quote:Op donderdag 23 september 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja want mensen die teveel zeggen zijn wel vaak de dupe he terwijl ze gewoon lekker actief meedoen!?
ik was ook al aan t bedenken dat ik de vorige keer zowat meteen gekilled was door de mafia omdat ik zo aanwezig was
Dus eigenlijk moet ik gewoon muisstil net doen of ik er niet benDat had ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso doe je me soms wel wat aan mij denken
compact en kleverig.
SC topic en een info topic, dus waar alle dag en nachtposts ook staan, stemmen misschien ook wel handig daar, anders moet steeds gezocht worden naar het laatste lijstje enzo!?!?quote:
ja dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar als je geen tijd hebt, wordt het ws toch meer gewaardeerd als je zomaar wat roept, dan een paar dagen niets laten horen.
ohhhhhhhhhhhhh dat kan ook, als ze maar terug te vinden zijn daar ging het me eigenlijk omquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
De mods willen geen twee topics, en logisch ook. Daarom deden we altijd links naar de dag en nachtposts in de OP.
af en toe krijg ik een slappe piemel van jouquote:
Je hoeft GELUKKIG niet het hele topic door te spittenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhh dat kan ook, als ze maar terug te vinden zijn daar ging het me eigenlijk om
ja daarom, als ik zelf aanwezig ben is het niet erg maar als je toch een dagje weg bent heb je een probleem.....quote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Je hoeft GELUKKIG niet het hele topic door te spitten
Dan zou je hier helemaal gek worden met dat gespam whehehe
en afentoe is ie hard van hem?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe krijg ik een slappe piemel van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en afentoe is ie hard van hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Dat hield je de afgelopen 6 uur toch ook niet tegenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb niets ontopic te posten dus tot 21.00
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
af en toe krijg ik een slappe piemel van jou
Maakt dat wat uit dan/quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef lynda het volgende:
wat een rust hier, wie was er toen straks rete actief?
ik vind die rust wel geweldig. verder wordt hier toch alleen poep gepraatquote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef lynda het volgende:
wat een rust hier, wie was er toen straks rete actief?
AGREEquote:Op donderdag 23 september 2010 14:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind die rust wel geweldig. verder wordt hier toch alleen poep gepraat
Alles is verdacht, dus ja :pquote:
waarom niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Conclusies kun je er niet echt uit trekken, wel dan?
Nouja, je kunt iig geen conclusies trekken wat voor rol iemand heeft bij dit spelquote:
Maar wel watvoor rol er gespeeld wordt. Zie het als poker, overal zit een 'tell' isquote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nouja, je kunt iig geen conclusies trekken wat voor rol iemand heeft bij dit spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |