abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:52:46 #201
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87402511
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Tja, normaliter zou ik nu als levende naarstig op zoek zijn naar hints op dit tijdstip :').
Kan/mag je nog steeds doen. Alleen moet je ze voor jezelf houden.
A little knowledge is a dangerous thing.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:54:33 #202
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87402600
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef -SG- het volgende:

[..]

Da's anders ;(. Maar ik zal proberen mijn gepraat wat in te perken en ruimte te maken voor andere hintzoekers.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87402666
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hee als je maar 1 text post mag je er wel wat meer hints in stoppen hoor, nu kan ik niets vinden :')
pi_87402724
Op 1/3e, morgen de rest.
Nu pitten.
Succes.
pi_87402818
Yay ik leef nog en boe ik kan nog niets vinden met deze hints :(
pi_87403018
Ow de OP is ook bijgewerkt enzo.
pi_87403551
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef StijnDa het volgende:
Pheno, BeamofLight, CaLeX, bloodysunday, Etcetera hebben 2 / 2 keer op de dorpsbewoner gestemd die toen gelynchd werd.
Etcetera en CaLeX daarvan hebben ook op Bartjebart gestemd, die maffia bleek te zijn. Minder verdacht maar er zijn 2 families dus dat hoeft niets te zeggen.
Pheno, BeamofLight en Bloodysunday zijn op deze manier het meest verdacht.
Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, maar ze hebben in ieder geval slechte keuzes gemaakt.
De gekke dokter vermoordt toch ook? En voor de rest een slechte keuze. Mag je er wel even bij zeggen dat het de eerste lynch was waar heel veel mensen op de verkeerde hebben gegokt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87403621
Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.
pi_87403717
Ik ga morgenvroeg de hints checken. Een moord maar, dus wel gemakkelijk om op te focussen.
pi_87403724
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

De gekke dokter vermoordt toch ook? En voor de rest een slechte keuze. Mag je er wel even bij zeggen dat het de eerste lynch was waar heel veel mensen op de verkeerde hebben gegokt.
Die is al dood.
Ja daarom gaat het ook om de combinatie van alle lynches. En voor de maffia was het geen gokken natuurlijk, die stemden gewoon op dorp. Maar ik heb net even je ph en fobo gekeken en kon niets vinden ;-)
pi_87403830
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:24 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die is al dood.
Ja daarom gaat het ook om de combinatie van alle lynches. En voor de maffia was het geen gokken natuurlijk, die stemden gewoon op dorp. Maar ik heb net even je ph en fobo gekeken en kon niets vinden ;-)
Ik zou het knap vinden als je het wel kon :') oh, even voor de goede orde. Ik neem aan dat alleen publieke topics meedoen in de hints? Omdat er ook mensen meedoen die in wat meer subfora mogen. Dus ik check de eerste twee MyAT pagina's nu steeds bij mensen met een FOK!tagje :')
pi_87403878
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zou het knap vinden als je het wel kon :') oh, even voor de goede orde. Ik neem aan dat alleen publieke topics meedoen in de hints? Omdat er ook mensen meedoen die in wat meer subfora mogen. Dus ik check de eerste twee MyAT pagina's nu steeds bij mensen met een FOK!tagje :')
KPD, Mod topics enzo kan je skippen _O-
pi_87404044
Ja Pheno jij weet natuurlijk of je dorp bent maar ik zal toch zelf moeten checken of ik je geloof hè.
pi_87404353
Maar 1 moord? Dan gaan we dus winnen als dorp neem ik aan? *O* .
Arme Susi. Haar vertrouwde ik namelijk wel.

Ga meteen zoeken naar de hints maar die telefoonlijn komt me bekend voor. Er zit heel veel telefoon in die hints. En dat was eerder ook rondom iemand, post, brieven en telefoon dat gaat allemaal over communicatie. Maar ik zit er even niet in dus moet het terugzoeken.

Ik ga zoeken naar communicatie iig.
pi_87404431
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:43 schreef Stali het volgende:

^O^
pi_87404580
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Ja Pheno jij weet natuurlijk of je dorp bent maar ik zal toch zelf moeten checken of ik je geloof hè.
Dat snap ik.
pi_87404698
Communicatie:

Voila: http://forum.fok.nl/user/profile/SilentAlarm

SilentAlarm: opleiding: Communicatie wetenschap / UvA

Maar er was nog iemand die werkte voor KPN toch? Of was dat de NS. Ik kan het niet terugvinden.
Help even mee zoeken graag.
pi_87404705
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:43 schreef Stali het volgende:
Maar 1 moord? Dan gaan we dus winnen als dorp neem ik aan? *O* .
Arme Susi. Haar vertrouwde ik namelijk wel.

Ga meteen zoeken naar de hints maar die telefoonlijn komt me bekend voor. Er zit heel veel telefoon in die hints. En dat was eerder ook rondom iemand, post, brieven en telefoon dat gaat allemaal over communicatie. Maar ik zit er even niet in dus moet het terugzoeken.

Met de hint van vandaag kan ik nog niet zoveel. Hopelijk vindt iemand anders iets, anders ga ik af op mijn vorige gevoel en die wijst helaas naar jou ;).
pi_87404758
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:53 schreef EllaN het volgende:

[..]

Met de hint van vandaag kan ik nog niet zoveel. Hopelijk vindt iemand anders iets, anders ga ik af op mijn vorige gevoel en die wijst helaas naar jou ;).
Ga jij lekker af op je gevoel en lynch me maar. Dit is geen manier van spelen he? Ik zoek iedere avond naar hints. Help even mee anders.
pi_87404853
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Ga jij lekker af op je gevoel en lynch me maar. Dit is geen manier van spelen he? Ik zoek iedere avond naar hints. Help even mee anders.
Ik ook en die hints van gisteren leidden me recht naar jou. Maar relax maar, ik ga nog zoeken.
pi_87405044
De hints van gisteren kwamen niet van jou he maar van Liesje die vanavond onbetrouwbaar bleek. Ik voel me echt een beetje alleen in het zoeken naar de hints terwijl ik twee keer per dag online probeer te zijn en soms tot diep in de nacht te struinen.

Een beetje meer moeite mag van een ander ook wel. Want ik kan iedereen wel op de lynchlijst gaan zetten, louter op gevoel. Want ik verdenk jou nu ook door je postgedrag.
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:04:14 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87405097
De meeste mensen die actief zochten zijn dood :P.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87405217
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De meeste mensen die actief zochten zijn dood :P.
Shit, je hebt gelijk. Kan beter helemaal niets posten dus eik.
pi_87405347
quote:
Op een zonnige morgen ging de telefoon over in huize Susi. 'Goh, heb je het gehoord, dat vreselijk ongeluk op de A59.' 'Ja, vreselijk toch. Ik dacht al gelijk... Ach laat ook maar zitten.''Nee, wat wil je zeggen dan?' 'Nee niks'. 'Ik heb in ieder geval meteen een kruisje geslagen.' zei Susi. 'Maar ik moet weer ophangen! Moet nog wat dingen inpakken!' Gehaastig liep Susi naar de keuken. 'Dit moet ik niet vergeten, en dat niet'. In haar ooghoeken zag ze een donker figuur door de tuin lopen. Snel pakte ze de telefoon op om naar het alarm nummer te bellen. 'De lijn doet het niet meer!' 'Shit! snel het huis uit'! Alles achterlatend rende Susi naar buiten, gelukkig kon ze nog net optijd haar autosleutels meenemen en de auto starten. Starten deed de auto niet, inplaats daarvan ontplofte de auto met Susi (dorpsbewoner) de lucht in.
De auto kan ik niet direct linken aan SilentAlarm. Maar het stukje gaat voornamelijk over communicatie en dan kom weer op SilentAlarm uit.

http://forum.fok.nl/user/profile/SilentAlarm

opleiding: Communicatie wetenschap
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:11:41 #225
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87405363
Er is maar 1 moord, omdat niet alle moorden naar mij zijn gestuurd. Een aantal maffia hadden de moorden alleen naar Hara gestuurd. Ik ga morgen met Hara overleggen wat we gaan doen en of we de moorden nog gaan inhalen (of misschien wel niet, ze moeten het tenslotte gewoon ook naar mij sturen) en wat deadlines verplaatsen... (anders hebben jullie te weinig tijd om hints te zoeken).
A little knowledge is a dangerous thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')