Doe dan ook even de naam van de dader erbij, als je toch bezig bentquote:
Teveel moeite.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe dan ook even de naam van de dader erbij, als je toch bezig bent
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me echt leuk om die moorden te bechrijven![]()
.
Mij ook!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me echt leuk om die moorden te bechrijven![]()
.
Mwa, ik ben uiterst luguberquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehad
Neen. Wellicht wel door een laptop die op je blaas drukt totdat je sterft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vermoord je mij natuurlijk homo-erotisch, omdat ik daar zo'n aversie tegen heb?
Misschien wordt je wel doodgeswaffeld?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vermoord je mij natuurlijk homo-erotisch, omdat ik daar zo'n aversie tegen heb?
Aech niequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na een poosje heb je zo ongeveer elke denkbare manier om iemand dood te maken wel gehad
Dat jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |