3x niet is modkillquote:
Dit lijstje is incompleet, ik heb elke dag gestemdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik tel in ieder geval:
Stijn 2 keer niet
Dus als 1 van deze spelers vanavond niet stemt zouden ze modkill krijgen toch? Grote kans dat er ook maffia bij zit, omdat die maffia kills soms ook kills missen wat er op duidt dat de maffiosi er niet waren, waardoor we ze nu gekilld krijgen. Is wel handig als dorp.
PS: als ik iets over het hoofd gezien heb moet je het even verbeteren, zou zomaar kunnen.
Ach, het viel te proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Typische verdachtmakingen van in het nauw gedreven mafioso
Die in de OP? Ik heb geen flauw idee, heb het niet gecontroleerd enzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Er klopt dus geen fuck van dat lijstje eh.
Welk lijstje ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Er klopt dus geen fuck van dat lijstje eh.
je wordt in ieder geval aan stukken getrokken zoals het er nu naar uitzietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, het viel te proberen
Ik ga om 7uur hier helemaal stuk, oke?
Wat een leuk eindequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je wordt in ieder geval aan stukken getrokken zoals het er nu naar uitziet
De BM heeft nog niet eens gestemd. En het wordt ook wel tijd voor de dubbele lynchquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17 mensen gestemd... dus ja denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |