niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef -SG- het volgende:
Er is trouwens nog geen eens een spion.
Al dat gepraat over een spion!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
+1 verdacht. Je weet dat de spion MOET stemmen hè
Nee daaromquote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al dat gepraat over een spion!
Er staat in de OP geen spion
jij bent SL, dus jij bepaaltquote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef Ladidadida het volgende:
Wat het stemmen betreft: ik ben zelf groot voorstander van 'verplicht stemmen, anders modkill', maar dit hebben we in een eerdere versie al eens besproken en volgens mij was toen een merendeel hier niet voor. Is toen dus niet ingevoerd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht. Blanco stemmen is nergens goed voor en mag dus achterwege worden gelaten.
Maakt niet uit wat jij denkt, zij bepaalt want zij is SL.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij bent SL, dus jij bepaalt
Wat mij betreft ook verplicht stemmen (zodra iedereen gestemd heeft beginnen we aan de dag/nacht)
Dat laatste heeft nooit gewerkt. Mensen stemmen gewoon niet en that's that. Als we daarop gaan wchten zitten we hier volgende week nog.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook verplicht stemmen (zodra iedereen gestemd heeft beginnen we aan de dag/nacht)
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat laatste heeft nooit gewerkt. Mensen stemmen gewoon niet en that's that. Als we daarop gaan wchten zitten we hier volgende week nog.
Klopt en als zij vind dat het verplicht stemmen is, dan kan zij het zo eisen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat jij denkt, zij bepaalt want zij is SL.
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij BMschap hoef je niet te stemmen..........quote:Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt en als zij vind dat het verplicht stemmen is, dan kan zij het zo eisen.
Mensen die nog niet gestemd hebben kan je erop aanspreken en eventueel uit het spel halen bij herhalingen.
Maak een polquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doen
Beslissen en opschrijven, zodat we dit gezeur de volgende keer niet meer hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh neeee geen poll. Laat SL lekker beslissen.
SL wil stemmen verplichten dus weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh neeee geen poll. Laat SL lekker beslissen.
Deze SL ja. Maar spelregels maken tijdens een spel is zoooo 3 jarig.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SL wil stemmen verplichten dus weet je dat wel zeker?
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat het zo was dat je eruit lag als je twee keer niet gestemd had oid hoor, vorige keer.
Toen was ik spion en had ik een smoesje nodig om 1 keer niet te hoeven stemmen, dus heb ik gezegd dat ik weg was die avond ofzoWat een info... Iig was het toen ook zo dat je verplicht voor de lynch moest stemmen
Daaaag, tis een dictatorschap hiero :pquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, al wil ik zulke dingen nog wel democratisch doen
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.
Het interesseert mij geen ruk of je wel of niet stemt hoor, buiten dat ik t wat flauw vind. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook dat je bij de BMschap niet hoeft te stemmen, zonder gevolgen.
En dat dus. Hij is maffia en wil niet dat zijn naam meetelt in de rechercheursdinges.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?
Maakt niet uit, de kans blijft even groot of ik er wel of niet bijzit. Rechercheur kan ook vragen of maffia niet gestemd heeft. Dusja.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is flauw want we laten de rechercheur altijd als eerste de BM-lijst checken. Dat weet jij, wil je daarom soms niet stemmen?> Hmmmm?
Oh, gezeur blijft erquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Beslissen en opschrijven, zodat we dit gezeur de volgende keer niet meer hebben
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de kans blijft even groot of ik er wel of niet bijzit. Rechercheur kan ook vragen of maffia niet gestemd heeft. Dusja.
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantalquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Regels wisselen om het spel intressant te houden
als voorbeeldronde. Dat wil niet zeggen dat alles hetzelfde moet blijven als in ronde 42quote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantal. Waarom dan ronde 42 in de OP houden?
Jij dacht dat dat was voor de spelregels? Ik vond t wel duidelijk dat t voor de nostalgie wasquote:Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een aantal. Waarom dan ronde 42 in de OP houden?
Dan is het ook geen goed voorbeeeld meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als voorbeeldronde. Dat wil niet zeggen dat alles hetzelfde moet blijven als in ronde 42
niet zoveel, evt wel wat.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef Duimelot het volgende:
wat een boel geblaat eromheen, ik als newbie had geeneens door dat dat BM stemmen zo belangrijk was eigenlijk, met zoveel mensen kan je daar toch niets uit afleiden of wel???
Was je wel je nek vanavond?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan is het ook geen goed voorbeeeld meer.
Meisjes poepen niet hè.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze likt het bruin er graag af
Nee, je gaat niet winnen met drie stemmen.quote:
en ditquote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
dan wordt het nog leuk ookquote:4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Anyway, ik ga de regels nu niet meer veranderen. Misschien voor een volgende ronde
DAGPOST COMING UP!!!!!!!
Zonder ruzie is er niks aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
dan wordt het nog leuk ook
Er is geen ruzie hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
Ruzie is leuk, en posts zijn altijd gerelateerd aan het spelquote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
t kan ook best zijn dat je wat mist hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
trouwens nog een vraag, is het ook mogelijk om 2 topics naast elkaar te plaatsen, een met de belangrijke mededelingen en dag en nachtposts enzo van ladidadida
en een waarin gediscusieerd en gegokt en geraden enzo kan worden?
Ik en met mij meerdere zijn vast niet de gehele dag achter de pc te vinden en ik ben zo bang dat ik straks wat belangrijks mis dan.....
ok, ja is al een hele tijd terug dat ik meegespeeld had en toen was ik ongeveer meteen doodquote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t kan ook best zijn dat je wat mist hoor
Maar de vorige keer werden de hints met daarbij naar wie ze kunnen wijzen gewoon steeds opnieuw gepost en evt aangevuld. Dus zag je ze wel
Nu nog niets, vanavond hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok, ja is al een hele tijd terug dat ik meegespeeld had en toen was ik ongeveer meteen dood
maar ik ga het wel zien dan, nu is er nog niets toch en dan vanavond hints of morgenavond??
dus ik kan met een gerust hart zo weg van mn pc !?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog niets, vanavond hints
Je mag ook gewoon als je geen tijd hebt hoi roepen en op wie je stemt en weer weggaan, je bent niet verplicht alles bij te lezen natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus ik kan met een gerust hart zo weg van mn pc !?
wordt dit weekend wel lastig eigenlijk, even zien hoe en wanneer ik tijd kan vrij maken....
ja maar ik moet toch op de mafia kiezen als het lukt dus ik zal die hints moeten doorspitten, lukraak stemmen is een beetje flauw denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon als je geen tijd hebt hoi roepen en op wie je stemt en weer weggaan, je bent niet verplicht alles bij te lezen natuurlijk
Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
En bedankt dat ik BM mocht worden zodat we niet tot vrijdag hoefden te wachten op hints..
een SC topic en een stem topic?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
trouwens nog een vraag, is het ook mogelijk om 2 topics naast elkaar te plaatsen, een met de belangrijke mededelingen en dag en nachtposts enzo van ladidadida
en een waarin gediscusieerd en gegokt en geraden enzo kan worden?
Ik en met mij meerdere zijn vast niet de gehele dag achter de pc te vinden en ik ben zo bang dat ik straks wat belangrijks mis dan.....
ja want mensen die teveel zeggen zijn wel vaak de dupe he terwijl ze gewoon lekker actief meedoen!?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja. Als mensen nu vrezen gedood te worden omdat ze met hints bezig zijn mag je de uitkomst ook naar mij sturen zodat ik ze veilig voor je kan posten. Wil je dit niet, ook helemaal prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook, maar als je geen tijd hebt, wordt het ws toch meer gewaardeerd als je zomaar wat roept, dan een paar dagen niets laten horen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ik moet toch op de mafia kiezen als het lukt dus ik zal die hints moeten doorspitten, lukraak stemmen is een beetje flauw denk ik.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja want mensen die teveel zeggen zijn wel vaak de dupe he terwijl ze gewoon lekker actief meedoen!?
ik was ook al aan t bedenken dat ik de vorige keer zowat meteen gekilled was door de mafia omdat ik zo aanwezig was
Dus eigenlijk moet ik gewoon muisstil net doen of ik er niet benDat had ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso doe je me soms wel wat aan mij denken
compact en kleverig.
SC topic en een info topic, dus waar alle dag en nachtposts ook staan, stemmen misschien ook wel handig daar, anders moet steeds gezocht worden naar het laatste lijstje enzo!?!?quote:
ja dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als je geen tijd hebt, wordt het ws toch meer gewaardeerd als je zomaar wat roept, dan een paar dagen niets laten horen.
ohhhhhhhhhhhhh dat kan ook, als ze maar terug te vinden zijn daar ging het me eigenlijk omquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
De mods willen geen twee topics, en logisch ook. Daarom deden we altijd links naar de dag en nachtposts in de OP.
af en toe krijg ik een slappe piemel van jouquote:
Je hoeft GELUKKIG niet het hele topic door te spittenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhh dat kan ook, als ze maar terug te vinden zijn daar ging het me eigenlijk om
ja daarom, als ik zelf aanwezig ben is het niet erg maar als je toch een dagje weg bent heb je een probleem.....quote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Je hoeft GELUKKIG niet het hele topic door te spitten
Dan zou je hier helemaal gek worden met dat gespam whehehe
en afentoe is ie hard van hem?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe krijg ik een slappe piemel van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en afentoe is ie hard van hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Dat hield je de afgelopen 6 uur toch ook niet tegenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb niets ontopic te posten dus tot 21.00
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe krijg ik een slappe piemel van jou
Maakt dat wat uit dan/quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef lynda het volgende:
wat een rust hier, wie was er toen straks rete actief?
ik vind die rust wel geweldig. verder wordt hier toch alleen poep gepraatquote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef lynda het volgende:
wat een rust hier, wie was er toen straks rete actief?
AGREEquote:Op donderdag 23 september 2010 14:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind die rust wel geweldig. verder wordt hier toch alleen poep gepraat
Alles is verdacht, dus ja :pquote:
waarom niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Conclusies kun je er niet echt uit trekken, wel dan?
Nouja, je kunt iig geen conclusies trekken wat voor rol iemand heeft bij dit spelquote:
Maar wel watvoor rol er gespeeld wordt. Zie het als poker, overal zit een 'tell' isquote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, je kunt iig geen conclusies trekken wat voor rol iemand heeft bij dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |