niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef -SG- het volgende:
Er is trouwens nog geen eens een spion.
Al dat gepraat over een spion!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hè
Nee daaromquote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al dat gepraat over een spion!
Er staat in de OP geen spion
jij bent SL, dus jij bepaaltquote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef Ladidadida het volgende:
Wat het stemmen betreft: ik ben zelf groot voorstander van 'verplicht stemmen, anders modkill', maar dit hebben we in een eerdere versie al eens besproken en volgens mij was toen een merendeel hier niet voor. Is toen dus niet ingevoerd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht. Blanco stemmen is nergens goed voor en mag dus achterwege worden gelaten.
Maakt niet uit wat jij denkt, zij bepaalt want zij is SL.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij bent SL, dus jij bepaalt
Wat mij betreft ook verplicht stemmen (zodra iedereen gestemd heeft beginnen we aan de dag/nacht)
Dat laatste heeft nooit gewerkt. Mensen stemmen gewoon niet en that's that. Als we daarop gaan wchten zitten we hier volgende week nog.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook verplicht stemmen (zodra iedereen gestemd heeft beginnen we aan de dag/nacht)
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat laatste heeft nooit gewerkt. Mensen stemmen gewoon niet en that's that. Als we daarop gaan wchten zitten we hier volgende week nog.
Klopt en als zij vind dat het verplicht stemmen is, dan kan zij het zo eisen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat jij denkt, zij bepaalt want zij is SL.
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij BMschap hoef je niet te stemmen..........quote:Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt en als zij vind dat het verplicht stemmen is, dan kan zij het zo eisen.
Mensen die nog niet gestemd hebben kan je erop aanspreken en eventueel uit het spel halen bij herhalingen.
Maak een polquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doen
Beslissen en opschrijven, zodat we dit gezeur de volgende keer niet meer hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh neeee geen poll. Laat SL lekker beslissen.
SL wil stemmen verplichten dus weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh neeee geen poll. Laat SL lekker beslissen.
Deze SL ja. Maar spelregels maken tijdens een spel is zoooo 3 jarig.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SL wil stemmen verplichten dus weet je dat wel zeker?
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat het zo was dat je eruit lag als je twee keer niet gestemd had oid hoor, vorige keer.
Toen was ik spion en had ik een smoesje nodig om 1 keer niet te hoeven stemmen, dus heb ik gezegd dat ik weg was die avond ofzoWat een info... Iig was het toen ook zo dat je verplicht voor de lynch moest stemmen
Daaaag, tis een dictatorschap hiero :pquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doen
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.
Het interesseert mij geen ruk of je wel of niet stemt hoor, buiten dat ik t wat flauw vind. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.
En dat dus. Hij is maffia en wil niet dat zijn naam meetelt in de rechercheursdinges.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?
Maakt niet uit, de kans blijft even groot of ik er wel of niet bijzit. Rechercheur kan ook vragen of maffia niet gestemd heeft. Dusja.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?
Oh, gezeur blijft erquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Beslissen en opschrijven, zodat we dit gezeur de volgende keer niet meer hebben
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de kans blijft even groot of ik er wel of niet bijzit. Rechercheur kan ook vragen of maffia niet gestemd heeft. Dusja.
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantalquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Regels wisselen om het spel intressant te houden
als voorbeeldronde. Dat wil niet zeggen dat alles hetzelfde moet blijven als in ronde 42quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantal. Waarom dan ronde 42 in de OP houden?
Jij dacht dat dat was voor de spelregels? Ik vond t wel duidelijk dat t voor de nostalgie wasquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantal. Waarom dan ronde 42 in de OP houden?
Dan is het ook geen goed voorbeeeld meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als voorbeeldronde. Dat wil niet zeggen dat alles hetzelfde moet blijven als in ronde 42
niet zoveel, evt wel wat.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef Duimelot het volgende:
wat een boel geblaat eromheen, ik als newbie had geeneens door dat dat BM stemmen zo belangrijk was eigenlijk, met zoveel mensen kan je daar toch niets uit afleiden of wel???
Was je wel je nek vanavond?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan is het ook geen goed voorbeeeld meer.
Meisjes poepen niet hè.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze likt het bruin er graag af
Nee, je gaat niet winnen met drie stemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |