en ditquote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
dan wordt het nog leuk ookquote:4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Anyway, ik ga de regels nu niet meer veranderen. Misschien voor een volgende ronde
DAGPOST COMING UP!!!!!!!
Zonder ruzie is er niks aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
dan wordt het nog leuk ook
Er is geen ruzie hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
Ruzie is leuk, en posts zijn altijd gerelateerd aan het spelquote:Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef Ladidadida het volgende:
En nu graag ff dit
[..]
en dit
[..]
t kan ook best zijn dat je wat mist hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
trouwens nog een vraag, is het ook mogelijk om 2 topics naast elkaar te plaatsen, een met de belangrijke mededelingen en dag en nachtposts enzo van ladidadida
en een waarin gediscusieerd en gegokt en geraden enzo kan worden?
Ik en met mij meerdere zijn vast niet de gehele dag achter de pc te vinden en ik ben zo bang dat ik straks wat belangrijks mis dan.....
ok, ja is al een hele tijd terug dat ik meegespeeld had en toen was ik ongeveer meteen doodquote:Op donderdag 23 september 2010 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t kan ook best zijn dat je wat mist hoor
Maar de vorige keer werden de hints met daarbij naar wie ze kunnen wijzen gewoon steeds opnieuw gepost en evt aangevuld. Dus zag je ze wel
Nu nog niets, vanavond hintsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok, ja is al een hele tijd terug dat ik meegespeeld had en toen was ik ongeveer meteen dood
maar ik ga het wel zien dan, nu is er nog niets toch en dan vanavond hints of morgenavond??
dus ik kan met een gerust hart zo weg van mn pc !?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog niets, vanavond hints
Je mag ook gewoon als je geen tijd hebt hoi roepen en op wie je stemt en weer weggaan, je bent niet verplicht alles bij te lezen natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus ik kan met een gerust hart zo weg van mn pc !?
wordt dit weekend wel lastig eigenlijk, even zien hoe en wanneer ik tijd kan vrij maken....
ja maar ik moet toch op de mafia kiezen als het lukt dus ik zal die hints moeten doorspitten, lukraak stemmen is een beetje flauw denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon als je geen tijd hebt hoi roepen en op wie je stemt en weer weggaan, je bent niet verplicht alles bij te lezen natuurlijk
Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
En bedankt dat ik BM mocht worden zodat we niet tot vrijdag hoefden te wachten op hints..
een SC topic en een stem topic?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
trouwens nog een vraag, is het ook mogelijk om 2 topics naast elkaar te plaatsen, een met de belangrijke mededelingen en dag en nachtposts enzo van ladidadida
en een waarin gediscusieerd en gegokt en geraden enzo kan worden?
Ik en met mij meerdere zijn vast niet de gehele dag achter de pc te vinden en ik ben zo bang dat ik straks wat belangrijks mis dan.....
ja want mensen die teveel zeggen zijn wel vaak de dupe he terwijl ze gewoon lekker actief meedoen!?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja. Als mensen nu vrezen gedood te worden omdat ze met hints bezig zijn mag je de uitkomst ook naar mij sturen zodat ik ze veilig voor je kan posten. Wil je dit niet, ook helemaal prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook, maar als je geen tijd hebt, wordt het ws toch meer gewaardeerd als je zomaar wat roept, dan een paar dagen niets laten horen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ik moet toch op de mafia kiezen als het lukt dus ik zal die hints moeten doorspitten, lukraak stemmen is een beetje flauw denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |