Ik had hem net gevonden toen jij de lynch postte.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef -SG- het volgende:
aah thnx Hara, was net bezig met het plaatje te plaatsen.
Nog heel even en je hebt geen keus meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik maar voor de mafia ga zijn
Wat waren de hints voor ibenny?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef EllaN het volgende:
W...t...f...!
Snap er echt niets meer van. Ik kijk echt uit naar de uitleg van de hints. JJH wist ik echt zeker en Benny vond ik ook wel overtuigend.
Volgens mij geven de SL per ongeluk hints naar de dorpsbewoners.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat waren de hints voor ibenny?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef D. het volgende:
Hints naar iBenny
Faceoff had vandaag lekker zitten shoppen, met een gloednieuwe tv en telefoon was het geld wel op. Maar wat maakt het uit, een haarscherp beeld [1] had Faceoff wel. De kleuren komen gewoon perfect uit! ‘Even wat zappen, hee voetbal! [2] Jammer dat het bijna is afgelopen.’ Na de wedstrijd was Faceoff was wel even toe om zijn hersens te kraken, dan maar een geschiedenis boek. ‘Pff, wat heeft Groot-Brittaniė een rijke geschiedenis. Hee, wat is dat? Een bloedvlek? Het drupt vanaf het plafond!’ [3] Met een rotgang rende Faceoff naar boven. Boven aangekomen zag ze een man staan, met een bijl in zijn hand [4] kwam hij op Faceoff afgerend. Faceoff (dorpsbewoner) kwam bloederig aan zijn einde
1 Ooglaseren
2 Duitsland- Turkije: waar kan ik het bekijken?
3 [TAL SC #523] waar de spetters rondvliegen..
4 plaatje uit fobo: http://i43.tinypic.com/2v143gn.jpg
En dat c_a die bijl vasthoudt onderstreept mijn mening over c_a
Ik verdenk D. Nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij geven de SL per ongeluk hints naar de dorpsbewoners.
Oh, ik weet niet welke hints daar wel bij horen dus ik heb hier niets aan. Bedankt tho!quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet welke hints daar wel bij horen dus ik heb hier niets aan. Bedankt tho!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |