Vierkantjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zien jullie na de : ?
Ik stuur je het antwoord terug, want dan weet je het antwoordquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht ik stuur je een sms, ben benieuwd wat je dan zie
Van Gogh.quote:
Ik vond eht maar saaiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Gaan we eens niet voor het goede gesprek.. is het weer niet goed
Mijne ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Een van mijn favoriete schilderijen of all time.
ibu?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga maar 2 ibu nemen op een lege maag (ja weet het niet goed is). Maar anders word ik gek denk ik zo.
Kan je er niet iets bij eten dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga maar 2 ibu nemen op een lege maag (ja weet het niet goed is). Maar anders word ik gek denk ik zo.
Net tandengepoetst.. wel honger, maar geen zin om te gaan etenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je er niet iets bij eten dan?
Hmm, is dan wel verstandig er wat bij te eten/drinkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Nee hoor, zeer bekend gevoelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Is het raar dat ik wou dat het zondagnacht was en ik kon gaan slapen zodat ik morgen gewoon weer aan het werk kon?
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
Is het raar dat ik wou dat het zondagnacht was en ik kon gaan slapen zodat ik morgen gewoon weer aan het werk kon?
quote:
Ja ik kan niet verven zonder zelf ook onder te zitten, geloof me ik probeer het maar dat is op hoger niveau bepaald volgens mijquote:
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan niet verven zonder zelf ook onder te zitten, geloof me ik probeer het maar dat is op hoger niveau bepaald volgens mij
quote:
Alleen mijn handen zitten altijd onder als ik verfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kan niet verven zonder zelf ook onder te zitten, geloof me ik probeer het maar dat is op hoger niveau bepaald volgens mij
Ik heb al teveel foto's van mezelf gepost op Fokquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben
En kally.. foto's!! leer dat nou
Ik wil je wel met een kleurtje zien hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al teveel foto's van mezelf gepost op Fok
Dan kunnen een paar van die lachwekkende er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al teveel foto's van mezelf gepost op Fok
Het is witquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil je wel met een kleurtje zien hoor
Die staan er ook al, WK ik met bierglas mutsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kunnen een paar van die lachwekkende er ook nog wel bij
Nee het blijft witquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Grondverf, nog een kleurtje erover
[TAL SC #522] The ashes fell like snowquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah ok, wat verf je eigenlijk?
De muren?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef Kally het volgende:
Al het verfwerk is wit, de muren hebben wel een kleurtje![]()
En aan die muren ga ik nu weer verder, bijna klaar
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
Zo verven voor vandaag klaar, morgen weer verder.
Geen idee.. ik zit een beetje te luisteren, maar echt volgen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Kally het volgende:
Was Verhagen nou aan het huilen daarstraks?
Ja ik had het ook op de achtergrond, maar dacht het toen hij om steun vroegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee.. ik zit een beetje te luisteren, maar echt volgen...
En Karina?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit
MissJ blijkbaar ook niet, dus jij mag het zeggen
O het maakt mij ook niet uit, we zien het straks wel, ik ga nog even verder hier met andere dingen tot straksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij gister al gekeken
Is goed...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
O het maakt mij ook niet uit, we zien het straks wel, ik ga nog even verder hier met andere dingen tot straks
Ik ga helemaal stuk om sommige toesprakenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
Wat idioot van de CDA, ze moeten überhaupt blij zijn dat mensen gek genoeg zijn geweest om op hun te stemmen en dat ze nog meetellen.
gemist... nee, niet echtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteren geen tv gekeken, heb ik wat gemist?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef kitao het volgende:
hallo.
sorry dat ik afwezig was maar ik lag de hele dag hier in de clinch.
Krakers bedreigen Amsterdamse politiechef en officier
tot later.
Ja hoi.quote:
nee hoor, alleen bommetjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben we nog TETTEN in de aanbieding?
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben we nog TETTEN in de aanbieding?
Thnxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Veel pret....
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb al een goed paar tetten gezien.
Mag ik ze hier posten?
Het zijn alleen tetten...
Nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb al een goed paar tetten gezien.
Mag ik ze hier posten?
Het zijn alleen tetten...
Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.quote:
Ik hooop dat ze gaan vechten live op tv, als er uiteindelijk een 'ja' uitkomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de ene is het "IK KAP JE AF WANT JE MINUUT ZIT ER OP POTJANDORIE![]()
!!!!!" en bij de ander "let je alsjeblieft op de tijd, prettyplease
?"
Ja. Ook de "bekende" namen hebben blijkbaar recht op op meer tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuut
Dat zou ook wel eens kunnen gebeuren iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
Yup... zie Nederland 1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?
quote:
o , nou ik lees het morgen wel ergens.quote:
Geen idee... net idd ook al een zooitjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zijn die jonge christenen altijd zo homo-achtig?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Wel apart dat er altijd zo'n typische lijn zit in die CDA-toespraken: het begint rustig en kalm, maar zodra de sprekers een beetje steunbetuiging krijgen in vorm van applaus, komen ze langzaam los om zich slechts uiteindelijk te ontpoppen als tweede Hitler.
Anders staat vrouwmanlief thuis te wachten met het zweepje.quote:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je als moslim nu bij een Christenpartij zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me dat nooit gerealiseerd dat er binnen het cda moslims zitten.
ik ook niet, dat moeten afvalligen zijn toch ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me dat nooit gerealiseerd dat er binnen het cda moslims zitten.
daar is volgens mij de hele servisch-bosnische oorlog op gebaseerd , turkse veroveringen en christenen die weigerden zich neer te leggen bij de heerschappij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hoe kun je als moslim nu bij een Christenpartij zijn.
Eric Dikebquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik schreeuw het van de daken dat ik jou zo graag zie!
Erik Dikkopquote:
Kom van dat dak af Benny!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurtjes zijn opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Rauzer het volgende:
wtf waarom doen ze het nu ineens met applaus?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
"Als u het eens bent met deze resolutie, rechtervoet op geel en linkerhand op groen."
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
En Wilders is ook weer aan het stoken in Berlijn.
Speech Wilders in Berlijnquote:
Denk je dat nou echt? Na de koningin rijkste vrouw van GB.quote:
Ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, altijd als ik het volkslied hoor, waar dan ook (voetbalwedstrijd, koninginnedag, whatever) krijg ik een trots gevoel.
Komt goed over ook:quote:
Ohw, ik heb dan zoiets van 'begin nou maar met voetballen'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, altijd als ik het volkslied hoor, waar dan ook (voetbalwedstrijd, koninginnedag, whatever) krijg ik een trots gevoel.
Ik ga zo eten, Kip Siamquote:
Lekkel, ik had kalkoenfilet, spinazie ala boursin, roomkaas, knoflook en pasta.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een restje pasta met saus, daar sperzieboontjes bij en kip met salie en citroen.
Klinkt allebei erg lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekkel, ik had kalkoenfilet, spinazie ala boursin, roomkaas, knoflook en pasta.
Dat zal lekker ruikenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekkel, ik had kalkoenfilet, spinazie ala boursin, roomkaas, knoflook en pasta.
Lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een restje pasta met saus, daar sperzieboontjes bij en kip met salie en citroen.
Da;s gezondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
Ik eet een croissantje met kaas, ham, tomaat, komkommer en een beetje sla... Nja, vooruit ik neem er 2
En daar gaat mijn idee dat ik toch enigszins gezond bezig kon zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, croissants zijn natuurlijk vet, kaas is vet en misschien heb je er ook wel een calorierijke saus tussen zitten. Al met al niet gezonder dan een normale maaltijd.
quote:
Die heeft in hetzelfde seizoen van Popstars meegedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Joshua heeft in de halve finale van Popstars gestaan, maar die Davy komt me ook zo bekend voor
Echt welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt gezondheid toch helemaal niet nodig.
Volgens mij ook wel aan Idols en X Factor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heeft in hetzelfde seizoen van Popstars meegedaan
maar viel een stuk eerder af
Kijk je Popstars mee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er nu ff en later op de avond weer
Klopt idd...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel aan Idols en X Factor.
Nee dat kan helaas niet, ik zit dan boven namelijk en daar hebben we geen TVquote:
Het komt ook niet op tvquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat kan helaas niet, ik zit dan boven namelijk en daar hebben we geen TV
Het is het integraal terugkijken via sbsgemistquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat kan helaas niet, ik zit dan boven namelijk en daar hebben we geen TV
Hoe laat starten jullie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is het integraal terugkijken via sbsgemist. Dan heb je geen tv nodig.
20:00uurquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe laat starten jullie.
Ik ga om een uur of 11 naar boven
Net gedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
Goedenavond.
Ik ga zo een blik soep warmmaken.
Ik ook wel eens, maar vandaag was ik zelfs dáár te lui voor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pannetje gebruikt!
Lekker flesje.quote:
Hallontjes.quote:
heb vanmiddag 2 flesjes op waar ik de naam al van vergeten benquote:
Goed zo, ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Zom ik ben lekker bezig geweest vandaag![]()
Ik heb di eoerlelijke paarse gang eindelijk weer wit gemaakt, de muren van de woonkamer ook een nieuw wit laagje en een ander muurtje in de woonkamer is nu ehm kleikleur. Ik heb net de tafel geschuurd en straks ga ik die even een beschermingslaagje geven.
Bijna een nieuw huisje dus!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Zom ik ben lekker bezig geweest vandaag![]()
Ik heb di eoerlelijke paarse gang eindelijk weer wit gemaakt, de muren van de woonkamer ook een nieuw wit laagje en een ander muurtje in de woonkamer is nu ehm kleikleur. Ik heb net de tafel geschuurd en straks ga ik die even een beschermingslaagje geven.
Oja, jij was ook aan het klussen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, ik ook![]()
Ik zit ook te twijfelen of ik nu ga zitten of verder ga eigenlijk
Oh nee hoor, de slaapkamer moet nogquote:
Maar wel goed onderweg, lekker fris enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee hoor, de slaapkamer moet nogen de keuken kan ook best wel een beetje hulp gebruiken.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
Lieve mensen, ik ben weer terug van vakantie. Waarom is het donker en nat? Mijn jetlag doet raar. En m'n hdd recorder heeft geen enkel voorgeprogrammeerd programma opgenomen.Nou moet ik online naar The Voice gaan kijken bufferdebuffer.
Hoi hoi
Ja ik heb mijn gang af, die moest opnieuw omdat ik de muurplinten eraf had gehaald en dat kleurverschil was minderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, jij was ook aan het klussen!
Ja, ik heb die twijfel ookAl sik nu ga zitten komt het er niet meer van. Ik moet dus eigenlijk weer aan de bak want ik ben nog lang niet klaar. Moet jij nog veel Kal?
Heyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
Lieve mensen, ik ben weer terug van vakantie. Waarom is het donker en nat? Mijn jetlag doet raar. En m'n hdd recorder heeft geen enkel voorgeprogrammeerd programma opgenomen.Nou moet ik online naar The Voice gaan kijken bufferdebuffer.
Hoi hoi
Je hebt gelijk! Ik ga even iets te eten scoren en dan ga ik weer verder.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut, maar als je nog meer wilt doen, doe het dan nu!
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wel goed onderweg, lekker fris enzo.
En verflucht in huis.
Hahaha hoeveel deuren heb je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn gang af, die moest opnieuw omdat ik de muurplinten eraf had gehaald en dat kleurverschil was minder![]()
Maar ik heb nog erg veel te verven, aangezien mijn huis lijkt te bestaan uit deurendus ik zit nu te denken zal ik er nog een paar in de verf zetten, maar ja licht is nu wel slecht
Ja ik ga morgenvroeg weer verder, verf kan ik nu niet goed zien in dit lichtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik ga even iets te eten scoren en dan ga ik weer verder.
Kal, ben jij er al uit?
Super, veel gezien, gedaan, gelopen, veel verschillende weertypen (op een gletsjer gestaan en gisteren -- alhoewel dat voor mij nog als vanochtend aanvoelt) met 'n t-shirt aan op 't strand gezeten.quote:
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
Gatver, ik heb geen rust in mijn kont, zit mezelf even in de weg
Klinkt niet als Drente.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Super, veel gezien, gedaan, gelopen, veel verschillende weertypen (op een gletsjer gestaan en gisteren -- alhoewel dat voor mij nog als vanochtend aanvoelt) met 'n t-shirt aan op 't strand gezeten.
Veels te donker om te verven nu, niet doen Kal! En het droogt natuurlijk voor geen meter.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn gang af, die moest opnieuw omdat ik de muurplinten eraf had gehaald en dat kleurverschil was minder![]()
Maar ik heb nog erg veel te verven, aangezien mijn huis lijkt te bestaan uit deurendus ik zit nu te denken zal ik er nog een paar in de verf zetten, maar ja licht is nu wel slecht
Ok, nou ga je morgen lekker verder tochquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ga morgenvroeg weer verder, verf kan ik nu niet goed zien in dit licht
Canadaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Super, veel gezien, gedaan, gelopen, veel verschillende weertypen (op een gletsjer gestaan en gisteren -- alhoewel dat voor mij nog als vanochtend aanvoelt) met 'n t-shirt aan op 't strand gezeten.
Omdat ik nu eigenlijk alles tegelijk wil doen, en het overzicht dan kwijt benquote:
Nee doe ik ook nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Veels te donker om te verven nu, niet doen Kal! En het droogt natuurlijk voor geen meter.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
14
2 balkondeuren
3 slaapkamerdeuren
1 badkamer
1 wc
1 gangkast
1 keukendeur
2 kastdeuren (woonkamer/meterkast)
voordeur
en 2 gangdeuren
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik nu eigenlijk alles tegelijk wil doen, en het overzicht dan kwijt ben
Ja die plinten was ook niet het slimste, eerst gaten opvullen en dan bijverven, maar gelukkig zat de kleur er niet zo lang op dus geen kleurverschil, maar wil nu meteen alles aanpakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, nou ga je morgen lekker verder toch![]()
Ik liep heel spastisch rond met een witte roller, iedere muur met een vlekje kreeg een witte veeg![]()
en nu is er kleurverschil
Ohw wacht...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
14
2 balkondeuren
3 slaapkamerdeuren
1 badkamer
1 wc
1 gangkast
1 keukendeur
2 kastdeuren (woonkamer/meterkast)
voordeur
en 2 gangdeuren
Ja nou ja, en dan de ramen nog enzo hequote:
Paar oude fotolijstjes verven met een beetje van de muurverf. Of een oud, fout beeld of een vaas, dan wordt het één met je interieur. Of zo. Als je toch nog even door wil kwasten.quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die plinten was ook niet het slimste, eerst gaten opvullen en dan bijverven, maar gelukkig zat de kleur er niet zo lang op dus geen kleurverschil, maar wil nu meteen alles aanpakken
1 balkondeur, 1 gangdeur, 1 kastdeur zijn af, de keukendeur staat in de grond dus klaar, en de rest moet nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht...
Dat moet je nog doen of dat heb je gedaan?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, en dan de ramen nog enzo he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar oude fotolijstjes verven met een beetje van de muurverf. Of een oud, fout beeld of een vaas, dan wordt het één met je interieur. Of zo. Als je toch nog even door wil kwasten.
Ohw, je bent nog wel fftjes bezig dus...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
1 balkondeur, 1 gangdeur, 1 kastdeur zijn af, de keukendeur staat in de grond dus klaar, en de rest moet nog![]()
nou ja eerst de deuren die in de woonkamer uitkomen en dan zo naar de gang achter werken, komt goed
Wat is er dan?quote:
Eten valt niet helemaal goed, ben moe (ondanks 10 uur slaap vannacht), grote ergernissen aan huisgenoot, alleengevoel. Zoiets.quote:
dat is kut man!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eten valt niet helemaal goed, ben moe (ondanks 10 uur slaap vannacht), grote ergernissen aan huisgenoot, alleengevoel. Zoiets.
Ik doe gewoon ieder weekend wat en door de weeks als het uitkomt, komt wel goed, maar ik wil gewoon te snelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zondag 17 oktober!
De logées kunnen hun eigen kwast meenemen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eten valt niet helemaal goed, ben moe (ondanks 10 uur slaap vannacht), grote ergernissen aan huisgenoot, alleengevoel. Zoiets.
O dat alleengevoel heb ik nu ook, maar dat krijg ik altijd met klussen, dan slaat het wel eens toe dat alles alleen doen ook zijn nadelen heeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk is het dan zo veel hè! Goed idee om beetje bij beetje wat aan te pakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe gewoon ieder weekend wat en door de weeks als het uitkomt, komt wel goed, maar ik wil gewoon te snel
Ja het komt ook helemaal goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en uiteindleijk is het dan zo veel hè! Goed idee om beetje bij beetje wat aan te pakken
Ja, en zit ik binnen te studerenquote:
Kan je niet buiten studeren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en zit ik binnen te studeren. Net als vandaag. En gisteren.
Geen balkon?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maak een uurtje vrij om lekker even naar buiten te gaan, of ga lekker in het zonnetje studerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over twee weken vraag ik jou of je mij het zout even wilt aangevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat doe ik dan met liefde en plezier!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Over twee weken vraag ik jou of je mij het zout even wilt aangeven
Heb je er nog niets aanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond komt m'n pa een leentelefoon afgeven. Hopelijk heeft ie geen simlock.
Ik heb er echt zin inquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ja... het nu precies over 2 weken he![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat doe ik dan met liefde en plezier!
Je 'normale' is kapot?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond komt m'n pa een leentelefoon afgeven. Hopelijk heeft ie geen simlock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |