Ja, dat dus. Een dierentuin, okay. Ruimte, rust, mooie omgeving. Dat is prima geregeld tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef BasEnAad het volgende:
Inderdaad, een beetje het hele land door trekken met een stel wilde dieren, waanzin.
Wat vindt je niks? De OP of die reactie van TS boven die van jou?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat vind ik ook maar niks. Het is echt een zeer onnatuurlijke omgeving en gedrag voor die dieren.
Haha. Rust zeg je. Terwijl er elke dag 10000 mensen langs lopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Een dierentuin, okay. Ruimte, rust, mooie omgeving. Dat is prima geregeld tegenwoordig.
Altijd nog beter dan rondreizen in een klein kuthok.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Haha. Rust zeg je. Terwijl er elke dag 10000 mensen langs lopen.
En ene mooie omgeving. Dat boeit die dieren vrij weinig denk ik.
Ja maar dan zien ze teminste wat van de wereld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan rondreizen in een klein kuthok.
Haha, nou. Ik vind dierentuinen echt niet beter. De meeste beesten hebben echt een mega klein hok. En volgens mij vervelen ze zich de pest pleuris.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Een dierentuin, okay. Ruimte, rust, mooie omgeving. Dat is prima geregeld tegenwoordig.
Dit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Symphonic het volgende:
Altijd weer vermakelijk als de tijger de dompteur opeet
Dit. En ondertussen hebben die circusdieren de grootste lol om die stalvarkens en voederganzen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef Beach het volgende:
Jankballen maar ondertussen wel elke dag vlees op je bord van de bio-industrie
Ja. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind het ook mooi om te zien als een stier weer zo'n sjaak in z'n homopak op de hoorns neemt. Ben ik nu ziek in mijn hoofd?
Moet je een keer smoken erbijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind circussen en dierentuinen echt geen hol aanStaren naar minderwaardige dieren die rondjes lopen.
En maar één kogeltjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Zwolsboy het volgende:
Jammer dat die leeuw nog niet zo woest was.
1 leeuw kan 20 mensen aan
maar vlees eten is leuk, staren naar lompe beesten niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef Beach het volgende:
Jankballen maar ondertussen wel elke dag vlees op je bord van de bio-industrie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |