Goede!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Als het zo is dat je bij 3x niet stemmen (ook als het onderbroken is) gemodkilled wordt, dan gaat JJH er vandaag ook al aan toch? Dan kunnen we beter (nog) een maffialid lynchen...
Scherp! Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Als het zo is dat je bij 3x niet stemmen (ook als het onderbroken is) gemodkilled wordt, dan gaat JJH er vandaag ook al aan toch? Dan kunnen we beter (nog) een maffialid lynchen...
Dus stemmen op jjh heeft weinig zin nu.quote:
Geen idee. Heeft hij al drie keer niet gestemd of is dat inclusief vanavond?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus stemmen op jjh heeft weinig zin nu.
Hier volgens mij:quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef EllaN het volgende:
Kan iemand even checken of JJH wel daadwerkelijk 3x niet gestemd heeft, anders maken we een fout. Ik zit mobiel dus dat lukt niet zo goed nu..
Kut, de eerste dag heeft ie wel gestemdquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
Dag 4
Liesje1979 (12) Huppelmuts, Silent, Tombolafan, Pheno, wendytje, BoL, Kalkmaar, PS, tripack, CaLeX
iBenny(1) D., bloody
SilentAlarm (1) Stali
Stali (2) Liesje, EllaN
Myraela (1) charmed_angel
Dag 3
Silentalarm (3) Stali, JJH, TheVulture
Huppelmuts (2) Pheno, charmed_angel
Bartjebart (12) Tha_Erik, Huppelmuts, EllaN, Etc, Susi, Isdatzo, faceoff, PS, SilentAlarm, dorpsoudste, CaLeX
Faceoff (10) BoL, Stijn, iBenny, Bartjebart, liesje, 08gnot, rave, Kalkmaar, D., zarGon
Dag 2
IJsdraakje (13) TheVulture, Pheno, bloodysunday, JB, Tha_Erik, CaLeX, EllaN, Etc, liesje, rave, BoL, Myraela, dorpsoudste
Isdatzo (11) Sheep, iBenny, Stijn, wendytje, blessed19, faceoff, Ang3l, JJH, PS, Stali
Huppelmuts (2) charmed_angel,
Pheno (2) Huppelmuts, IJsdraakje
Ang3l (3) Bartjebart, Lekiamh, D.
TheVulture (1) Susi
Liesje1979 (2) Tombolafan,tripack
Wie vindt de niet-stemmers
Jaquote:
Leuk geprobeerd, maar het gelukkig zie je zelf ook in dat ze meer naar JJH wijzen dan naar mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef Silentalarm het volgende:
Oke ook even gezocht. Ik vond wat hints naar EllaN:
nacht 3:
Het was een dag als altijd. Niets speciaals, niets bijzonders. Isdatzo zat daarom gewoon relax binnen en was wat komedies aan het downloaden, dat deed hij immers altijd dus waarom ineens van het gebruikelijke gedrag afwijken? Het was helaas ook weer die dag van de week om te moeten stofzuigen. Maar daar had hij geen zin in. "Ik moet dat elke week al doen, elke week is het hetzelfde liedje. Bah, ik heb er geen zin in en ik doe het niet!" Maar opeens doemde daar een bekende op vanuit het niets. "Wacht maar, ik help je wel." Isdatzo wist van dankbaarheid even niet wat te zeggen, maar kreeg daar de kans ook niet toe. Toen hij weer recht op zijn benen stond drukte de mafia drie kleurpotloden via zijn neus zijn hersenen in. Het rode potlood is het laatste wat Isdatzo(Dorpsbewoner) nog zag.
- drie potloden --> EllaN heeft gemiddeld 3 posts per dag (verandert ook niet meer elke dag)
- Wist niet wat te zeggen( Moeite emotie te uiten) --> gepost in R&P Emoties uiten, hoe en waarom?
nacht 4:
Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.
kruisje geslagen --> gepost in Desperate Housewives (USA) # 9 - The hell is he doing? hel, duivel, god, kruisje?
Misschien niet de beste hints maar ik heb in iedergeval geprobeerd iets te vinden
nu stemmen.... dan ga je niet doodquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik dit al spel al veel te lang vergeten. Lig ik er al uit?
Als je nu nooit meer vergeet te stemmen nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
Fuck, volgens mij ben ik dit al spel al veel te lang vergeten. Lig ik er al uit?
Opletten jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Krijgt JJH zeker weten een modkil?
Want dan moeten we niet op hem stemmen
Hij heeft er pas 2 gemistquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Kut, de eerste dag heeft ie wel gestemd
Ik kan niet zoeken, sorry
Ja als ie dus vandaag weer mist, dan issie gemodkilld....quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opletten jij![]()
[..]
Hij heeft er pas 2 gemist
Dan wordt hij morgen gemodkilld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als ie dus vandaag weer mist, dan issie gemodkilld....
Nee vandaag... Net als Ezechielk....quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt hij morgen gemodkilld.
Nee, hij heeft er pas 1 gemist, ik dacht 2quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt hij morgen gemodkilld.
Wel lief dat ie het zo opnam voor liesjequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee vandaag... Net als Ezechielk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |