ja ik, maar kga zo mijn minnaar ophalen :$quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
ey zijn er hier nog lkkre sletjes dang :p
Hoi. :$quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
ey zijn er hier nog lkkre sletjes dang :p
Geef hem een kusje op zijn penis van me.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
ja ik, maar kga zo mijn minnaar ophalen :$
Dit kan helemaal niet, want jij bent er nooit 's avonds.quote:
Wijngaard?quote:
Says who?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef hem een kusje op zijn penis van me.
[..]
Dit kan helemaal niet, want jij bent er nooit 's avonds.
Ok.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef hem een kusje op zijn penis van me.
[..]
Dit kan helemaal niet, want jij bent er nooit 's avonds.
Gelul.quote:
Gewoon zo dwars door Henk heen he.quote:
Breng je onderweg nog wat bier voor me meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
ja ik, maar kga zo mijn minnaar ophalen :$
I dont give a fuckquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon zo dwars door Henk heen he.
Niet zo'n grote mond hea!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say that to my face, maddafakkaaaaaa.
quote:
En niet zo'n grote neus.quote:
Bakkes dicht ik ben niet in the mood.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
Daar heb je die stoere chick weer
Vaarwel, het ga je goed!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Kut, ik ben gelukkig, dit is mijn laatste post in deze sc.
Succes allemaal.
Pop de champagne maar open, want het is geen grap.
En nu belangrijke dingen doen.
Tis er dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bakkes dicht ik ben niet in the mood.
Heb je hem weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Succes allemaal.
Maak me es niet blij met dooie mussenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Succes allemaal.
Ik zal je eens dood maken met blije mussen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak me es niet blij met dooie mussen
We kunnen niet zonder je.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Succes allemaal.
Is het zotheid?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaarwel, het ga je goed!
[ afbeelding ]
Ik stuur m'n kudde blije scharrelschaapjes op je af voor je die kans krijgt MADDAFAKKAAAquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal je eens dood maken met blije mussen.
Dan heb ik een groepje doorgeslagen zwakbegaafde kalkoenen klaar staan die je opwachten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stuur m'n kudde blije scharrelschaapjes op je af voor je die kans krijgt MADDAFAKKAAA
wat the..quote:
speciaal een levende Spaanse Musquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak me es niet blij met dooie mussen
Vrijdag is het hier gaybar uurtje!quote:
So? Daar rekenen m'n leger hondsdolle fretjes wel mee af BUAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb ik een groepje doorgeslagen zwakbegaafde kalkoenen klaar staan die je opwachten.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrijdag is het hier gaybar uurtje!
Haha dan heb je mijn team uitgezette care bears nog niet ontmoet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
So? Daar rekenen m'n leger hondsdolle fretjes wel mee af BUAHAHAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |