![]()
Het dorp begon de hints te snappen, en dus leek het ze wel eens leuk om een mafialid op te hangen. Liesje had een mooi lijstje naar Stali, maar niemand wilde luisteren. "Luister dan toch naar mijhij! Halloooooo, echoooooooo, WIE DAN OOK!" Het dorp zat samengeklit in één van de huisjes om over de lynch te spreken. Het was gelijk duidelijk dat het Liesje zou moeten gaan worden. Terwijl Liesje aan het roepen was om aandacht, had het dorp haar doodvonnis stiekem al getekend. Ezechielk hoorde van deze snode plannen en wilde er een stokje voor steken. "Nee! Niet mijn Liesje! Zij is geen mafia! Neem mij dan in haar plaats, maar alsjeblieft niet mijn lieve Liesje."
De tranen van Ezelchielk deden het dorp niets. Liesje moest en zou dood. Ezelchielk kon het niet aan en dus vluchtte hij naar zijn huis. Op het moment dat het dorp Liesje haar handen en voeten had vastgebonden en het rad in werking zetten, was Ezelchielk bezig met zijn strop. Hij hoorde nog hoe Liesje het uitgilde van de pijn. Ze was nu al 3cm langer, en toen ze 5cm bereikte schoot er één been los die pardoes op Ezechielk's hoofd terecht kwam.
Liesje(gekke dokter) en
Ezecielk(Dorpsbewoner) stierven gelijktijdig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.