Roffa jeweetzquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt nog best wel centraal juist. Waar woon jij dan?
Mannen die ontkennen regelmatig aan hun ballen te ruikenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Een beetje lijkt me zachtjes uitgedrukt als jij het zelf kan ruiken.
Eh ik kan mijn ballen niet ruiken hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mannen die ontkennen regelmatig aan hun ballen te ruiken.
mijn bierbuik maakt dit onmogelijk voor mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent ook een jongetje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh ik kan mijn ballen niet ruiken hoor
Niet elke man is hypermobiel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Straks beweer je nog dat je ze niet parfumeert voor het uitgaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eh ik kan mijn ballen niet ruiken hoor
Ga jij maar lekker je ballen ruiken, stinkende zwerverquote:
Ja. Ik heb nog nooit van mijn leven een lemming geschreven. Dit was mijn eerste.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Salatrel het volgende:
laatste keer dat ik een lemming maakte ging KLB 3 dagen op slot en had ik een ban.
een ban terwijl KLB op slot was dus had sowieso geen nut om op fok te zijn.
Ik ben blij dat je interesse toont voor deze kunstvorm.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog nooit van mijn leven een lemming geschreven. Dit was mijn eerste.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je ballen ruiken, stinkende zwerver
:lquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef S.Seagal het volgende:
Deze:
Circussen met dieren.
En deze:
Allochtonen die het met dieren doen.
Die reacties. Zijn wel facepalm waardig.
Lekker.quote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga morgen voor de gratis pizza van de appie
Wat probeer je me nou te bashen ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke playboy. Zeg je het wel even op fok wanneer je in de club bent?
ik 1 hawaiiquote:
de watquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga morgen voor de gratis pizza van de appie
Mag niet meer van de AIVD.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik mis tegenwoordig eig topics van 16 jarige meisjes chris2k.
Puppeteer is er ook niet meer
16quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Ik mis tegenwoordig eig topics van 16 jarige meisjes chris2k.
Puppeteer is er ook niet meer
Vanavond eten met de gangquote:
Ja dan doe ik mijn 3de en 4de. Na trainen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou te bashen ?
[..]
ik 1 hawaiiover uurtje ofzo doe ik wel een 2de
Sowieso. Hartig en zoet samen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef Salatrel het volgende:
kanker wat ananas op een pizza en noem het hawaiiwie dat heeft verzonnen moet tegen de muur
Ik voel me zo skeer als ik daar met een uitgeprinte coupon komquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
IEquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef MiVer het volgende:
zweikwijven, doe gewoon veel zoekopdrachten na elkaar
wedden dat ik niet besmet ben
[ afbeelding ]
Hahaha nogal, vooral omdat het ook nog eens om de allergoedkoopste pizza's ooit gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik voel me zo skeer als ik daar met een uitgeprinte coupon komno thanks
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
er zitten 3 pizza's in zon doos? en als je met die coupon en een bonuskaart bij de kassa komt krijg je dat gratis mee?
Al gezienquote:
Rechter is te doen linker is een ginger.quote:
:l :lquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef S.Seagal het volgende:
Jo. CN ik ga nog even trekken. Kom jij rond kwart over 7?
vies manquote:
17 hequote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Salatrel het volgende:
zijn die euroshopper pizza's een beetje te vreten?
Een pizza kost ook echt 1,30 ofzo .. van de AHquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die naar de winkel gaan voor een gratis Euroshopper pizza, behoren wel echt tot de bodem van de maatschappij.
het zijn er 3quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die naar de winkel gaan voor een gratis Euroshopper pizza, behoren wel echt tot de bodem van de maatschappij.
Moet jij ook hoor, als je straks een bijstandsmoeder bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou hem geen hand geven zo dadelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
:l :l
Ja ik ga nu spullen pakken en dan pak ik waggie. Trek ze
ik kom er zo aanquote:
Lekker, zo'n oud stuk deeg met 2 plakjes pepperoni per pizza. Nederlanders en geld, blijft toch treurig.quote:
Jonge je kan zeggen wat je wilt, maar daar gewoon allerlei heerlijke kazen overheen gooien zorgt echt wel voor een goeie pizza hoor, waarom dan niet de bodem gewoon gratisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker, zo'n oud stuk deeg met 2 plakjes pepperoni per pizza. Nederlanders en geld, blijft toch treurig.
Ik heb hier nog wat restjes in de prullenbak liggen, die mag je ook komen ophalen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge je kan zeggen wat je wilt, maar daar gewoon allerlei heerlijke kazen overheen gooien zorgt echt wel voor een goeie pizza hoor, waarom dan niet de bodem gewoon gratis
Mensen die kliekjes weggooien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat restjes in de prullenbak liggen, die mag je ook komen ophalen.
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat restjes in de prullenbak liggen, die mag je ook komen ophalen.
Nee man. Het gaat er om dat het gratis is. Je bent Hollander of je bent het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik laat ze altijd bezorgen.quote:
idd net als met die actie die ze hadden als het je product elders goedkoper vond je het gratis kreeg en mensen met busjes vol coca cola vertrokkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man. Het gaat er om dat het gratis is. Je bent Hollander of je bent het niet.
Nee, net een dag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het is vast al meer dan een dag oud.
Ik had het niet over pizza's, maar over kliekjes. Dat kan vanalles zijn dus. Maargoed, kliekjes blijven kliekjes dus als ik jou daar blij mee maak.quote:
Ik reis niet meer met korting, dus zou een duur grapje worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had het niet over pizza's, maar over kliekjes. Dat kan vanalles zijn dus. Maargoed, kliekjes blijven kliekjes dus als ik jou daar blij mee maak.
Verwend nest. Bah. Eten weggooien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had het niet over pizza's, maar over kliekjes. Dat kan vanalles zijn dus. Maargoed, kliekjes blijven kliekjes dus als ik jou daar blij mee maak.
Een lekker kippetje.quote:
Vind jij Allure niet knap dan? Ik dacht dat je haar wel een lekkere chickie vond.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met respect over vrouwen praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |