abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87454182

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider Hara en SG ). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers

1. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek Gekke Dokter
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek Mafia
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. 08gnoT. Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek Spion
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
11. Stali Profiel | History | Fotoboek Maffia
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Mafia
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek Mafia
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
27. faceoff Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Mafia
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Mafia
37. JJH Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek Dokter
39. Huppelmuts Profiel History FotoboekDorpsbewoner
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek Mafia
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:

Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 49% gewijzigd door Benny op 12-10-2010 22:20:52 ]
pi_87454270
De Stand:
Myraela (1) BoL
charmed_angel (3) wendytje, Myraela, iBenny
iBenny (6) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste
Rave_NL (1) bloodysunday
pi_87454304
Ik wist het.... _O-

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
D. :D
Kan ik ook op mezelf stemmen? Nee zeker?

Ach, waarom zou ik ook :9
[..]

Precies....

##Vote charmed_angel

Myraela (1) BoL
iBenny (6) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste
Rave_NL (1) bloodysunday

* geeft boks aan myraela

Edit:
Hara open jij?
Vermoord de maffia mij niet 's avonds... dan is het overdag wel :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:18:41 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87454325
Het originele spel gaat zonder hints, en dan moet je 't inderdaad van gedrag e.d. hebben
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87454350
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wist het.... _O-
[..]

Vermoord de maffia mij niet 's avonds... dan is het overdag wel :')
Wat ben jij een slechte actrice :D
pi_87454382
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wat ben jij een slechte actrice :D
Ok vermoord me maar.... dan gaan jullie zien dat ik gelijk had O+
  Redactie Frontpage dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:20:55 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87454411
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Je roept al tijden dat je dood gaat, dat mensen je dood mogen maken, dat je het niet gaat overleven. En still. You're still around.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87454435
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Prima... :D

Die hints die Erik gaf over jou waren heel duidelijk en ff later ligt hij ergens kapot in een hoekje...
pi_87454456
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Je roept al tijden dat je dood gaat, dat mensen je dood mogen maken, dat je het niet gaat overleven. En still. You're still around.
sinds gisteren roep ik dat :')

Ik ben net zo onschuldig als Huppelmuts :)
pi_87454477
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:

[..]

Prima... :D

Die hints die Erik gaf over jou waren heel duidelijk en ff later ligt hij ergens kapot in een hoekje...
dat is echt toeval _O-

Ow wat heb ik zin in 19:00 uur O+
  Redactie Frontpage dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:23:05 #11
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87454508
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe vaak je het hebt geroepen dat ik nu al het idee heb dat dat veel langer is :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87454539
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe vaak je het hebt geroepen dat ik nu al het idee heb dat dat veel langer is :P
_O-

Ok ik doe al rustig... en wacht me dood af :')
Maar ik wil winnen... en dat gaat me lukken :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:29:08 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87454728
Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittanië een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde.

IBENNY lul
HTC desire topics
paintplaatje met ajax-shirt
gepost ik UK topic
in zijn fobo EEN BIJL in een paint topic

iBenny (7) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste, BoL
Rave_NL (1) bloodysunday

pi_87455017
Goed zo, vermoord je eigen team :')
En als jullie dat dan toch doen, doe het dan op de Saw manier :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:38:30 #15
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87455081
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jij was ook wel overtuigd van mijn mafiazijn :6
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87455104
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:51 schreef BeamofLight het volgende:
IK BEN MAFIA IK BEN MAFIA

er leiden 0 hints naar mij en toch mensen (zelf mafia dus) die mij verdenken.

PS IK HEB EEN LUL VAN 25 CENTIMETER (in slappe toestand)
Dat is best groot. En dat is ook gelijk een hint, het ging over de A52, dat is omgekeerd 25. OEH MAFFIA!!!
pi_87455156
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

en begon D. daar niet mee?
Net zoals bij mij nu.... :7
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:42:26 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87455217
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Liesje :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:44:15 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87455272
mensen die nu "ineens" druk waren vandaag en vergaten te stemmen gaan er ook aan.
pi_87455513
quote:

[..]

Nee liesje begon ermee :)
pi_87455532
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja :Y Maar de laatste stem niet meer ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:54:24 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87455616
Ik heb de hele tijd het gevoel dat we er al bijna doorheen zijn, maar er leven er nog 17 ofzo :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:58:21 #23
18653 crew  D.
pi_87455742
quote:

[..]

Zeg, wat probeer je te zeggen... }:|
pi_87455971
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:58 schreef D. het volgende:

[..]

Zeg, wat probeer je te zeggen... }:|
Dat jij maffia ben :')
pi_87456181
Ik ga mee met de meute vandaag.

##vote iBenny

iBenny (8) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste, BoL, EllaN
Rave_NL (1) bloodysunday

Al heb ik ook het idee dat Rave stiekem maffia is, maar dat is maar een gevoel.
pi_87456258
Dag 5:
SilentAlarm (6) Stali, Rave, PS, D., Faceoff
JJH (11) 08gnot, charmed_angel, EllaN, Pheno, huppelmuts, Silent, Tombola, Myraela, Etc, Stijn, dorpsoudste

Dag 4
Liesje1979 (12) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX
iBenny(1) D., bloody
SilentAlarm (1) Stali
Stali (2) Liesje, EllaN
Myraela (1) charmed_angel

Dag 3
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (12) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste, CaLeX
Faceoff (10) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D., zarGon

Dag 2
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
Isdatzo (11) iBenny, wendytje, , faceoff, Ang3l, JJH
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, D.
TheVulture (1)
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack

Wie vind de niet stemmers?
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:18:36 #27
18653 crew  D.
pi_87456428
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat jij maffia ben :')
Typische verdachtmakingen van in het nauw gedreven mafioso 8-)
pi_87456457
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef D. het volgende:

[..]

quote:

[..]

Je bedoelt Benny toch?
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:20:50 #29
18653 crew  D.
pi_87456509
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

[..]

Je bedoelt Benny toch?
Ja, hiermee wel :Y
pi_87456573
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:20 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, hiermee wel :Y
^O^
pi_87456709
Ik tel in ieder geval:

Stijn 2 keer niet
Etc. 2 keer niet
tripack 2 keer niet
wendytje 2 keer niet
Kalkmaar 2 keer niet
IBenny 2 keer niet
Bloodysunday 2 keer niet

Dus als 1 van deze spelers vanavond niet stemt zouden ze modkill krijgen toch? Grote kans dat er ook maffia bij zit, omdat die maffia kills soms ook kills missen wat er op duidt dat de maffiosi er niet waren, waardoor we ze nu gekilld krijgen. Is wel handig als dorp.

PS: als ik iets over het hoofd gezien heb moet je het even verbeteren, zou zomaar kunnen.
pi_87456768
:)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87456808
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik tel in ieder geval:

Stijn 2 keer niet
Etc. 2 keer niet
tripack 2 keer niet
wendytje 2 keer niet
Kalkmaar 2 keer niet
IBenny 2 keer niet
Bloodysunday 2 keer niet

Dus als 1 van deze spelers vanavond niet stemt zouden ze modkill krijgen toch? Grote kans dat er ook maffia bij zit, omdat die maffia kills soms ook kills missen wat er op duidt dat de maffiosi er niet waren, waardoor we ze nu gekilld krijgen. Is wel handig als dorp.

PS: als ik iets over het hoofd gezien heb moet je het even verbeteren, zou zomaar kunnen.
Zou overigens op dit moment betekenen dat tripack, stijn en kalkmaar doodgaan.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:42:45 #34
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87457305
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

i know :|W
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:47:48 #35
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87457484
##vote iBenny
vandaag ff meeloper, morgen heb ik echt weer tijd om hints te zoeken.

iBenny (9) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste, BoL, EllaN, tripack
Rave_NL (1) bloodysunday
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:53:16 #36
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87457691
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

dat zal een lollig verhaal opleveren :P driedubbele zelfmoord? groot ongeluk? enge sekte?
pi_87457724
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

volgens mij gewoon een tactische stem van Myr ;) Ze is samen met iBenny Maffia... en daarom stemt ze op mij.... iBenny gaat ook vast op mij stemmen :o
NOES, je hebt me door. ;(

Ik vind je gedrag in de topics gewoon opvallend, hints in de verhaaltjes ben ik niet zo goed in.
pi_87457971
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Faceoff het volgende:

[..]

dat zal een lollig verhaal opleveren :P driedubbele zelfmoord? groot ongeluk? enge sekte?
Hehe ja, of zoiets als een sneldodende soa. :')
helaas vrees ik dat er nog wel een aantal mensen gaan sterven door niet stemmen. ^)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:03:08 #39
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87458053
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat we er al bijna doorheen zijn, maar er leven er nog 17 ofzo :').
als het dorp nou eens zijn best doet, dan zijn we zo klaar.
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:03:32 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87458067
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Hehe ja, of zoiets als een sneldodende soa. :')
helaas vrees ik dat er nog wel een aantal mensen gaan sterven door niet stemmen. ^)
Ze hebben nog een krappe 4 uur.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:03:54 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87458082
Dorp heeft 1 mafia gelyncht en de mafia heeft de rest zelf gedaan?
pi_87458192
Volgens mij bestandje heeft Etc gewoon elke keer gestemt?
of heb ik een foutje gemaakt? :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:07:37 #43
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87458220
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Dorp heeft 1 mafia gelyncht en de mafia heeft de rest zelf gedaan?
:')
pi_87458331
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij bestandje heeft Etc gewoon elke keer gestemt?
of heb ik een foutje gemaakt? :o
En stijda mist alleen vandaag?
pi_87458337
Ik vind het wel moeilijk om m'n mond te houden hoor, bij het volgende spel wil ik wat langer mee kunnen doen! :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87458381
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Klopt bij beide...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87458393
Anyhow, aangezien er nog 19 stemmen zijn.

iBenny (10) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste, BoL, EllaN, tripack, CLX
Rave_NL (1) bloodysunday
pi_87458453
Sorry weekend ging voor!

iBenny (11) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste, BoL, EllaN, tripack, CLX, Kalkmaar
Rave_NL (1) bloodysunday
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:15:57 #49
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87458536
Ik groet U vanuit mijn stoffelijke overschot
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:22:06 #50
18653 crew  D.
pi_87458751
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik groet U vanuit mijn stoffelijke overschot
Necrofiele zelfbevrediging?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:25:08 #51
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87458850
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:22 schreef D. het volgende:

[..]

Necrofiele zelfbevrediging?
jeweettoch :7
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87458927
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Zou best kunnen, Ik zei toch, er kunnen best foutjes in zitten. Heb het even snel gedaan.
pi_87459161
3x of 3x achter elkaar niet stemmen?
uit een aspergernest
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:37:06 #54
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87459259
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:34 schreef wendytje het volgende:
3x of 3x achter elkaar niet stemmen?
3x niet is modkill
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87459420
Hoi *O*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:45:55 #56
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_87459548
haaai :W
myminicity
pi_87459592
heyz
pi_87459614
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik tel in ieder geval:

Stijn 2 keer niet

Dit lijstje is incompleet, ik heb elke dag gestemd ;)
pi_87459702
##VOTE iBenny

iBenny (12) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste, BoL, EllaN, tripack, CLX, Kalkmaar, Stijn
Rave_NL (1) bloodysunday

Verreweg de duidelijkste aanwijzingen :)
pi_87459717
Dan is het eerder overcompleet :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87459767
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:50 schreef Bartjebart het volgende:
Dan is het eerder overcompleet :P
Ja klopt, bedoelde eigenlijk het de lijstjes van elke dag met wie er gestemd heeft :P
pi_87460061
quote:

[..]

Ach, het viel te proberen :')

Ik ga om 7uur hier helemaal stuk, oke? :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:11:37 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87460393
Er klopt dus geen fuck van dat lijstje eh.
pi_87460441
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Die in de OP? Ik heb geen flauw idee, heb het niet gecontroleerd enzo :')
pi_87460456
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Welk lijstje ?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:13:54 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87460485
Nee, dat lijstje van SA over wie er niet gestemd heeft.
pi_87460764
:D oei al veel dooie :)
pi_87460782
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ach, het viel te proberen :')

Ik ga om 7uur hier helemaal stuk, oke? :D
je wordt in ieder geval aan stukken getrokken zoals het er nu naar uitziet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87460836
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

je wordt in ieder geval aan stukken getrokken zoals het er nu naar uitziet
Wat een leuk einde
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:45:17 #70
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87461612
Charmed_Angel vanwege haar gedrag.. Die loopt nog erger te woelen en met modder te gooien dan ik het vorige potje... :')

charmed_angel (4) wendytje, Myraela, iBenny, Rave
iBenny (12) D., SilentAlarm, charmed_angel, Etc, Pheno, dorpoudste, BoL, EllaN, tripack, CLX, Kalkmaar, Stijn
Rave_NL (1) bloodysunday
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:46:17 #71
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87461653
Iedereen gestemd?
pi_87461674
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef -SG- het volgende:
Iedereen gestemd?
17 mensen gestemd... dus ja denk ik?
pi_87461688
Gaat iBenny eerder dood dan 19:00 :o
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:47:35 #74
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87461711
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

17 mensen gestemd... dus ja denk ik?
De BM heeft nog niet eens gestemd. En het wordt ook wel tijd voor de dubbele lynch :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87461767
Ik heb nog niet gestemd! :o
Druk met mn nieuwe taken :')
# vote Myraela (zomaar :7 )
charmed_angel (4) wendytje, Myraela, iBenny, Rave
Rave_NL (1) bloodysunday
Myraela (1) Tombolafan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:50:16 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87461837
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

De BM heeft nog niet eens gestemd. En het wordt ook wel tijd voor de dubbele lynch :X
Pardon, ben jij niet dood?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:51:22 #77
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87461888
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Pardon, ben jij niet dood?
Mag ik dat ook niet zeggen dan? :o

Oh sorry.
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:52:00 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87461914
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Mag ik dat ook niet zeggen dan? :o

Oh sorry.
Ben je serieus verbaasd? :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:54:07 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87461994
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben je serieus verbaasd? :')
Ja eigenlijk wel. Ik dacht dat ik vooral mn bek moest houden over stemmen en hints.
Sorry. Zal het niet meer doen ^O^
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:55:24 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87462038
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel. Ik dacht dat ik vooral mn bek moest houden over stemmen en hints.
Sorry. Zal het niet meer doen ^O^
Nee, je mag niets spelinhoudelijks zeggen. Niets. Maar dat lijkt niemand te begrijpen terwijl ik echt geen Chinees spreek.
pi_87462098
ik dacht dat de BM al dood was :')

Niet goed opgelet dus _O-
pi_87462218
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, je mag niets spelinhoudelijks zeggen. Niets. Maar dat lijkt niemand te begrijpen terwijl ik echt geen Chinees spreek.
Doe je niet.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:10:55 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87462667
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mag je alleen offtopic praten en dat mag eigenlijk ook niet want offtopic ;(!

Sorry als ik dingen gezegd heb die ik niet had mogen zeggen :@.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:29:11 #84
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_87463377
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mag je alleen offtopic praten en dat mag eigenlijk ook niet want offtopic ;(!

Dat klopt
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:18:38 #85
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87464964
Arme Benny. ;(
pi_87465033
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
Arme Benny. ;(
Blij dat er toch nog iemand medelij heeft *;
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:24:15 #87
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87465172
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:20 schreef iBenny het volgende:

[..]

Blij dat er toch nog iemand medelij heeft *;
Je moet wat voor je ex medespelers over hebben. :Y
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:25:10 #88
18653 crew  D.
pi_87465209
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
Arme Benny. ;(
Ik vind het ook zielig hoor :o
pi_87465224
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef JJH het volgende:

[..]

Je moet wat voor je ex medespelers over hebben. :Y
Ik denk dat ik er siewosie wel uit zou liggen
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:29:07 #90
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87465340
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er siewosie wel uit zou liggen
Je verwacht dat je anders later vanavond door de maffie koud gemaakt word? :o
pi_87465392
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:29 schreef JJH het volgende:

[..]

Je verwacht dat je anders later vanavond door de maffie koud gemaakt word? :o
Uhu :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:39:52 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87465614
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou ja, als dorp dorp lyncht mag je na de lynch zeggen hahaha nice going hoor, want daar beïnvloed je het spel niet mee. Als je dat van te voren zegt, beïnvloed je het spel wel.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:47:41 #93
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87465882
Is iemand er nou al achter van wie ReWout de reïncarnatie is?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_87465959
:N
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:51:06 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87466017
Ik blijf bij Siesta.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:51:18 #96
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87466026
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
Is iemand er nou al achter van wie ReWout de reïncarnatie is?
Ja
  One tough cookie dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:54:36 #97
169210 liesje1979
pi_87466136
Ik wil misschien wel de volgende SL zijn met Erik, maar ik wil misschien ook wel gewoon spelen. :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:55:23 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87466166
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil misschien wel de volgende SL zijn met Erik, maar ik wil misschien ook wel gewoon spelen. :')
Jij en Erik moeten eerst maar gewoon spelen joh.
  One tough cookie dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:57:59 #99
169210 liesje1979
pi_87466280
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij en Erik moeten eerst maar gewoon spelen joh.
Dan moeten er wel mensen zijn die SL willen zijn.
pi_87466390
Ik ben dood *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')