Heb je reeds een burka aan?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben er klaar voor om mijn droomman te ontmoeten vanavond.
Uiteraard. Ik ga met een vriendin naar Utrecht. En we kunnen pas om 5.13u terug. Hopelijk is er wat te doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je gaat het dus echt op een zuipen zetten?
Nou ik ken anders genoeg mooie dames met oerlelijke vaders. Bekend voorbeeld: Steven Tylerquote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de vrouwen zijn knap omdat goede genen en die moet je dan ook van vaders kant mee krijgen.
Ik zal het mijn vriendinloze matties in Utrecht zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga met een vriendin naar Utrecht. En we kunnen pas om 5.13u terug. Hopelijk is er wat te doen.
Valt echt reuze mee. Paar keer naar Stockholm geweest en het was daar gewoon 25 tot 30quote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die willen niet naar zwedenVinden ze te koud
![]()
Het kan, maar het maakt de kans aanzienlijk groter.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik ken anders genoeg mooie dames met oerlelijke vaders. Bekend voorbeeld: Steven Tyler
YA RLY!quote:
Welke, Rumor of hoe die naamspasme mag heten?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Dat kind van Demi Moore en Bruce Willis is ook zo'n gedrocht. Terwijl zij allebei zo mooi zijn.
In Utrecht is meestal wel wat te doen tot vroeg in de ochtend.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga met een vriendin naar Utrecht. En we kunnen pas om 5.13u terug. Hopelijk is er wat te doen.
Daar is het inderdaad omgekeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Dat kind van Demi Moore en Bruce Willis is ook zo'n gedrocht. Terwijl zij allebei zo mooi zijn.
Op zich wel, zweedse zijn meestal wat hoeriger dan noorsequote:
Ja die Rumer. Die kaaklijn man, net een vent.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Welke, Rumor of hoe die naamspasme mag heten?
Daarom. En anders maken we het samen wel leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In Utrecht is meestal wel wat te doen tot vroeg in de ochtend.
In dat gevalquote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich wel, zweedse zijn meestal wat hoeriger dan noorse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |