Linkjes kloppen niet, volgens mij. Verwijzen naar de OP's.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:44 schreef lynda het volgende:
Dag en nacht 3 ook maar toegevoegd in de OP.. Verder niets meer toch?
?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg: in de volgende editie naast lynchtijd ook lunchtijd!
Iets met dat doen we weer eens tegelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
Liesje1979 (6) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL
iBenny(1) D.
SilentAlarm (1) Stali
Stali (1) Liesje
Oh, lynda was er al
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Linkjes kloppen niet, volgens mij. Verwijzen naar de OP's.
Een executie op een lege maag vind ik zo moeilijk.quote:
Wat heeft dat nou met het maffiaspel te maken? Je kan ook niet zeggen dat het een tvp was, want die plaatste je daarvoor al?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een executie op een lege maag vind ik zo moeilijk.
Jongeh, laat me gewoon random opmerkingen makenquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met het maffiaspel te maken? Je kan ook niet zeggen dat het een tvp was, want die plaatste je daarvoor al?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een executie op een lege maag vind ik zo moeilijk.
Het is weekendquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef Ladidadida het volgende:
Nog 26 levenden en 10 stemmen. Wat klopt er niet
1. Leed in de wereld --> DEF topics,quote:]zarGon zat aan de keukentafel en las rustig de krant met zijn laatste flesje water in de hand. Al dat leed in de wereld, waarom kijken en lezen we hier toch nog over? zG besloot er een filmpje over te maken maar hij moest eerst zijn haar fatsoeneren. Op weg naar zijn kam en andere haarproducten struikelde hij haast over zijn voeten, maar hij bleef overeind. Toen hij bijna klaar was voor het filmpje werd hij overvallen door een angstig gevoel. "Hallo, is daar iemand?" Geen respons. zG ging zitten, zette de computer en camera aan en begon met zijn verhaal. Het is dat het geen livestream was, anders had de hele wereld de dader kunnen zien.
De mob trok een plastic zak over zG's hoofd en bond deze vast. zG(Dokter) zou spoedig stikken.
Ja precies, plus leed in de wereld, post veel in NWS. En er was nog een topic over een filmpje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef EllaN het volgende:
Nee correctie..
Na verder geneuzel verdenk ik Stali voor de 3e moord:
1. Water --> afgesloten van water.
2. Haar --> Gespleten haarpunten
3. Filmpje maken --> Meisje filmt eigen verkrachten
Dat laatste verhaal en het willen filmen/livestreamen van de moord komen heel erg overeen. Ik ben om. Excuses aan Rave
.
Je hoeft toch niet elke nacht te killen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
Welke hints in de laatste nachtpost wijzen er precies naar mij?
1. ik heb gepost in het paint stemtopic, net als 2 andere levende spelers.
En verder? Hmm?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke nacht te killen?
Ja, die heb ik er even bijgezet nog. Ik ben overtuigd!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies, plus leed in de wereld, post veel in NWS. En er was nog een topic over een filmpje.
Misschien. Maar het enige dat ik heb kunnen vinden in de korte tijd die ik had. Als je dorp blijkt, spijt me dat, maar ik ga af op wat ik gevonden hebquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan gedacht.
Maar goed, ga jullie gang, ik vind de hints te magertjes.
Bedankt alvast.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien. Maar het enige dat ik heb kunnen vinden in de korte tijd die ik had. Als je dorp blijkt, spijt me dat, maar ik ga af op wat ik gevonden heb
Je wist wat al eerder?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:56 schreef tripack het volgende:
##vote Liesje1979
ik wist het al eerder
Liesje1979 (10) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack
iBenny(1) D.
SilentAlarm (1) Stali
Stali (1) Liesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
En CaLeX achter Liesjequote:
quote:Liesje1979 (11) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX
iBenny(1) D.
SilentAlarm (1) Stali
Stali (2) Liesje, EllaN
Myraela (1) charmed_angel
Stem je nou op Liesje of op iBenny?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:33 schreef bloodysunday het volgende:
Liesje1979 (12) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX
iBenny(1) D., bloody
SilentAlarm (1) Stali
Stali (2) Liesje, EllaN
Klopt..quote:
Van dag 2 en 3 kan ik ze je zo geven...quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
Dag 4
Liesje1979 (12) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX
iBenny(1) D., bloody
SilentAlarm (1) Stali
Stali (2) Liesje, EllaN
Dag 3
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (12) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste, CaLeX
Faceoff (10) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D., zarGon
Dag 2
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
Wie vindt de niet-stemmers
Stemmen heeft sowieso zin; 3x niet stemmen is modkill namelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt..
Denk gewoon niet dat Liesje maffia is![]()
Het heeft ook niet zoveel zin om op een ander persoon te stemmen want ze gaat er toch aan, en ik vind de andere hints ook niet sterk. Zelf ook niet veel kunnen vinden dat sterk genoeg was voor een stem.
Achter elkaar. Morgen stem ik wel weer. Maar vooruit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stemmen heeft sowieso zin; 3x niet stemmen is modkill namelijk
Volgens mij 3x sowieso? dacht dat Hara dat zei?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Achter elkaar. Morgen stem ik wel weer. Maar vooruit.
Hara?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij 3x sowieso? dacht dat Hara dat zei?
Liesje1979 (13) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX, bloody, Etceteraquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Zit op mobiel lijstje kopieren is kut, wil op liesje stemmen kan iemand dat voor me doen?
## liesje
Sinds vanmiddagquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hara?![]()
Wat is de oplossing van deze belangrijke kwestie?
Hoelang ben jij al redactie games trouwens?
Dank jequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vandaar dat het me nu pas opvalt![]()
Succes ermee
Graag gedaanquote:
Bedankt. Vond het leuk om mee te spelen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp begon de hints te snappen, en dus leek het ze wel eens leuk om een mafialid op te hangen. Liesje had een mooi lijstje naar Stali, maar niemand wilde luisteren. "Luister dan toch naar mijhij! Halloooooo, echoooooooo, WIE DAN OOK!" Het dorp zat samengeklit in één van de huisjes om over de lynch te spreken. Het was gelijk duidelijk dat het Liesje zou moeten gaan worden. Terwijl Liesje aan het roepen was om aandacht, had het dorp haar doodvonnis stiekem al getekend. Ezechielk hoorde van deze snode plannen en wilde er een stokje voor steken. "Nee! Niet mijn Liesje! Zij is geen mafia! Neem mij dan in haar plaats, maar alsjeblieft niet mijn lieve Liesje."
De tranen van Ezelchielk deden het dorp niets. Liesje moest en zou dood. Ezelchielk kon het niet aan en dus vluchtte hij naar zijn huis. Op het moment dat het dorp Liesje haar handen en voeten had vastgebonden en het rad in werking zetten, was Ezelchielk bezig met zijn strop. Hij hoorde nog hoe Liesje het uitgilde van de pijn. Ze was nu al 3cm langer, en toen ze 5cm bereikte schoot er één been los die pardoes op Ezechielk's hoofd terecht kwam. Liesje(gekke dokter) en Ezecielk(Dorpsbewoner) stierven gelijktijdig.
Dat kan wel, alleen je hebt er niets aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik baal nu al dat ik straks geen hints kan zoeken.
Ja dus is de lol er af.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen je hebt er niets aan
Ik ben door het dorp vermoord, ik weet al door wie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vond het wel geinig om hints naar mn eigen dood te zoeken, maar voorderest
Maar je weet niet wie van hun maffia is of nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben door het dorp vermoord, ik weet al door wie.
Maar er staan geen hints in mijn stukje toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je weet niet wie van hun maffia is of niet
Nee, maar je kan wel gewoon op de achtergrond hints blijven zoeken, zo wist ik ook dat jij geen maffia moest zijn, maar jammergenoeg kon ik dit niet meldenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar er staan geen hints in mijn stukje toch?
Probeer eens hints naar mijn persoontje te vinden dan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef StijnDa het volgende:
Pheno, BeamofLight, CaLeX, bloodysunday, Etcetera hebben 2 / 2 keer op de dorpsbewoner gestemd die toen gelynchd werd.
Etcetera en CaLeX daarvan hebben ook op Bartjebart gestemd, die maffia bleek te zijn. Minder verdacht maar er zijn 2 families dus dat hoeft niets te zeggen.
Pheno, BeamofLight en Bloodysunday zijn op deze manier het meest verdacht.
Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar ze hebben in ieder geval slechte keuzes gemaakt.
Had helemaal niet uitgemaakt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel gewoon op de achtergrond hints blijven zoeken, zo wist ik ook dat jij geen maffia moest zijn, maar jammergenoeg kon ik dit niet melden
30 minuutjes wachtenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Probeer eens hints naar mijn persoontje te vinden dan.
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had helemaal niet uitgemaakt.
Ellan en ik zeiden ook dat ze geen maffia was en toch stonden daar 13 stemmen.
Ja, heb nog niet zo'n gelukkige hand gehad in het linsenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
30 minuutjes wachten
Maar je ziet ook wel dat dit verdacht is toch?
Ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hello![]()
Doe jij de verhaaltjes vanavond?
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja, heb nog niet zo'n gelukkige hand gehad in het linsen
Wij gaan ook wel akkoord met 3 hints en de naam en rol van het slachtoffer hoorquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij gaan ook wel akkoord met 3 hints en de naam en rol van het slachtoffer hoorDan kan je het verhaal achterwege laten.
's avonds was het erg rustig in de straten van FokTown.quote:
Ja oke. Doe ik!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij gaan ook wel akkoord met 3 hints en de naam en rol van het slachtoffer hoorDan kan je het verhaal achterwege laten.
Doe dan ook even de naam van de dader erbij, als je toch bezig bentquote:
Teveel moeite.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe dan ook even de naam van de dader erbij, als je toch bezig bent
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me echt leuk om die moorden te bechrijven![]()
.
Mij ook!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me echt leuk om die moorden te bechrijven![]()
.
Mwa, ik ben uiterst luguberquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehad
Neen. Wellicht wel door een laptop die op je blaas drukt totdat je sterft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vermoord je mij natuurlijk homo-erotisch, omdat ik daar zo'n aversie tegen heb?
Misschien wordt je wel doodgeswaffeld?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vermoord je mij natuurlijk homo-erotisch, omdat ik daar zo'n aversie tegen heb?
Aech niequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehad
Dat jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of misschien was er overeenstemming in huize maffiaquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien hebben we één maffia familie al helemaal uitgemoord?
Nee want dan zou er bij staan dat er daarna nog een persoon langs kwam, maar dat er alleen een lijk lag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of misschien was er overeenstemming in huize maffia
Waren toch 5 familieleden, en twee families? Zijn pas 4 maffialeden dood.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgens de laatste telling waren het er nog 6, dus dat lijkt me sterk. Maar aangezien er naar 1 kill is zal er wel een gehavende familie tussen zitten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit, ik denk dat een familie niet online is gekomen om kills door te geven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef CaLeX het volgende:
Wie zijn er de afgelopen uren niet online geweest??
En wat wist jij precies al langer?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef tripack het volgende:
de maffia komt uit brabant.. a59 die ligt in brabant
Of de maffia heeft gepost in een topic over brabant, of over snelwegen, of over de a59.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef tripack het volgende:
de maffia komt uit brabant.. a59 die ligt in brabant
Jepquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:Wat een opvallende wending in het verhaal...
Zou er nu niet een spion aan de maffia gekoppeld worden trouwens?
die is al dood, tochquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een opvallende wending in het verhaal...
Er zijn er toch 2? Voor elke maffiafamilie 1?quote:
Spion is al vermoord in nacht 2 dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een opvallende wending in het verhaal...
ow, 2 spionnen, okquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn er toch 2? Voor elke maffiafamilie 1?
En Blessed was spion, dus zou er een tweede moeten zijn...
Ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil mij er graag inhoudelijk mee bemoeien, bah.
Ja dat neem ik aan omdat er 2 maffiafamilies zijn...quote:
Vanavond maar weer eens een boek lezen voor het slapen, ik hoef toch niet meer over hints na te denkenquote:
Er zijn 2 spionnen jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat neem ik aan omdat er 2 maffiafamilies zijn...
En waarom precies is dit leuk?quote:
Het voelt als een leegte.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanavond maar weer eens een boek lezen voor het slapen, ik hoef toch niet meer over hints na te denken
nog meer hintsquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn 2 spionnen ja
[..]
En waarom precies is dit leuk?![]()
Dat moet jij zeggenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
Gaan die doden nog hun mond houden of hoe zit dat?
Het wordt nu een beetje vervelend namelijk..
Maak een topic voor de dodenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
Misschien moeten we een hintzoektopic starten, gewoon 1 hint neerplaatsen en kijken wie er het goede antwoord op geeft, leer je ook meteen wat goede hints zijn, net als zoek de naam bij het plaatje enzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, echt he?
Ik laat mij teveel meeslepen altijd, met dit soort dingen.
Tja, normaliter zou ik nu als levende naarstig op zoek zijn naar hints op dit tijdstipquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
Kan/mag je nog steeds doen. Alleen moet je ze voor jezelf houden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tja, normaliter zou ik nu als levende naarstig op zoek zijn naar hints op dit tijdstip.
Da's andersquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan/mag je nog steeds doen. Alleen moet je ze voor jezelf houden.
Hee als je maar 1 text post mag je er wel wat meer hints in stoppen hoor, nu kan ik niets vindenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan/mag je nog steeds doen. Alleen moet je ze voor jezelf houden.
De gekke dokter vermoordt toch ook? En voor de rest een slechte keuze. Mag je er wel even bij zeggen dat het de eerste lynch was waar heel veel mensen op de verkeerde hebben gegokt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef StijnDa het volgende:
Pheno, BeamofLight, CaLeX, bloodysunday, Etcetera hebben 2 / 2 keer op de dorpsbewoner gestemd die toen gelynchd werd.
Etcetera en CaLeX daarvan hebben ook op Bartjebart gestemd, die maffia bleek te zijn. Minder verdacht maar er zijn 2 families dus dat hoeft niets te zeggen.
Pheno, BeamofLight en Bloodysunday zijn op deze manier het meest verdacht.
Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar ze hebben in ieder geval slechte keuzes gemaakt.
Die is al dood.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De gekke dokter vermoordt toch ook? En voor de rest een slechte keuze. Mag je er wel even bij zeggen dat het de eerste lynch was waar heel veel mensen op de verkeerde hebben gegokt.
Ik zou het knap vinden als je het wel konquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die is al dood.
Ja daarom gaat het ook om de combinatie van alle lynches. En voor de maffia was het geen gokken natuurlijk, die stemden gewoon op dorp. Maar ik heb net even je ph en fobo gekeken en kon niets vinden ;-)
KPD, Mod topics enzo kan je skippenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je het wel konoh, even voor de goede orde. Ik neem aan dat alleen publieke topics meedoen in de hints? Omdat er ook mensen meedoen die in wat meer subfora mogen. Dus ik check de eerste twee MyAT pagina's nu steeds bij mensen met een FOK!tagje
Dat snap ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Ja Pheno jij weet natuurlijk of je dorp bent maar ik zal toch zelf moeten checken of ik je geloof hè.
Met de hint van vandaag kan ik nog niet zoveel. Hopelijk vindt iemand anders iets, anders ga ik af op mijn vorige gevoel en die wijst helaas naar jouquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:43 schreef Stali het volgende:
Maar 1 moord? Dan gaan we dus winnen als dorp neem ik aan?.
Arme Susi. Haar vertrouwde ik namelijk wel.
Ga meteen zoeken naar de hints maar die telefoonlijn komt me bekend voor. Er zit heel veel telefoon in die hints. En dat was eerder ook rondom iemand, post, brieven en telefoon dat gaat allemaal over communicatie. Maar ik zit er even niet in dus moet het terugzoeken.
Ik ga zoeken naar communicatie iig.
Ga jij lekker af op je gevoel en lynch me maar. Dit is geen manier van spelen he? Ik zoek iedere avond naar hints. Help even mee anders.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Met de hint van vandaag kan ik nog niet zoveel. Hopelijk vindt iemand anders iets, anders ga ik af op mijn vorige gevoel en die wijst helaas naar jou.
Ik ook en die hints van gisteren leidden me recht naar jou. Maar relax maar, ik ga nog zoeken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga jij lekker af op je gevoel en lynch me maar. Dit is geen manier van spelen he? Ik zoek iedere avond naar hints. Help even mee anders.
Shit, je hebt gelijk. Kan beter helemaal niets posten dus eik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De meeste mensen die actief zochten zijn dood.
De auto kan ik niet direct linken aan SilentAlarm. Maar het stukje gaat voornamelijk over communicatie en dan kom weer op SilentAlarm uit.quote:Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.
Zoals ik zei had ik geen posts gelezen, omdat ik zelf wilde zoeken. Toevallig kwam ik op dezelfde conclusie uit. En wat mij betreft mag je me best verdenken, hoort bij het spel, maar je gaat niets vinden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
De hints van gisteren kwamen niet van jou he maar van Liesje die vanavond onbetrouwbaar bleek. Ik voel me echt een beetje alleen in het zoeken naar de hints terwijl ik twee keer per dag online probeer te zijn en soms tot diep in de nacht te struinen.
Een beetje meer moeite mag van een ander ook wel. Want ik kan iedereen wel op de lynchlijst gaan zetten, louter op gevoel. Want ik verdenk jou nu ook door je postgedrag.
JJH misschien?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.
Bedankt voor het meespelen Susi en voor iedereen die nog meedoet, veel succes met hints zoeken!
Ah ik ben dus niet de enige die die hints vondquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
JJH misschien?
A59, bellen, auto --> Hij studeert transport & logistiek en is taxichauffeur.
Ik denk dat A59 en auto meer van belang is dan communicatie.
Alleen dat kruisje slaan kan ik totaal niet plaatsen.
Ahh ja, foto's. Die had ik niet gelinkt inderdaad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ah ik ben dus niet de enige die die hints vond
En vervolgens iedereen als een malle op zoek naar laptops/goudvissen/butplugs/dino's.. Je moet als SL ook nog opletten dat je er niet van alles in schrijft wat als hint opgevat kan worden terwijl dat het niet is.quote:
Prima hint Stali, maar je vergeet dat er meer hints in een text zittenquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:11 schreef Stali het volgende:
[..]
De auto kan ik niet direct linken aan SilentAlarm. Maar het stukje gaat voornamelijk over communicatie en dan kom weer op SilentAlarm uit.
http://forum.fok.nl/user/profile/SilentAlarm
opleiding: Communicatie wetenschap
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Hier komt het een beetje op neer denk ik...
ongeluk a59, twijfelen (ach laat ook maar zitten), kruisje / geloof, dingen vergeten (dit moet ik niet vergeten, en dat niet)
Had jij je gekke doktersrol nog kunnen gebruiken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan hier beter niet meer meelezen of teruglezen want dan wordt het wel heel moeilijk niets inhoudelijks te zeggen.
Ja mag wel denk ik aangezien er altijd in de moorden bij staat of het door een mob is gedaan of niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat ik daar geen uitspraken over mag doen, dat is spelinhoudelijk he?
Dan zou je het toch al geweten hebben. Dood mag niets over het spel zeggen, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja mag wel denk ik aangezien er altijd in de moorden bij staat of het door een mob is gedaan of niet.
Maar wacht anders even op goedkeuring van een SL.
Ja pas 4 dood, dus da's nog lang niet de hele familie(s).quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waren toch 5 familieleden, en twee families? Zijn pas 4 maffialeden dood.
Dit mag ik als dode toch wel zeggen? Is gewoon te zien in de OP
Zo nu heb ik even tijd. Waarom verdenk ik JJH....quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz misschien JJH wel maffia...
Ik ga morgen even de hints uitwerken
Die kleuren zijn makkelijk:quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:15 schreef Stali het volgende:
Als ik morgenavond om 22:00 uur dood ben dan weten het hele dorp dat SilentAlarm mafia is.
## Vote SilentAlarm
SilentAlarm (1) Stali
Tenzij iemand weet wie er werkt bij KPN. Dat speelde rondom de lynch van Bartjebart. Die kleuren.
Kijk morgen wel, ga vanavond wel op tijd naar mijn mandje. Slaap lekker allemaal.
Zijn er pas 4 dood.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar 1 kill.
Hebben we al zoveel maffia uitgemoord dan?
Er zijn er dus nog 6. Misschien 3 om 3? En dat net de 3 uit de ene familie allemaal niet online waren? (het aantal kills wordt nog steeds naar beneden afgerond toch?) En misschien heeft de maffiahoer met iemand geslapen, dan kan die niet killenquote:
##vote JJHquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:26 schreef EllaN het volgende:
Ik heb er een nachtje op geslapen en ga definitief voor JJH. Vooral nu met die donkere figuur erbij.
##vote JJH
SilentAlarm (1) Stali
JJH (2) 08gnot, charmed_angel, EllaN
Goede!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Als het zo is dat je bij 3x niet stemmen (ook als het onderbroken is) gemodkilled wordt, dan gaat JJH er vandaag ook al aan toch? Dan kunnen we beter (nog) een maffialid lynchen...
Scherp! Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Als het zo is dat je bij 3x niet stemmen (ook als het onderbroken is) gemodkilled wordt, dan gaat JJH er vandaag ook al aan toch? Dan kunnen we beter (nog) een maffialid lynchen...
Dus stemmen op jjh heeft weinig zin nu.quote:
Geen idee. Heeft hij al drie keer niet gestemd of is dat inclusief vanavond?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stemmen op jjh heeft weinig zin nu.
Hier volgens mij:quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef EllaN het volgende:
Kan iemand even checken of JJH wel daadwerkelijk 3x niet gestemd heeft, anders maken we een fout. Ik zit mobiel dus dat lukt niet zo goed nu..
Kut, de eerste dag heeft ie wel gestemdquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
Dag 4
iBenny(1) D., bloody
SilentAlarm (1) Stali
Stali (2) Liesje, EllaN
Dag 3
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (12) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste, CaLeX
Faceoff (10) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D., zarGon
Dag 2
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
Wie vindt de niet-stemmers
Jaquote:
Leuk geprobeerd, maar het gelukkig zie je zelf ook in dat ze meer naar JJH wijzen dan naar mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef Silentalarm het volgende:
Oke ook even gezocht. Ik vond wat hints naar EllaN:
nacht 3:
Het was een dag als altijd. Niets speciaals, niets bijzonders. Isdatzo zat daarom gewoon relax binnen en was wat komedies aan het downloaden, dat deed hij immers altijd dus waarom ineens van het gebruikelijke gedrag afwijken? Het was helaas ook weer die dag van de week om te moeten stofzuigen. Maar daar had hij geen zin in. "Ik moet dat elke week al doen, elke week is het hetzelfde liedje. Bah, ik heb er geen zin in en ik doe het niet!" Maar opeens doemde daar een bekende op vanuit het niets. "Wacht maar, ik help je wel." Isdatzo wist van dankbaarheid even niet wat te zeggen, maar kreeg daar de kans ook niet toe. Toen hij weer recht op zijn benen stond drukte de mafia drie kleurpotloden via zijn neus zijn hersenen in. Het rode potlood is het laatste wat Isdatzo(Dorpsbewoner) nog zag.
- drie potloden --> EllaN heeft gemiddeld 3 posts per dag (verandert ook niet meer elke dag)
- Wist niet wat te zeggen( Moeite emotie te uiten) --> gepost in R&P Emoties uiten, hoe en waarom?
nacht 4:
Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.
kruisje geslagen --> gepost in Desperate Housewives (USA) # 9 - The hell is he doing? hel, duivel, god, kruisje?
Misschien niet de beste hints maar ik heb in iedergeval geprobeerd iets te vinden
nu stemmen.... dan ga je niet doodquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik dit al spel al veel te lang vergeten. Lig ik er al uit?
Als je nu nooit meer vergeet te stemmen nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik dit al spel al veel te lang vergeten. Lig ik er al uit?
Opletten jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Krijgt JJH zeker weten een modkil?
Want dan moeten we niet op hem stemmen
Hij heeft er pas 2 gemistquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Kut, de eerste dag heeft ie wel gestemd
Ik kan niet zoeken, sorry
Ja als ie dus vandaag weer mist, dan issie gemodkilld....quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opletten jij![]()
[..]
Hij heeft er pas 2 gemist
Dan wordt hij morgen gemodkilld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als ie dus vandaag weer mist, dan issie gemodkilld....
Nee vandaag... Net als Ezechielk....quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt hij morgen gemodkilld.
Nee, hij heeft er pas 1 gemist, ik dacht 2quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt hij morgen gemodkilld.
Wel lief dat ie het zo opnam voor liesjequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee vandaag... Net als Ezechielk....
Nee die modkill is op zn vroegst morgen pas. Dwz als hij vandaag en morgen niet stemt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef Rave_NL het volgende:
###Rave stemt op SA
SilentAlarm (2) Stali, Rave
JJH (7) 08gnot, charmed_angel, EllaN, Pheno, huppelmuts, Silent, Tombola, Myraela
Met JJH als modkill erbij..
Nog niet gezien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die modkill is op zn vroegst morgen pas. Dwz als hij vandaag en morgen niet stemt.
Is de dubbele lynch al geweest eigenlijk?
Goede onderbouwingquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat jij moordt, en van de maffia bent
Spelregels?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
He, ik heb die spelregels niet bedacht he
Je hebt gelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
Kolere hè, hier blijkt wel weer hoe moeilijk tellen is
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Kak. Ik word net gebeld waar ik blijfVergeten, maar moet dus weg
Van JJH klopte niet, was 1 te weinig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:07 schreef Faceoff het volgende:
Klopt toch? ik meende dat PS dubbele stem had?
Mijn onderbouwing dat ik op jou stem omdat je maffia bent.quote:
Da's Myr d'r schuldquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van JJH klopte niet, was 1 te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |