Wel te reparen dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik niets aan? jewel.
[..]
Yup, de speaker is kapot. Kan niets horen qua geluid enzo.
Dat hoop ik.. het schijnt nog wel onder de garantie te vallen. Dus dat zou mooi zijn. Maarja dan heb ik wel een vervangend toestel nodig.quote:
Ik bijt niet hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik ben ook wel een beetje bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee gekkie, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor een?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, de speaker is kapot. Kan niets horen qua geluid enzo.
Ah, kijk aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik.. het schijnt nog wel onder de garantie te vallen. Dus dat zou mooi zijn. Maarja dan heb ik wel een vervangend toestel nodig.
Wel waarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet vliegen. En ben geen spetter.
Wilde je nou dat ik eerst naar Amsterdam kwam, zodat we samen naar Utrecht konden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee idd, dusja nu via m'n pa geregeld en dan maandag ofzo even langs de vodafone.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, kijk aan.
Leentoestellen vallen natuurlijk weer niet onder garantie.
Oh. Nou dan een hele grote spetterquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou dan een hele grote spetter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |