Klopt..quote:
Van dag 2 en 3 kan ik ze je zo geven...quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
Dag 4
Liesje1979 (12) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX
iBenny(1) D., bloody
SilentAlarm (1) Stali
Stali (2) Liesje, EllaN
Myraela (1) charmed_angel
Dag 3
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (12) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste, CaLeX
Faceoff (10) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D., zarGon
Dag 2
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
Wie vindt de niet-stemmers
Stemmen heeft sowieso zin; 3x niet stemmen is modkill namelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt..
Denk gewoon niet dat Liesje maffia is![]()
Het heeft ook niet zoveel zin om op een ander persoon te stemmen want ze gaat er toch aan, en ik vind de andere hints ook niet sterk. Zelf ook niet veel kunnen vinden dat sterk genoeg was voor een stem.
Achter elkaar. Morgen stem ik wel weer. Maar vooruit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stemmen heeft sowieso zin; 3x niet stemmen is modkill namelijk
Volgens mij 3x sowieso? dacht dat Hara dat zei?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Achter elkaar. Morgen stem ik wel weer. Maar vooruit.
Hara?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij 3x sowieso? dacht dat Hara dat zei?
Liesje1979 (13) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX, bloody, Etceteraquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Zit op mobiel lijstje kopieren is kut, wil op liesje stemmen kan iemand dat voor me doen?
## liesje
Sinds vanmiddagquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hara?![]()
Wat is de oplossing van deze belangrijke kwestie?
Hoelang ben jij al redactie games trouwens?
Dank jequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vandaar dat het me nu pas opvalt![]()
Succes ermee
Graag gedaanquote:
Bedankt. Vond het leuk om mee te spelen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp begon de hints te snappen, en dus leek het ze wel eens leuk om een mafialid op te hangen. Liesje had een mooi lijstje naar Stali, maar niemand wilde luisteren. "Luister dan toch naar mijhij! Halloooooo, echoooooooo, WIE DAN OOK!" Het dorp zat samengeklit in één van de huisjes om over de lynch te spreken. Het was gelijk duidelijk dat het Liesje zou moeten gaan worden. Terwijl Liesje aan het roepen was om aandacht, had het dorp haar doodvonnis stiekem al getekend. Ezechielk hoorde van deze snode plannen en wilde er een stokje voor steken. "Nee! Niet mijn Liesje! Zij is geen mafia! Neem mij dan in haar plaats, maar alsjeblieft niet mijn lieve Liesje."
De tranen van Ezelchielk deden het dorp niets. Liesje moest en zou dood. Ezelchielk kon het niet aan en dus vluchtte hij naar zijn huis. Op het moment dat het dorp Liesje haar handen en voeten had vastgebonden en het rad in werking zetten, was Ezelchielk bezig met zijn strop. Hij hoorde nog hoe Liesje het uitgilde van de pijn. Ze was nu al 3cm langer, en toen ze 5cm bereikte schoot er één been los die pardoes op Ezechielk's hoofd terecht kwam. Liesje(gekke dokter) en Ezecielk(Dorpsbewoner) stierven gelijktijdig.
Dat kan wel, alleen je hebt er niets aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik baal nu al dat ik straks geen hints kan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |