Ja dus is de lol er af.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen je hebt er niets aan
Ik ben door het dorp vermoord, ik weet al door wie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vond het wel geinig om hints naar mn eigen dood te zoeken, maar voorderest
Maar je weet niet wie van hun maffia is of nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben door het dorp vermoord, ik weet al door wie.
Maar er staan geen hints in mijn stukje toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je weet niet wie van hun maffia is of niet
Nee, maar je kan wel gewoon op de achtergrond hints blijven zoeken, zo wist ik ook dat jij geen maffia moest zijn, maar jammergenoeg kon ik dit niet meldenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar er staan geen hints in mijn stukje toch?
Probeer eens hints naar mijn persoontje te vinden dan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef StijnDa het volgende:
Pheno, BeamofLight, CaLeX, bloodysunday, Etcetera hebben 2 / 2 keer op de dorpsbewoner gestemd die toen gelynchd werd.
Etcetera en CaLeX daarvan hebben ook op Bartjebart gestemd, die maffia bleek te zijn. Minder verdacht maar er zijn 2 families dus dat hoeft niets te zeggen.
Pheno, BeamofLight en Bloodysunday zijn op deze manier het meest verdacht.
Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar ze hebben in ieder geval slechte keuzes gemaakt.
Had helemaal niet uitgemaakt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel gewoon op de achtergrond hints blijven zoeken, zo wist ik ook dat jij geen maffia moest zijn, maar jammergenoeg kon ik dit niet melden
30 minuutjes wachtenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Probeer eens hints naar mijn persoontje te vinden dan.
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had helemaal niet uitgemaakt.
Ellan en ik zeiden ook dat ze geen maffia was en toch stonden daar 13 stemmen.
Ja, heb nog niet zo'n gelukkige hand gehad in het linsenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
30 minuutjes wachten
Maar je ziet ook wel dat dit verdacht is toch?
Ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hello![]()
Doe jij de verhaaltjes vanavond?
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja, heb nog niet zo'n gelukkige hand gehad in het linsen
Wij gaan ook wel akkoord met 3 hints en de naam en rol van het slachtoffer hoorquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij gaan ook wel akkoord met 3 hints en de naam en rol van het slachtoffer hoorDan kan je het verhaal achterwege laten.
's avonds was het erg rustig in de straten van FokTown.quote:
Ja oke. Doe ik!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij gaan ook wel akkoord met 3 hints en de naam en rol van het slachtoffer hoorDan kan je het verhaal achterwege laten.
Doe dan ook even de naam van de dader erbij, als je toch bezig bentquote:
Teveel moeite.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe dan ook even de naam van de dader erbij, als je toch bezig bent
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me echt leuk om die moorden te bechrijven![]()
.
Mij ook!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me echt leuk om die moorden te bechrijven![]()
.
Mwa, ik ben uiterst luguberquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehad
Neen. Wellicht wel door een laptop die op je blaas drukt totdat je sterft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vermoord je mij natuurlijk homo-erotisch, omdat ik daar zo'n aversie tegen heb?
Misschien wordt je wel doodgeswaffeld?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vermoord je mij natuurlijk homo-erotisch, omdat ik daar zo'n aversie tegen heb?
Aech niequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehad
Dat jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |