Jepquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:Wat een opvallende wending in het verhaal...
Zou er nu niet een spion aan de maffia gekoppeld worden trouwens?
die is al dood, tochquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een opvallende wending in het verhaal...
Er zijn er toch 2? Voor elke maffiafamilie 1?quote:
Spion is al vermoord in nacht 2 dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een opvallende wending in het verhaal...
ow, 2 spionnen, okquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn er toch 2? Voor elke maffiafamilie 1?
En Blessed was spion, dus zou er een tweede moeten zijn...
Ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil mij er graag inhoudelijk mee bemoeien, bah.
Ja dat neem ik aan omdat er 2 maffiafamilies zijn...quote:
Vanavond maar weer eens een boek lezen voor het slapen, ik hoef toch niet meer over hints na te denkenquote:
Er zijn 2 spionnen jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat neem ik aan omdat er 2 maffiafamilies zijn...
En waarom precies is dit leuk?quote:
Het voelt als een leegte.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanavond maar weer eens een boek lezen voor het slapen, ik hoef toch niet meer over hints na te denken
nog meer hintsquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn 2 spionnen ja
[..]
En waarom precies is dit leuk?![]()
Dat moet jij zeggenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
Gaan die doden nog hun mond houden of hoe zit dat?
Het wordt nu een beetje vervelend namelijk..
Maak een topic voor de dodenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
Misschien moeten we een hintzoektopic starten, gewoon 1 hint neerplaatsen en kijken wie er het goede antwoord op geeft, leer je ook meteen wat goede hints zijn, net als zoek de naam bij het plaatje enzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, echt he?
Ik laat mij teveel meeslepen altijd, met dit soort dingen.
Tja, normaliter zou ik nu als levende naarstig op zoek zijn naar hints op dit tijdstipquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |