Het is verplicht helaas, een examenactiviteit. Doe ik het niet dan heb ik een zware onvoldoende.quote:
Inderdaad, hoe komt men op het idee om haren af te knippen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef Rectum het volgende:
Met veel jongens van 15 en veel bier zou ik me ergens anders druk om maken.
Alsof je school toe gaat laten dat de jochies van 15 mogen drinken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:10 schreef chally het volgende:
Hi,
Ik ga binnenkort een weekje weg met school. ik ben een meisje van 15 overigens. Maar nu ben ik bang dat iemand mijn haar afknipt terwijl ik slaap. Veel jongens en veel bier. jullie snappen hem wel. Nu wil ik graag weten of jullie wel eens iemands haar geknipt hebben of dat het zelf bij jullie is gebeurt. (Het hoeft niet perse gebeurd te zijn toen ik sliep) En hebben jullie tips om zo iets te voorkomen?
Geen zorgen, die jongens knippen liever ander haarquote:
Vinden ze leuk. Hun avondje stappen eindigen meestal dronken in iemands huis en een tondeuse. De meeste jongens zijn ouder dan 16, ik ben een van de jongste. Ze liepen er al over te grappen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe komt men op het idee om haren af te knippen.
Je kan ook niet gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:14 schreef chally het volgende:
[..]
Vinden ze leuk. Hun avondje stappen eindigen meestal dronken in iemands huis en een tondeuse. De meeste jongens zijn ouder dan 16, ik ben een van de jongste. Ze liepen er al over te grappen.
En je zit gewoon op een reguliere middelbare school of speciaal onderwijs?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:14 schreef chally het volgende:
[..]
Vinden ze leuk. Hun avondje stappen eindigen meestal dronken in iemands huis en een tondeuse. De meeste jongens zijn ouder dan 16, ik ben een van de jongste. Ze liepen er al over te grappen.
Een gewone.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En je zit gewoon op een reguliere middelbare school of speciaal onderwijs?
Dit lijkt verdacht veel op een compromi. Alleen de genen die 16+ zijn mogen drinken. ik niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Laat je volgooien met breezers en daarna airlocken, geen 15-jarige jongen die dan nog aan een tondeuse denkt!
Het resultaat van 25 jongens in een klas en 3 meisjes. ZUCHTquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon gaan slapen en als ze het doen ze helemaal kapot maken. Damn dat je er al overna denkt. Kleine kleutertjes zijn het dan.
Dus jij wilt geairlocked worden zolang je je haar maar mag houden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:18 schreef chally het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op een compromi. Alleen de genen die 16+ zijn mogen drinken. ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |