij zijn ware identiteit niet onderdrukken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De volgende stap is dat hij er vandoor gaat met een man.
Pas maar op, ik weet wel raad met jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rustig aan man. Ik heb mijn boner in bedwang.
Alhoewel, als ik naar jou kijk word het wel echt moeilijk hoor.
Nee geen gespjes, gewoon egaal zwart suede. Maar er was iets mee ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zaten er gespjes aan dan? Of? Ik draag ze nu met een zwarte legging een zwart jurkje en een groot wollen vest en dat ziet er best leuk uit zeg ik het zelf.
jawelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij zich daar prettiger bij voelt moet hij zijn ware identiteit niet onderdrukken.![]()
Ga eens ergens anders olie op het vuur gooien. Kom op, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leg maar eens uit wat voor pijn jij mij wilde doen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders olie op het vuur gooien. Kom op, gedraag je eens naar je leeftijd.
jij complex, ik spook niets uit, je draait omquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat had jij nou allemaal weer uitgespookt dan. Mensen bedreigen, dat kan niet he.
Ignoreeeeeequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders olie op het vuur gooien. Kom op, gedraag je eens naar je leeftijd.
Ze zijn allebei 35+, laat het gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
OEH OEH.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 35+, laat het gaan.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef L0t.. het volgende:
Sociaal experimentje natuurlijk, 2 psychiatrisch patiënten die het hier tegen elkaar gaan opnemen.
Idd ze kunnen dit idd prima per PM oplossen als 2 volwassenen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze zijn allebei 35+, laat het gaan.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef L0t.. het volgende:
Sociaal experimentje natuurlijk, 2 psychiatrisch patiënten die het hier tegen elkaar gaan opnemen.
Ik trapte er bijna in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:47 schreef MouzurX het volgende:
En voor de mensen die haar niet lekker vinden
Bij de tango hebben ze ook mooie ja. Alleen ik zag ze daar met hak, en dat wou ik niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee geen gespjes, gewoon egaal zwart suede. Maar er was iets mee ofzoHeb trouwens nog wel andere mooie gezien bij de Tango vandaag, morgen met m'n moeder nog maar eens kijken.
Pics!
Zoals ik al zei, ik hou niet van bedreigingen, en ik ben geen psychiatrisch patient..maar ggd of niet, dat is gewoon ongezond...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nawwwwwwwwwquote:
Nee ik wil idd ook niet met hak, dat wordt al snel ordinair bij zo'n laars. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de tango hebben ze ook mooie ja. Alleen ik zag ze daar met hak, en dat wou ik niet.
Pics maak ik morgen wel even.
Virtuele tranen?quote:
Dat suggereer ik nergens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik hou niet van bedreigingen, en ik ben geen psychiatrisch patient..maar ggd of niet, dat is gewoon ongezond...
Ik hou van Chai.quote:
Eyy jij daarquote:
Waarom mijn grapje verpesten dan.quote:
Ik daar.quote:
Je doet t er om eh?quote:
Billeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Ik las vanmiddag iets over een deegroller en een zekere B.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik daar.![]()
Nog sadistische dingen gedaan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Billeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Billen in mn hart billen in mn ziel ja Billleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Als een GGD'er een bedreiging uit, is het goed om even te vertellen dat hij dat beter kan laten, als hij namelijk irl ook zo'n kort lontje heeft, kan dat negatieve gevolgen hebben voor zijn toekomst...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat suggereer ik nergens.Maar je komt hier de laatste tijd alleen maar om 'gerechtigheid' te krijgen, althans, dat hoop je te krijgen. Maar ondertussen ben je alleen maar de sfeer aan het verzieken en daar wordt niemand rijk van. Dus stop daar maar mee, net als altijd dat wijzen naar anderen.
Je hebt het namelijk niet nodig.
Alleen maar, jeweetzzzzzzzquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik daar.![]()
Nog sadistische dingen gedaan?
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets over een deegroller en een zekere B.
Naar school geweest tot 18.00quote:
T eten smaakte erg goed trouwensquote:
Da's nie echt sadistisch eh? Eerder submissivequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar school geweest tot 18.00![]()
Jij dadelijk ook. Op de barbecue.quote:
BBQ chicken?quote:
BBQ Bquote:
Heul niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's nie echt sadistisch eh? Eerder submissive
SUBJE 4EBE
Lekker fris!quote:
Lees je eens in man.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Kan de gezeur: VAN< TEGEN EN OVER Lamon nu gewoon eens over zijn.
Vetes vecht je maar uit via PM en niet ergens in een SC of ander topic.
Kom op zeg, volwassen mensen enzo...
Een beetjequote:
Lekker andersquote:
Je begint er nu zelf weer over he.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Ja. Van kleine meisjes als jij en ik moeten ze niet verwachten dat we net zo volwassen kunnen reageren als mensen die 2x zo oud zijn.quote:
Wat ben jij voor mod?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Grieks eten.quote:
Zelfs Opa en Bowa doen het beter als modquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mod?![]()
Lees je eens in eer je hier zo maar iets komt verkondigen...
IK EET WEL EEN GRIEKquote:
Vind je dat niet een beetje harig?quote:
Volgens mij komt ie uit TAL ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef Chriz2k het volgende:
Wie is die Symphonic überhaupt? Echt nog nooit gezien.
Eerst scheren, dat moet je nooit vergetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje harig?
Het interesseert me echt geen reet wie of wat er aan ten grondslag ligt, ik wil gewoon dat het ophoudt. En lees mijn Capsletters nog eens goedquote:
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Sok. het volgende:
Zouden jullie kunnen leven zonder muziek? [ afbeelding ]
Echt niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Sok. het volgende:
Neenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Sok. het volgende:
Zegt ie ook niet he.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar even serieus: lamon wordt netjes op zijn gedrag gewezen en wij hebben het opeens gedaan?
ik wijsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mod?![]()
Lees je eens in eer je hier zo maar iets komt verkondigen...
niemand aan, en ij verwijs naar niemand. Het moet gewoon ophouden, en ook lamon moet gewoon eens kappen met dat gezuig hier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
Nee, maar even serieus: lamon wordt netjes op zijn gedrag gewezen en wij hebben het opeens gedaan?
Het is geen primaire levensbehoefte nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Sok. het volgende:
Oké manquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet wie of wat er aan ten grondslag ligt, ik wil gewoon dat het ophoudt. En lees mijn Capsletters nog eens goed
lamon moet gewoon uit de sc blijven zoals hij had beloofd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet wie of wat er aan ten grondslag ligt, ik wil gewoon dat het ophoudt. En lees mijn Capsletters nog eens goed
Als het je niet interesseert moet je ook niet zomaar iets verkondingen. Dit bevordert je autoriteit niet echt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een primaire levensbehoefte.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is geen primaire levensbehoefte nee.
Jij houdt niet van mijn soort muziek.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedzo.
Post eens lekkere muziek dan.
Ja zo gaat dat toch iedere keer. Dat je daar nog verbaasd over bent. Iedere keer komt hij hier de boel verstieren en hebben wij het gedaan en staat de halve SC in MED.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
Jij kijkt ook echt alle shows op MTV ofnietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Allure_ het volgende:
Wtf, de halve cast van The Hills heeft zich verplaatst naar The Kardashians.
Inb4 'The Hills' 'The Kardashians
'
Mij stoort het meer dat hij hier enkel en alleen kwam om wederom de confrontatie te zoeken. Als hij het echt had willen oplossen met Miver had dat gewoon per PM gekund.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
lamon moet gewoon uit de sc blijven zoals hij had beloofd.
Van wat voor soort muziek hou ik dan volgens jou?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij houdt niet van mijn soort muziek.
Tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Allure_ het volgende:
Wtf, de halve cast van The Hills heeft zich verplaatst naar The Kardashians.
Inb4 'The Hills' 'The Kardashians
'
RIP Bragi. Hij heeft hiervoor gestreden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat toch iedere keer. Dat je daar nog verbaasd over bent. Iedere keer komt hij hier de boel verstieren en hebben wij het gedaan en staat de halve SC in MED.
Echte politieagent houding. Het interesseert me geen ruk dat je te hard rijdt, ik moet mijn bonnen uitschrijven. Inhoudelijk kijken ho maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Als het je niet interesseert moet je ook niet zomaar iets verkondingen. Dit bevordert je autoriteit niet echt.
Gewoon niet op reageren dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat toch iedere keer. Dat je daar nog verbaasd over bent. Iedere keer komt hij hier de boel verstieren en hebben wij het gedaan en staat de halve SC in MED.
NET5, want GTST was reclame.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij kijkt ook echt alle shows op MTV ofniet
hangt er vanaf wie er zuigtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Sok. het volgende:
Wanneer kappen die mods en FA's eens met die term 'zuigen'. Klinkt zo fucking gay
MTV MAN.quote:
is ook storendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij stoort het meer dat hij hier enkel en alleen kwam om wederom de confrontatie te zoeken. Als hij het echt had willen oplossen met Miver had dat gewoon per PM gekund.
Ja maar het zou veeeeel saaier zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Sok. het volgende:
Als je nou eens uitleggen wat the pact is dan kan dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef L0t.. het volgende:
Als mensen zich gewoon aan the pact zouden houden heb je nooit ergens last van.
Of gelijk villen, tenzij je wel van een knapperig velletje houdt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst scheren, dat moet je nooit vergeten
Zei k al.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef ynuhh het volgende:
Pact komt neer op het negeren van mensen die bullshit uitlokken of zo. @Mouzur.
In principe heb ik er een hekel aan om te modden in een SC.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
Zoals Ludo het aanpakt werkt het wel. En dan bedoel ik niet dat Symphonic het nu slecht doet, maar we hebben hier nare ervaringen met bepaalde optredens van de crew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |