Ben je retarded of zo?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh god, nog zo een grappig persoon.
[..]
Ik snap 'm nog niet.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:42 schreef WillFerrell het volgende:
In ding kunnen ze in Zweden, dat is fucking zuurstokken maken.Gvd, ik heb er al twee op sinds gister.
Ai woensdagavond is een beetje moeilijk maar als je in de zomervakantie gaat ga ik meequote:Op maandag 10 mei 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb nog steeds zin om woensdagavond de auto vol te mikken en naar Zweden te gaan.
Oh, dat heb ik niet opgemerkt.quote:
No wai José, ik heb al een selectie gemaakt in mijn eigen vriendengroep.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ai woensdagavond is een beetje moeilijk maar als je in de zomervakantie gaat ga ik mee
Ik hoop echt dat je een grapje maakt.quote:
quote:
Ja dan neem je maar een karretje mee waar ik in kan chillenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet opgemerkt.Me vingers plakten van de zuurstok.
[..]
No wai José, ik heb al een selectie gemaakt in mijn eigen vriendengroep.
Je weet wat ik voor'n auto heb?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dan neem je maar een karretje mee waar ik in kan chillen
Nee, maar kanslozer dan die auto van remlof kan niet.quote:
Wat voor een brik heeft Remlof dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, maar kanslozer dan die auto van remlof kan niet.
Heb je zelf geen vrienden ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, maar kanslozer dan die auto van remlof kan niet.
Mensen met vrienden.quote:
huh wat is er.quote:
Die willen niet naar zwedenquote:
Hee rv ga niet spotten met me. Ik ben wel nationaal schaakkampioene.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Problemen met mensen zonder vrienden?
Nee die hebben allemaal van die blokhoofden.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef Chai het volgende:
Ik wil ook naar Zweden, want er zijn vast ook knappe gozers dan.
Dat kan niet, want de vrouwen zijn knap omdat goede genen en die moet je dan ook van vaders kant mee krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee die hebben allemaal van die blokhoofden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |